Stránka 50 z 71

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 29.09.2012 19:15
od Ac1D
lucky.jack píše:... Turbo houkalo jak o život, ale evidentně ho chtěl, tak uvidíme jestli přijede na výměnu turba. Ještě je měsíc v záruce tak to třeba stihne :mrgreen: :dih:
Jestli ne ma na to 12mesicu /10k km zaruku u acek a kdyby nahodou neuspel daji mu 15% slevu na opravu.Navic je to kvalitni a provereny vuz s certifikatem najetych km :wink:
Jen by me zajimalo kolik ten "pojistny program" stoji urcite to zadara nebude a jestli nekdo dokazal uplatnit pojitnou udalost

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 30.09.2012 13:47
od V12
Kamarat kupoval v Ackach Fobiu, odisiel alternator, vymena vramci zaruky, platil par supov za robotu. Dalsi znamy Octavka 1.9TDI 77kW PD, vysypalo sa mu cosi na riadeni, uz neviem presne co, oprava vramci zaruky, aj tento cvakal iba robotu. Cize ono to obcas funguje.
Ta poistka zadara samozrejme nie je, bez nej auto nekupis. Nasiel som v papieroch - Garance AIM Silver CarLife 373 EUR...

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 04.10.2012 22:49
od PeS
V12 píše:polovicka trapia s takmer novym MegMobilom 1.5dCi FAP. Uz 3x v servise, nabeh hlboko pod 50k km. Vsetky problemy maju jedneho spolocneho menovatela - DPF. Predajca im totiz nepovedal, ze DPF sa nehodi do mesta...
Někde jsem četl že za ty problémy s DPF můžou nedokončené regenerace. Buď moc krátká jízda když regenerace běží nebo že stačí i hodně přidat plyn a regenerace se přeruší. Přitom by stačilo kdyby výrobce dal do auta nějaký dialog do BC nebo signálku která by upozornila na potřebu regenerace a řidič by autu mohl oznámit že se může spustit když jede delší jízdu.

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 05.10.2012 07:33
od V12
Tu treba nieco ine - uuuplne iny system eliminacie tuhych castic vo vyfukovych plynoch - nezavisly od sposobu a dlzky jazdy. Niektore vozy to maju vyriesene velmi dobre - pridavny vstrekovac nafty do DPF. Taketo riesenie je menej citlive na rezimy jazdy a dokaze regenerovat takmer kedykolvek a kdekolvek, ked motor bezi aj na volnobeh. 100% - ne to ale aj tak nie je :(

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 05.10.2012 08:46
od stano.
Ano, ale treba setrit vyrobne naklady a naklady na vyvoj. Lacnejsie a jednoduchsie je na "stary" motor dat DPF a jemne upravit RJ ako riesit dalsi vstrek, oxidacny katalyzator, atd.
Co tam po tom, ze majitel o par rokov utopi tisice v tom aute. A nejake miesajie oleja s naftou ich evidentne tiez netrapi.

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 05.10.2012 10:26
od V12
Prave preto su vsetky nove male diesle jedna velka tragedia. Setri sa aj tam, kde sa nema. Nechapem pocin korejcov - Kia Rio 1.1 CRDi, nechapem Fiestu 1.4TDCI a ostatne mestske diesle s DPF. Preto je pre mna cesta k nafte momentalne zarubana, nech by som diesel chcel akokolvek. Bez DPF ho uz nezozeniem, s lubovolnym DPF sucastnych typov ho nechcem.

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 05.10.2012 11:50
od Wolodyjowsski
V12 píše:Prave preto su vsetky nove male diesle jedna velka tragedia. Setri sa aj tam, kde sa nema. Nechapem pocin korejcov - Kia Rio 1.1 CRDi, nechapem Fiestu 1.4TDCI a ostatne mestske diesle s DPF. Preto je pre mna cesta k nafte momentalne zarubana, nech by som diesel chcel akokolvek. Bez DPF ho uz nezozeniem, s lubovolnym DPF sucastnych typov ho nechcem.
Není to tím, že by se jen šetřilo. CR chrochta je časovaná ekologická bomba a bez filtru to nikdo už dneska nepustí do provozu.

V Číně a některých dalších zemích ani s filtrem :totlsmile:

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 05.10.2012 13:15
od V12
Smola je v tom, ze do provozu uz nepustia ani legendare TDI s rotackou, alebo ich predchodcov s radovymi mechanickymi cerpadlami a jednoduchymi pruzinovymi vstrekovacmi.

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 15.10.2012 13:02
od Stanley_vy
Kamarád si nechal na FZ prověřit tohodle krasavce:

http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list

Cena: 149 000 Kč
Stav: ojeté
Karoserie: kombi
Najeto: 112 000 km

Podle FZ:

WF0WXXGCDW7Y62985

NL
E13*2001/116*0144, E13*2001/116*0157
27.06.2007
Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07
Kombi
Série 15
1.8L Duratec-HE PFI FFV(125PS) MI4
5rychl. manuální - B5/IB5
LHD FWD
Emisní stupen IV
Mauální Klimatizace
(+)"NL"
Modrá Ocean (met)
Police/ Dark Flint

prva registracia: 16-01-2008

diagnosticke zaznamy - stav km:
02-11-2009...86.662 km


zarucne opravy - stav km:
28-OCT-2009...86.661 km


Takže zase krize. Za necelé dva roky skoro devadesát tisíc a za další tři 26 tis. km. :nnou:

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 15.10.2012 13:09
od Adow
Vidím tam podložky FORD AMB a loga bazaru Caros - což, by nasvědčovalo tomu, že to v Česku není první majitel. A změnou majitele se mohl změnit i roční nájezd. Já tam teď třeba mám podobnej - kolem 7000 za rok... Takže to nemusí ještě nic znamenat.

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 15.10.2012 13:18
od foki
a majitel to ma od srpna . :totlsmile:

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 15.10.2012 13:18
od Stanley_vy
"Majitel", který je uveden v inzerátu je ve skutečnosti dovozce a auto je v ČR od 8/2012. Pán mimo dovozu umí i barmanské kurzy. :beer:

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 15.10.2012 13:20
od Stanley_vy
foki píše:a majitel to ma od srpna . :totlsmile:
A potenciální kupec tohodle kousku, který si ho nechl prověřit, Ti před obědem volal ohledně stříbrného dvoulitru a případného dovozu. :)

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 15.10.2012 14:13
od georgi
Hm... no vcil buc mudry. Ja som dal za prve 3 roky skoro 80.000km a stvrty rok uz jazdi manzelka, ktora dala necele 4. Som zvedavy, ako budem po 6 rokoch pripadnemu kupcovi vysvetlovat, ze auto malo po 3 rokoch 80 a po 6 ma ~100 :).

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 15.10.2012 14:45
od Stanley_vy
Já to mám přesně naopak. První tři roky 43 tis. km a teď po roce a půl dalších 40. Ale v případě auta z dovozu v kombinaci s cenou je to více než podezřelé.