Stránka 47 z 279
Re: Baterie
Napsal: 16.02.2009 09:46
od Stehnak
Tak mozna Ti neco vybiji baterii kdyz auto "stoji", nebo mas neco se starterem (vnitrni zkrat, kterej pri startovani zkratne baterku -> snizi se napeti -> nenastartujes) . Kdyby Ti to pri provozu nedobijelo, tak by Ti asig svitila kontrolka dobijeni...
-> zkusit po cca pul hodine stani (vypnuty motor) zmerit kolik proudu jde z baterie (dobra hodnota je do 10 - 20 mA)
-> checknout starter (servis)
Re: Baterie
Napsal: 16.02.2009 09:53
od martyG
Som tiež z Trenčína a mal som podobné starosti so štartovaním. Ak máš cez víkend čas, ozvi sa, môžeme o tom pokecať. Inak v krátkosti, skôr ako to hodíš do servisu, skús sa mrknúť na štartér, alebo ho daj niekomu pozrieť. Treba ho vyčistiť a namazať. Mne tiež motorom ledva točilo, menené žhaviče atď a nič. Až na rady skúsenejších som ho rozobral a vyčistil a motor ide vyskočiť z karosérie

Re: Baterie
Napsal: 16.02.2009 12:17
od pelen
Fredys:
1) pokud dava altik na stole 14 V ne jen naprazdno, ale i pri jmenovitem zatizeni, potom bude asi vporadku
2) zmerit proud z altiku, zda neni pretizen
3) zmerit napeti primo na altiku. Pokud bude 14 V, pak bude pravdepodobne chyba v kontaktech kabliku, minus na kostru a nebo plus.
Re: Baterie
Napsal: 16.02.2009 14:30
od whoiswho
To Stehnak a martyG: Dik za odpoved
Co sa tyka starteru presne to iste mi poradil kamarat. Zajtra zmeriame odber auta a dobijanie alternatoru a necham prekontrolovat starter. Dam vediet ako som dopadol.
Re: Baterie
Napsal: 16.02.2009 20:00
od ballu
Lítání všech ručiček palubovky při startování - baterka se odporoučí do věčných lovišť
Vše OK ale startér neotočí motorem, pohasínají světla - 100% špatný kontakt kostry motoru
KONTROLA KONTAKTŮ NA BATERCE A KOSTŘE -
KONTROLA KONTAKTŮ NA BATERCE A STARTÉRU +
Re: Baterie
Napsal: 18.02.2009 20:44
od ferdys
Tak včera ( veřím:-) skončila moje anabáze s "nedobíjením"... Auto s kompletně zrekonstruovanou elektroinstalací se vrátilo do aut. servisu ... dobíjecí napětí 13,5V ... Vyjmuli řídící jednotku, vyčištění, jakási její oprava...přeprogramování a následná zpětná montáž. Start a dobíjení 14V+ ...zázrak?

Spadl mi kámen ze srdce a doufám, že už bude opravdu OK .."navěky"

Za 1000,- jsem získal zánovní baterku z Transita, jelikož má 2 roky stará byla na odpis ... A prý je možné,že vadný altík cosi poškodil v řidící jednotce nebo naopak jednotka nějak zasáhla do altíku ... no těžko říci ,co si o tom myslet, osobně bych se klonil k chybě ŘJ před nějakým časem, bez nějakého fyzického vlivu na altík ... prostě se dostatečně nedobíjelo ...ale to je můj laický pohled ... Takže suma sumárum ..kompletní "generálka" altíku a elektroinstalace ... 4 305.-
celková suma s opravou ŘJ a novou baterkou vč. ceny za altík ... 8 085,- bez DPH
Re: Baterie
Napsal: 18.02.2009 23:10
od pelen
Jeste jednou - ridici jednotka neridi napeti alternatoru, chyba nemohla byt v ridici jednotce.
Re: Baterie
Napsal: 18.02.2009 23:30
od ferdys
To Pelen ... Sorry

Já vím, že jsi to říkal ... ale bohužel do toho zas až tak nevidím .. napsal jsem jen co mi řekli v servisu a co jsem vyčetl z faktury.. Ale není mě příliš jasné, co tedy ovlivňuje dobíjecí napětí, když "na stole" pracuje altík na 100% a 14V dává, v autě je 100% zkontrolovaná a popř. vyměněná kabeláž a spol. a po montáži do auta dobíjí jen 13,5V. A když jak říkáš na to ŘJ nemá vůbec žádný vliv, to je pak jakoby ve Fordu udělali nějaký náhodný zásah a auto se náhodou vzpamatovalo a to se mi nějak nepozdává
... A tímto jsi asi podryl mou jistým způsobem "slepou" důvěru k autorizovanému servisu Ford ..

Re: Baterie
Napsal: 19.02.2009 18:09
od pelen
Mohl tam byt zbytecny trvaly vetsi odber proudu, ktery ridi ridici jednotka, treba zhavice.
Re: Baterie
Napsal: 19.02.2009 18:59
od ferdys
Zdar, a takový zbytečný odběr by mohlo spravit pouhé přeprogramování ŘJ? Žhaviče mám měněný cca před rokem ... Ale hlavně, že je teď vše OK ... jak se zdá

Re: Baterie
Napsal: 20.02.2009 05:50
od ballu
Podle mne něco šlo na kostru přes altík. Na stole se může točit jak chce , ale pokles neukázal, mně to dělalo na talbotu prodřený drátek na kostru od alternátoru , tak dobře zašitý ve sponce na blatníku. Špatně dobíjel a do týdne vždy vybitá baterka, i spíše za deště.
Re: Baterie
Napsal: 20.02.2009 09:39
od whoiswho
whoiswho píše:Co sa tyka starteru presne to iste mi poradil kamarat. Zajtra zmeriame odber auta a dobijanie alternatoru a necham prekontrolovat starter. Dam vediet ako som dopadol.
Takze ako som dopadol: Merali sme odber auta a bol v poriadku. Po vymene baterky uz motor tocil ale nestartoval. Zaviezol som to do servisu (na brane nemal ten servis napisane ani nazov

) a tam mi vymenili zhavice 250sk kus + 500sk praca. Dnes rano uz som nastartoval v pohode. Takze u mna to bolo zhavicami.
P.S.: Dik vsem za pomoc. Specialne martyG za sukromne knzultacie.
Re: Baterie
Napsal: 20.02.2009 13:29
od bluetoooth
Mam jedny volne zhavice v BA.
Stale su v bednicke - po vymene som zistil ze tie stare su OK - maju asi 2 roky

.
Poziciam na test /predam

Re: Baterie
Napsal: 20.02.2009 22:20
od Compressor
Mám takový dotaz.Na baterii Ford Motorcraft superstart mám vyraženo číslo 07FL010505 a zajímalo by mě,jestli se z toho dá vyčíst,jak je baterie stará.
Re: Baterie
Napsal: 20.02.2009 22:29
od zewl
mrkni spis na kontakty, melo by tam byt tusim 4-mistne cislo, ktere znamena tyden vyroby + rok
