Stránka 44 z 45

Chyba HVAC B10B8:63-08

Napsal: 02.07.2024 08:50
od Vowel8522
Diagnostika mi hlásí chybu HVAC B10B8:63-08 u Fordu Focus MK4.

Co je HVAC jsem dohledal, ale konkrétní chybu ne. Nevíte, co to je?
Nepozoruji, že by něco nefungovalo. Chyba šla smazat.
Chyba HVAC B10B8:63-08
Chyba HVAC B10B8:63-08

Re: Chyba HVAC B10B8:63-08

Napsal: 02.07.2024 09:02
od ZaQik
dlouho zmackle tlacitko ... nemusi to byt jen drzenim, ale i zaseknutim

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 02.07.2024 09:19
od Vowel8522
Díky za přesun tématu a odpověď. 8)

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 16.07.2024 15:03
od ZaQik
chyba B1207 Crash Input Hardwired Signal
driv mela benzinova auta "prepinac", ktery po nehode zablokoval spousteni palivoveho cerpadla; "prepinac" s prestal pouzivat a misto toho maji nektera vozidla signal ENS, coz je prime propojeni mezi PCM a RCM, kdy RCM zakaze PCM spustit palivove cerpadlo ... existuji ale motory, kde ma palivove cerpadlo svoji vlastni ridici jednotku a signal ENS pak nemusi byt mezi RCM a PCM, ale muze byt mezi RCM a ridici jednotkou palivoveho cerpadlo
pokud mate B1207 s failure type 0x31 (No Signal) v PCM (a do nekolik sekund vznika v RCM chyba B11D8: Restraint Event Notification), je prerusen drat pro signal ENS ... zajimave je, ze (v mnou resenem pripade) slo auto s touto chybou nastartovat a normalne jezdilo, jen pri zapnuti zapalovani pipl z IPC zvuk chyby, ale zadna kontrolka se nerozsvitila a zadna chybova hlaska se neobjevila :nixw: (asi vyvojari neocekavali vznik takoveho stavu vozidla)

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 14.08.2024 19:48
od Jojo14
Dobrý večer som tu vášnivý prvý deň,ale fordak od kosti,
Moja prvá jazda s mondeom mi ukázala cestu aké auto mi sedí, nakazil( uzdravil) som tým celú rodinu a všetci máme fordy , sestra ma s focusom mk2 problém ukazuje jej viac chýb P1622 ,P1935 ,P1936 ,P0504 ,U0155 ,U0140 a samozrejme engine malufaktion, naštartovať nejde ,ked sa mi podarí vymazať chyby (nejde stále načítať zavady) naštartuje,podľa mňa chyba v budikoch ,keď by som mohol poprosiť niekoho ochotne ho v Bratislave že by sa došiel pozrieť na auto popripade diagnostiku budem vďačný vopred dakujem

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 28.08.2024 07:34
od ZaQik
pokud to tipujes ne problem s budikama, zacni jejich opravou ... nikdo jiny Ti jine chyby nevycte :nixw:

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 15.10.2024 07:56
od jim_h
Ahoj,
měl bych dotaz ohledně chyby co se stala moji manželce, jestli by někdo neporadil. Za jízdy se ji zobrazila chybová hláška engine malfunction se žlutou ikonkou prokluzu. Chyba nebyla doprovázena, žádným divným chování a auto se chovalo normálně. Zkusila tedy vypnout zapalování, znovu nastartovat a hláška se již znova nezobrazila. Poté najeto cca 50km a vše OK.

Zkusil jsem auto napojit na diagnostiku, kde jsem vyčetl následující chyby, týkající se hlavně komunikace po CANu:

PCM U0140-61 - Ztráta komunikace s BCM
PCM U0001-A1 - CAN, signál je nad maximální hodnotou
ABS U2012-A0 - Závada na CAN
ABS U1900-A0 - Závada na CAN
IC U1900-20 - Závada na CAN
PDM 2089-60 - Závada přibližovacího/zakaleného světla
PDM U1900-20 - Závada na CAN
DFDM 2089-60 - Závada přibližovacího/zakaleného světla
DFDM U1900-20 - Závada na CAN

Po smazání a ujetí cca 25km zůstaly jenom chyby
IC U1900-20 - Závada na CAN
PDM 2089-60 - Závada přibližovacího/zakaleného světla
DFDM 2089-60 - Závada přibližovacího/zakaleného světla

Předpokládám, že když je chyba v komunikaci CAN skoro na všech jednotkách, tak se jedná spíše o špatný kontakt nebo vodič.
Mám Ford Focus MK2 2008 do FL, 1.6 74kW.
Je tohle taky symptom studeňáku v budíkách? Zatím jsem nic nepájel.

