volnoběžný ventil
- matys
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: volnoběžný ventil
Dělej jak myslíš .
Ptal jsi se, dostal jsi návrhy.
Ptal jsi se, dostal jsi návrhy.
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST



- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: volnoběžný ventil
zkus, si pohrát s tím šroubkem pod záslepkou na voln. ventilu.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 14.12.2014 10:46
- Bydliště: Liberec
Re: volnoběžný ventil
jaký šroubek myslíš ? Já tam žádný nevidělpetulak píše:zkus, si pohrát s tím šroubkem pod záslepkou na voln. ventilu.

FF mk1 1.6 16v 74kw
FF mk3 2.0tdci 125kw (103kw + chip)
FF mk3 2.0tdci 125kw (103kw + chip)
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: volnoběžný ventil
pls. kreslení mě moc nejde.


FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 14.12.2014 10:46
- Bydliště: Liberec
Re: volnoběžný ventil
Ok, aspoň tak zhruba kde se nachází jsem pochopil
vyzkouším, dekuji 


FF mk1 1.6 16v 74kw
FF mk3 2.0tdci 125kw (103kw + chip)
FF mk3 2.0tdci 125kw (103kw + chip)
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: volnoběžný ventil
Podtlakove Tcko mas urcite v poriadku?
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 639
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: volnoběžný ventil
Motor potřebuje kompresi, palivo+vzduch a jiskru. Dělá občas = komprese bude OK, vzduch moc by byly vysoké otáčky; málo a jen občas nejspíš volnoběžný ventil. Palivo málo - čerpadlo (konektor, kabeláž - mění se přechoďák např.), horší jiskra = svíce kabely cívka, klidně to může být reakce kabelů na vlhkost vzduchu... Takové "hledej šmudlo"...
Podtlak by přisával falešný vzduch = spíš by byly vysoké otáčky (?)
Podtlak by přisával falešný vzduch = spíš by byly vysoké otáčky (?)
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: volnoběžný ventil
Teoreticky ano. Ale kedze chod motoru riadi elektronika, tak to nie je take jednoduche.
Odpoj hadicu podtlaku, nechat tam "dieru" a skus nastartovat. Uvidis, ze to len tak nepojde
Odpoj hadicu podtlaku, nechat tam "dieru" a skus nastartovat. Uvidis, ze to len tak nepojde

- Fofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 27.01.2013 07:31
Na podtlaku nemusi byt dira,zmekne starim a zmackne se a jde to taky blbe,vetsinou to udela v tom koleni,na dotek proste nesmi byt moc zmekla protoze se podtlakem stahne a zacpe deje se to dost casto tak na to taky bacha
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec

-
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 14.12.2014 10:46
- Bydliště: Liberec
Re: volnoběžný ventil
Mám dotaz ohledně resetu ŘJ, dnes jsem opět vyndal ventil a pokusil se resetovat ŘJ, ale jak poznám že reset proběhl ?
auto totiž po nastartování a při jízdě vůbec necukalo ani nic takového + mám ještě nastaveno automatické zamykání dveří při jízdě a to stále funguje. Je možné že by se reset neprovedl ?

FF mk1 1.6 16v 74kw
FF mk3 2.0tdci 125kw (103kw + chip)
FF mk3 2.0tdci 125kw (103kw + chip)
- Pastovic
- Zkušený
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 02.11.2009 02:35
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Baterie musí být odpojedna alespoň 30min tuším. A po otočení klíčku by měly probliknout všechny kontrolky na palubce a ručičky by měly "projít celou trasu" tam a zpět....Podle dveří, že funguje zámek jak píšeš, řešit neproběhl, když se smaže dojezd oken tak tohle musí určitě taky.
FoFo I htb GHIA/1,8/16V/85kw/07-2001/silver/K&N/17" Wolfrace Pro Sprint/Hankook V12 Evo/Eibach
Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271


Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271

-
- Nováček
- Příspěvky: 162
- Registrován: 26.08.2014 19:31
Re: volnoběžný ventil
mám podobný symptomy, při studeným startu občas chcípne a skoro vždy drží strašně malý otáčky, třeba 500-600ot/min. (hlavně když je venku kolem nuly a míň). A poslední dobou se k tomu začalo přidávat chcípání teplýho motoru. Jen tak, někdy to udělá třeba 5x za deset minut v koloně, někdy zas týden klid. Zkusím teda zalomcovat šroubkem na voln. ventilu. Na 1.8 je někde vzadu na sání, že? Asi super přístup, tipuju?
Focus 1999, benzín 1.8
-
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 14.12.2014 10:46
- Bydliště: Liberec
Re:
Baterii jsem měl odpojenou cca hodinu, ale jen jeden drátPastovic píše:Baterie musí být odpojedna alespoň 30min tuším. A po otočení klíčku by měly probliknout všechny kontrolky na palubce a ručičky by měly "projít celou trasu" tam a zpět....Podle dveří, že funguje zámek jak píšeš, řešit neproběhl, když se smaže dojezd oken tak tohle musí určitě taky.



FF mk1 1.6 16v 74kw
FF mk3 2.0tdci 125kw (103kw + chip)
FF mk3 2.0tdci 125kw (103kw + chip)
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5657
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
jj..lip uz na motoru schovat nesel..asi




Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů