Stránka 45 z 71
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 17.06.2012 00:37
od ka-spel
lucky.jack píše:Vstřiky 30-40000,-, DPF 11500(repas) - 27000,-, turbo 22000(repas) - 37000,-, setrvák 11500,-. To jen pro představu

To máš nějaký šílený ceny. Tak v autorizáku si to asi nikdo správovat nebude.
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 17.06.2012 09:48
od foki
ka-spel píše:lucky.jack píše:Vstřiky 30-40000,-, DPF 11500(repas) - 27000,-, turbo 22000(repas) - 37000,-, setrvák 11500,-. To jen pro představu

To máš nějaký šílený ceny. Tak v autorizáku si to asi nikdo správovat nebude.
tak striky jsou stejne drahe v nahrade , DPF jen ford , turbo repas nefunguje - respektive je tak na prodej a pokud se to ma delat poradne tak je to opravdu kolem 40t , a setrvak v replice vychazi podobne . ale predpokladam ze bys to chtel zadarmo .
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 17.06.2012 10:16
od ka-spel
Tak to jsou šílený ceny. To se pak nedivím těm cenám TDCi kolem 150 tis. Tož repas turba jsem viděl i za zlomek té ceny. Samozřejmě, záleží kdo to dělá. Osobně mám zkušenost s Rema Turbo Strakonice (bývalí borci z ČZ Strakonice) a tam bych se o turbo nebál. To však zůstal z turba jen futrál a pajšl komplet nový a cenově se to blížilo replice.
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 17.06.2012 11:06
od V12
Repas turba sa hodi maximalne tak na co najlacnejsiu opravu za ucelom nasledneho predaja. Dovod je jednoduchy - turbo je vyrabane s vysokou presnostou a je zatazovane vysokymi teplotami. Akykolvek mechanicky kontakt rotorov so skrinou moze sposobit rozhadzanie suosovosti, kolmosti atd. funkcnych ploch, co sa negativne prejavi pri plnej zatazi po poskladani. Podla skusenosti dost vela ludi je zivotnost repasov tak do 50k km.
Ked chces uviest jazdeny diesel s 200k km do top stavu, vyjde ta to na minimalne 4000 EUR. Prave o tolko viac das za rovnaky diesel s rovnakou vybavou, ale s nabehom o 100 tisic menej. Co myslis, preco ? Odpoved je jednoducha - turbo, vstrekovace, CR cerpadlo, spojka, dvojhmota, homokinety, poloosi, loziska v nabojoch, podla novej mody DPF.
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 17.06.2012 11:22
od ka-spel
Jen trvám na tom, že není repase jak repase. Ti co jsem uváděl to repasují a vyvažují stejnou technologií jak vedlejší fabrika. Repas u garážníka za pět litrů bych taky neřešil.
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 17.06.2012 11:36
od V12
Repas za 5 litrov nie je repas, ale podraz a zbytocne vyhodene prachy.
Hriadel s rotormi mozes vyvazit sebelepsie, pokial ale skrina stratila svoj tvar, repasovane diely vyjdu navnivoc. Proste repas nie je trvale riesenie. Da sa to takto riesit, pokial jazdis autom okolo komina a nevadi Ti, ked ta odtiahnu domov. Nech sa Ti to ale stane na dovolenske s rodinkou v aute, velmi rychlo Ta prejde chut na dalsi repas. Proste v aute su veci, na ktorych sa nesmie setrit, pretoze sa to vypomsti v najnevhodnejsiu chvilu. Priemerna zivotnost turba je cca 200k km, repasu 50k. Ked sa Ti to oplati - prosim.
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 17.06.2012 12:49
od ka-spel
Máš pravdu. Když si vzpomenu na předchozí Sierru 1,8 TD, tak to cca odpovídá. Po těch 50 tis. to už zase začalo slábnout.
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 23.07.2012 10:57
od ly-lu
Nedalo mi to a taky jsem si to na fordzoně zjistila a mám tam napsáno:
WF0NXXGCDN2R42636
08.10.2002
Focus 1998-2005
Kombi
Série 32
1.8L Duratorq-TDCi (100PS) - Lynx
5rychl. manuální - MTX75
LHD FWD
3.41
2000 EEC (EEC 7)
Mauální Klimatizace
(+)"D"
Stríbrná Moondust (met)
Martre / Midnight Black
prva registracia: 28/11/2002
diagnosticke zaznamy - stav km:
bez zaznamov
zarucne opravy - stav km:
19-DEC-2005...47.357 km
01-FEB-2005...26.088 km
04-SEP-2003...3.866 km
======================
a v servisce mám
27.4.2004 .. 23096
21.7.2005 .. 40517
==================
další záznamy z STK jsou tyto:
21.1.2009 94007
12.1.2011 122527
a ted má: 138000
takže asi nepatřím do klubu

Re: Klub stocenych kar
Napsal: 23.07.2012 19:35
od V12
To by som si nebol tak isty, pretoze zaznamom z STK neverim :
19-DEC-2005...47.357 km
04-SEP-2003...3.866 km
To vychadza cca 20k za rok, teraz je 2012, cize od posledneho zaznamu cca 6,5 roka, takze to pri 20k za rok cini 130k, k tomu ked pridam tych 47k vychadza mi plus minus 180k. Takze vitaj v klube. Na predsednictvo to ale nie je.
Samozrejme by som bol velmi rad, keby som sa mylil, co nie je vylucene.
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 24.07.2012 08:25
od foki
nehrotil bych to , myslim ze kdyz nekdo najede 50t za 3 roky , tak u 9let stareho auta je to +-150t . cili tech 138t muze byt realných .
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 24.07.2012 08:43
od Adow
Za ty léta to mohlo měnit majitele a tím i průměrný roční nájezd... Moje auto za první rok ujelo 30000 a za druhý 7000 km (a ty další roky to nebude o moc víc). Takže až ho budu prodávat, bude to "jasná stočenka"

...
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 24.07.2012 09:03
od VH123
Nikdo nenajezdí každý rok úplně stejně, auto nemusí změnit majitele, stačí když majitel změní práci, pořídí manželce druhý auto, pravidelně navštěvovaná pratetička z Horní Dolní natáhne brka, ...
Taky jsem jeden rok najel 10 tkm a hned rok následující trojnásobek.
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 24.07.2012 09:05
od Stanley_vy
Jo, moje najelo za první tři roky asi 14 tis. km/rok a teď u mě 30 tis. km/rok. Bojím se, aby mě pak při prodeji někdo neobvinil, že jsem jej stočil nahoru.

Re: Klub stocenych kar
Napsal: 24.07.2012 09:29
od georgi
Rovnako mohol majitel doplnit do rodiny dalsie auto a odsunut Focus na druhu kolaj. Viem o cloveku, co najazdil na Focuse za 3.5 roka 80k ... za dalsie 3 mesiace spravil 10k, ale uz na novom aute, takze focus amortizovala hlavne jeho zena a pridala mu dalsich mozno 500km, takze z ~26k rocne zrazu bude mozno 2-3k.
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 24.07.2012 11:01
od swah
Nemyslím si, že by to muselo být stočené. Predikovat z 2letého nájezdu celkový nájezd na 7 let dopředu nemůže být moc bráno za bernou minci.