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 15.10.2024 11:54
od miki21
Klidně můžou být.
Mě ještě, krom těch chyb v komunikaci, vyskočila chyba posilovače řízení

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 19.10.2024 21:17
od jim_h
Dneska jsem budíky vyndal a konektor zapájel. Neměl jsem úplně kvalitní mikroskop, tak nemůžu studeňák potvrdit, ale zrovna pin 17 a 18 mi přišel pofidérní tak uvidíme, zítra. Navíc jsem koukal, že v budíkách je i zakončovací rezistor a mam hlavně problémy na jednotkách s HS. Tak uvidíme.

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 19.10.2024 22:32
od stano.
To su urcite prasknute spoje. Tych 5 napravo na 100%.

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 21.10.2024 11:34
od jim_h
Díky, zapájel jsem je, tak uvidíme, jestli se chyby s CANem nebudou vracet.

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 28.10.2024 13:34
od FLA
ahojte, par krat cca 3x za 2 mesiace sa mi stalo ze po otvoreni auta a stlaceni tlacitak start sa budik rozviestil a po stlaceni spojky sa nic nestalo, vypol som zapalovanie a cely proces zopakoval a potom auto nastartovalo. Ziadna hlaska na displeji ziadny problem s autom ci vykonom atd..
Ked sa mi to stalo 3. krat dal som to na diagnostiku a tieto chyby sa objavili. Este pripomeniem ze baterka ma uz 5rokov a BMS mam deaktivonane, kazdopadne sa chystam baterku vymenit buduci tyzden.

===ABS DTC C0040:87-28===
Kód: C0040 - Spínač brzdového pedálu A

Dodatočný príznak závady:
- Chybějící zpráva

Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá

Jednotka: Antiblokovací brzdový systém

 Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333757273 s (Fri Oct 18 14:51:04 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176545 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: -21 °C - Venkovní teplota
-POWER_MODE: Running - Power Mode Status
-BTCS: Inactive - BTCS -201D
-AYC: Inactive - AYC
-ABS: Inactive - ABS
-RSC: Inactive - RSC
-BTC: Inactive - BTC
-HDC: Inactive - HDC
-BST_REL_SW: Inactive - Booster Release Switch State
-VAC_BST_ST: Inactive - Active Vacuum Booster State
-HYD_PMP_ST: Inactive - Stav hydraulického čerpadla
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.4 V - Napětí napájení ECU
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla

===END ABS===

===ABS DTC U0136:00-28===
Kód: U0136 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení diferenciálu - zadní

Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá

Jednotka: Antiblokovací brzdový systém

 Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333757273 s (Fri Oct 18 14:51:04 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176545 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: -21 °C - Venkovní teplota
-POWER_MODE: Running - Power Mode Status
-BTCS: Inactive - BTCS -201D
-AYC: Inactive - AYC
-ABS: Inactive - ABS
-RSC: Inactive - RSC
-BTC: Inactive - BTC
-HDC: Inactive - HDC
-BST_REL_SW: Inactive - Booster Release Switch State
-VAC_BST_ST: Inactive - Active Vacuum Booster State
-HYD_PMP_ST: Inactive - Stav hydraulického čerpadla
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.4 V - Napětí napájení ECU
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla

===END ABS===

===ABS DTC U0100:00-28===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A

Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá

Jednotka: Antiblokovací brzdový systém

 Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333757273 s (Fri Oct 18 14:51:04 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176545 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: -21 °C - Venkovní teplota
-POWER_MODE: Running - Power Mode Status
-BTCS: Inactive - BTCS -201D
-AYC: Inactive - AYC
-ABS: Inactive - ABS
-RSC: Inactive - RSC
-BTC: Inactive - BTC
-HDC: Inactive - HDC
-BST_REL_SW: Inactive - Booster Release Switch State
-VAC_BST_ST: Inactive - Active Vacuum Booster State
-HYD_PMP_ST: Inactive - Stav hydraulického čerpadla
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.4 V - Napětí napájení ECU
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla

===END ABS===

===RCM DTC U0100:00-2C===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A

Stav:
- Zranie DTC - počas požiadavky sú občasné
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka airbagů
===END RCM===

