Vyčtené chyby z diagnostiky
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 16.04.2024 15:18
Chyba HVAC B10B8:63-08
Diagnostika mi hlásí chybu HVAC B10B8:63-08 u Fordu Focus MK4.
Co je HVAC jsem dohledal, ale konkrétní chybu ne. Nevíte, co to je?
Nepozoruji, že by něco nefungovalo. Chyba šla smazat.
Co je HVAC jsem dohledal, ale konkrétní chybu ne. Nevíte, co to je?
Nepozoruji, že by něco nefungovalo. Chyba šla smazat.
Ford Focus MK4 Combi, 1.0 EB 92 kW, r. v. 2019
Ford C-Max, 1.0 EB 74 kW, r. v. 2013
Ford C-Max, 1.0 EB 74 kW, r. v. 2013
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24343
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Chyba HVAC B10B8:63-08
dlouho zmackle tlacitko ... nemusi to byt jen drzenim, ale i zaseknutim
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 16.04.2024 15:18
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Díky za přesun tématu a odpověď. 

Ford Focus MK4 Combi, 1.0 EB 92 kW, r. v. 2019
Ford C-Max, 1.0 EB 74 kW, r. v. 2013
Ford C-Max, 1.0 EB 74 kW, r. v. 2013
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24343
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
chyba B1207 Crash Input Hardwired Signal
driv mela benzinova auta "prepinac", ktery po nehode zablokoval spousteni palivoveho cerpadla; "prepinac" s prestal pouzivat a misto toho maji nektera vozidla signal ENS, coz je prime propojeni mezi PCM a RCM, kdy RCM zakaze PCM spustit palivove cerpadlo ... existuji ale motory, kde ma palivove cerpadlo svoji vlastni ridici jednotku a signal ENS pak nemusi byt mezi RCM a PCM, ale muze byt mezi RCM a ridici jednotkou palivoveho cerpadlo
pokud mate B1207 s failure type 0x31 (No Signal) v PCM (a do nekolik sekund vznika v RCM chyba B11D8: Restraint Event Notification), je prerusen drat pro signal ENS ... zajimave je, ze (v mnou resenem pripade) slo auto s touto chybou nastartovat a normalne jezdilo, jen pri zapnuti zapalovani pipl z IPC zvuk chyby, ale zadna kontrolka se nerozsvitila a zadna chybova hlaska se neobjevila
(asi vyvojari neocekavali vznik takoveho stavu vozidla)
driv mela benzinova auta "prepinac", ktery po nehode zablokoval spousteni palivoveho cerpadla; "prepinac" s prestal pouzivat a misto toho maji nektera vozidla signal ENS, coz je prime propojeni mezi PCM a RCM, kdy RCM zakaze PCM spustit palivove cerpadlo ... existuji ale motory, kde ma palivove cerpadlo svoji vlastni ridici jednotku a signal ENS pak nemusi byt mezi RCM a PCM, ale muze byt mezi RCM a ridici jednotkou palivoveho cerpadlo
pokud mate B1207 s failure type 0x31 (No Signal) v PCM (a do nekolik sekund vznika v RCM chyba B11D8: Restraint Event Notification), je prerusen drat pro signal ENS ... zajimave je, ze (v mnou resenem pripade) slo auto s touto chybou nastartovat a normalne jezdilo, jen pri zapnuti zapalovani pipl z IPC zvuk chyby, ale zadna kontrolka se nerozsvitila a zadna chybova hlaska se neobjevila

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 14.08.2024 11:45
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Dobrý večer som tu vášnivý prvý deň,ale fordak od kosti,
Moja prvá jazda s mondeom mi ukázala cestu aké auto mi sedí, nakazil( uzdravil) som tým celú rodinu a všetci máme fordy , sestra ma s focusom mk2 problém ukazuje jej viac chýb P1622 ,P1935 ,P1936 ,P0504 ,U0155 ,U0140 a samozrejme engine malufaktion, naštartovať nejde ,ked sa mi podarí vymazať chyby (nejde stále načítať zavady) naštartuje,podľa mňa chyba v budikoch ,keď by som mohol poprosiť niekoho ochotne ho v Bratislave že by sa došiel pozrieť na auto popripade diagnostiku budem vďačný vopred dakujem
Moja prvá jazda s mondeom mi ukázala cestu aké auto mi sedí, nakazil( uzdravil) som tým celú rodinu a všetci máme fordy , sestra ma s focusom mk2 problém ukazuje jej viac chýb P1622 ,P1935 ,P1936 ,P0504 ,U0155 ,U0140 a samozrejme engine malufaktion, naštartovať nejde ,ked sa mi podarí vymazať chyby (nejde stále načítať zavady) naštartuje,podľa mňa chyba v budikoch ,keď by som mohol poprosiť niekoho ochotne ho v Bratislave že by sa došiel pozrieť na auto popripade diagnostiku budem vďačný vopred dakujem
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24343
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
pokud to tipujes ne problem s budikama, zacni jejich opravou ... nikdo jiny Ti jine chyby nevycte 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 01.12.2012 09:56
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Ahoj,
měl bych dotaz ohledně chyby co se stala moji manželce, jestli by někdo neporadil. Za jízdy se ji zobrazila chybová hláška engine malfunction se žlutou ikonkou prokluzu. Chyba nebyla doprovázena, žádným divným chování a auto se chovalo normálně. Zkusila tedy vypnout zapalování, znovu nastartovat a hláška se již znova nezobrazila. Poté najeto cca 50km a vše OK.
Zkusil jsem auto napojit na diagnostiku, kde jsem vyčetl následující chyby, týkající se hlavně komunikace po CANu:
PCM U0140-61 - Ztráta komunikace s BCM
PCM U0001-A1 - CAN, signál je nad maximální hodnotou
ABS U2012-A0 - Závada na CAN
ABS U1900-A0 - Závada na CAN
IC U1900-20 - Závada na CAN
PDM 2089-60 - Závada přibližovacího/zakaleného světla
PDM U1900-20 - Závada na CAN
DFDM 2089-60 - Závada přibližovacího/zakaleného světla
DFDM U1900-20 - Závada na CAN
Po smazání a ujetí cca 25km zůstaly jenom chyby
IC U1900-20 - Závada na CAN
PDM 2089-60 - Závada přibližovacího/zakaleného světla
DFDM 2089-60 - Závada přibližovacího/zakaleného světla
Předpokládám, že když je chyba v komunikaci CAN skoro na všech jednotkách, tak se jedná spíše o špatný kontakt nebo vodič.
Mám Ford Focus MK2 2008 do FL, 1.6 74kW.
Je tohle taky symptom studeňáku v budíkách? Zatím jsem nic nepájel.
měl bych dotaz ohledně chyby co se stala moji manželce, jestli by někdo neporadil. Za jízdy se ji zobrazila chybová hláška engine malfunction se žlutou ikonkou prokluzu. Chyba nebyla doprovázena, žádným divným chování a auto se chovalo normálně. Zkusila tedy vypnout zapalování, znovu nastartovat a hláška se již znova nezobrazila. Poté najeto cca 50km a vše OK.
Zkusil jsem auto napojit na diagnostiku, kde jsem vyčetl následující chyby, týkající se hlavně komunikace po CANu:
PCM U0140-61 - Ztráta komunikace s BCM
PCM U0001-A1 - CAN, signál je nad maximální hodnotou
ABS U2012-A0 - Závada na CAN
ABS U1900-A0 - Závada na CAN
IC U1900-20 - Závada na CAN
PDM 2089-60 - Závada přibližovacího/zakaleného světla
PDM U1900-20 - Závada na CAN
DFDM 2089-60 - Závada přibližovacího/zakaleného světla
DFDM U1900-20 - Závada na CAN
Po smazání a ujetí cca 25km zůstaly jenom chyby
IC U1900-20 - Závada na CAN
PDM 2089-60 - Závada přibližovacího/zakaleného světla
DFDM 2089-60 - Závada přibližovacího/zakaleného světla
Předpokládám, že když je chyba v komunikaci CAN skoro na všech jednotkách, tak se jedná spíše o špatný kontakt nebo vodič.
Mám Ford Focus MK2 2008 do FL, 1.6 74kW.
Je tohle taky symptom studeňáku v budíkách? Zatím jsem nic nepájel.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13367
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Klidně můžou být.
Mě ještě, krom těch chyb v komunikaci, vyskočila chyba posilovače řízení
Mě ještě, krom těch chyb v komunikaci, vyskočila chyba posilovače řízení
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 01.12.2012 09:56
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Dneska jsem budíky vyndal a konektor zapájel. Neměl jsem úplně kvalitní mikroskop, tak nemůžu studeňák potvrdit, ale zrovna pin 17 a 18 mi přišel pofidérní tak uvidíme, zítra. Navíc jsem koukal, že v budíkách je i zakončovací rezistor a mam hlavně problémy na jednotkách s HS. Tak uvidíme.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13383
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
To su urcite prasknute spoje. Tych 5 napravo na 100%.