===PAM DTC U0100:87-2C===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A

Dodatočný príznak závady:
- Chybějící zpráva

Stav:
- Zranie DTC - počas požiadavky sú občasné
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka parkovacího asistenta

 Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333757273 s (Fri Oct 18 14:51:03 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176545 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-INCAR_TEMPERATURE: 133 °C - Teplota ve vozidle
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 19 °C - Venkovní teplota

===END PAM===

===PAM DTC U0401:86-2C===
Kód: U0401 - Zmodulu ECM/PCM A byla přijata neplatná data

Dodatočný príznak závady:
- Neplatný signál

Stav:
- Zranie DTC - počas požiadavky sú občasné
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka parkovacího asistenta

 Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333757273 s (Fri Oct 18 14:51:03 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176545 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-INCAR_TEMPERATURE: 133 °C - Teplota ve vozidle
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 19 °C - Venkovní teplota

===END PAM===

===PSCM DTC U0100:00-08===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A

Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka posilovače řízení

 Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333757289 s (Fri Oct 18 14:51:19 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176545 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 19 °C - Venkovní teplota
-PWR_MODE_KEY: Running - Stav klíče v režimu napájení
-PWR_MODE_QF: Power Mode OK - Faktor kvality režimu napájení
-SS_TRQ2: -0.4 Nm - Moment hřídele volantu 2
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.4 V - Napětí napájení ECU
-ECU_INTERNAL_TEMPERATURE: 40 °C - Vnitřní teplota jednotky ECU
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-DLA_SED_FD0B_PID: 42 - DL_SED_FD0B_PID
-DLA_NUM_FD0C_PID: 0.00 A - DL_NUM_FD0C_PID
-DLA_NUM_FD0D_PID: 0.00 A - DL_NUM_FD0D_PID
-DLA_NUM_FD0E_PID_1: 0.0 Nm - DL_NUM_FD0E_PID_1
-DLA_NUM_FD0F_PID_1: 0 1/min - DL_NUM_FD0F_PID_1

===END PSCM===
===BCMii DTC U1007:00-2F===
Kód: U1007 - Ztráta komunikace se snímačem A monitorování baterie

Stav:
- DTC prítomné v okamihu požiadavky
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá

Jednotka: Centrální řídící jednotka

 Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333229552 s (Sat Oct 12 12:15:41 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176324 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-INCAR_TEMPERATURE: 122 °C - Teplota ve vozidle
-PWR_MODE_KEY: Ignition On - Stav klíče v režimu napájení
-PWR_MODE_QF: Power Mode OK - Faktor kvality režimu napájení

===END BCMii===
===HVAC DTC U0140:00-2C===
Kód: U0140 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení karosérie

Stav:
- Zranie DTC - počas požiadavky sú občasné
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka manuální klimatizace
===END HVAC===
===IPC DTC U0140:00-08===
Kód: U0140 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení karosérie

Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
===IPC DTC U0422:68-08===
Kód: U0422 - Neplatná data obdržená od řídicího modulu karosérie

Dodatočný príznak závady:
- Informace o události

Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===

===IPC DTC P1607:82-08===
Kód: P1607 - Obvod výstupu MIL

Dodatočný príznak závady:
- Činnost/sekvence počítače nesprávná/není aktualizována

Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===

===IPC DTC P1607:87-08===
Kód: P1607 - Obvod výstupu MIL

Dodatočný príznak závady:
- Chybějící zpráva

Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===

===IPC DTC U0100:00-08===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A

Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===

===IPC DTC U0401:64-08===
Kód: U0401 - Zmodulu ECM/PCM A byla přijata neplatná data

Dodatočný príznak závady:
- Závada věrohodnosti signálu

Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===

Po zmazani chyby sa uz neobjavili

Ci je to vsetko suvis so slabou baterkou alebo sa mam chystat aj na vymenu budikov?
Vdaka za rady a typy

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 28.10.2024 16:59
od ZaQik
vetsina je od slabe baterie pri startu ... chyba spinace brzdoveho pedalu by mohla byt pricinou "nestartovani"

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Napsal: 29.10.2024 08:08
od FLA
vdaka!

Chyby na diag

Napsal: 01.11.2024 09:06
od Matogilak
Zdravím, vlastním Ford Focus 2 Combi DA 1.6 66kw 2006

A třeba 2x za 100km mi na 5s skočí chyba posilovače řízení? Čím by to mohlo být prosím? (C1955 chyba v diag)

Prosím na kolik vyjdou ty opravy? Chyby smazat nejdou