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 01.12.2012 09:56
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Díky, zapájel jsem je, tak uvidíme, jestli se chyby s CANem nebudou vracet.
- FLA
- Zkušený
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
ahojte, par krat cca 3x za 2 mesiace sa mi stalo ze po otvoreni auta a stlaceni tlacitak start sa budik rozviestil a po stlaceni spojky sa nic nestalo, vypol som zapalovanie a cely proces zopakoval a potom auto nastartovalo. Ziadna hlaska na displeji ziadny problem s autom ci vykonom atd..
Ked sa mi to stalo 3. krat dal som to na diagnostiku a tieto chyby sa objavili. Este pripomeniem ze baterka ma uz 5rokov a BMS mam deaktivonane, kazdopadne sa chystam baterku vymenit buduci tyzden.
===ABS DTC C0040:87-28===
Kód: C0040 - Spínač brzdového pedálu A
Dodatočný príznak závady:
- Chybějící zpráva
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Antiblokovací brzdový systém
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333757273 s (Fri Oct 18 14:51:04 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176545 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: -21 °C - Venkovní teplota
-POWER_MODE: Running - Power Mode Status
-BTCS: Inactive - BTCS -201D
-AYC: Inactive - AYC
-ABS: Inactive - ABS
-RSC: Inactive - RSC
-BTC: Inactive - BTC
-HDC: Inactive - HDC
-BST_REL_SW: Inactive - Booster Release Switch State
-VAC_BST_ST: Inactive - Active Vacuum Booster State
-HYD_PMP_ST: Inactive - Stav hydraulického čerpadla
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.4 V - Napětí napájení ECU
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
===END ABS===
===ABS DTC U0136:00-28===
Kód: U0136 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení diferenciálu - zadní
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Antiblokovací brzdový systém
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333757273 s (Fri Oct 18 14:51:04 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176545 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: -21 °C - Venkovní teplota
-POWER_MODE: Running - Power Mode Status
-BTCS: Inactive - BTCS -201D
-AYC: Inactive - AYC
-ABS: Inactive - ABS
-RSC: Inactive - RSC
-BTC: Inactive - BTC
-HDC: Inactive - HDC
-BST_REL_SW: Inactive - Booster Release Switch State
-VAC_BST_ST: Inactive - Active Vacuum Booster State
-HYD_PMP_ST: Inactive - Stav hydraulického čerpadla
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.4 V - Napětí napájení ECU
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
===END ABS===
===ABS DTC U0100:00-28===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Antiblokovací brzdový systém
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333757273 s (Fri Oct 18 14:51:04 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176545 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: -21 °C - Venkovní teplota
-POWER_MODE: Running - Power Mode Status
-BTCS: Inactive - BTCS -201D
-AYC: Inactive - AYC
-ABS: Inactive - ABS
-RSC: Inactive - RSC
-BTC: Inactive - BTC
-HDC: Inactive - HDC
-BST_REL_SW: Inactive - Booster Release Switch State
-VAC_BST_ST: Inactive - Active Vacuum Booster State
-HYD_PMP_ST: Inactive - Stav hydraulického čerpadla
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.4 V - Napětí napájení ECU
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
===END ABS===
===RCM DTC U0100:00-2C===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A
Stav:
- Zranie DTC - počas požiadavky sú občasné
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka airbagů
===END RCM===
===PAM DTC U0100:87-2C===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A
Dodatočný príznak závady:
- Chybějící zpráva
Stav:
- Zranie DTC - počas požiadavky sú občasné
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka parkovacího asistenta
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333757273 s (Fri Oct 18 14:51:03 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176545 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-INCAR_TEMPERATURE: 133 °C - Teplota ve vozidle
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 19 °C - Venkovní teplota
===END PAM===
===PAM DTC U0401:86-2C===
Kód: U0401 - Zmodulu ECM/PCM A byla přijata neplatná data
Dodatočný príznak závady:
- Neplatný signál
Stav:
- Zranie DTC - počas požiadavky sú občasné
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka parkovacího asistenta
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333757273 s (Fri Oct 18 14:51:03 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176545 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-INCAR_TEMPERATURE: 133 °C - Teplota ve vozidle
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 19 °C - Venkovní teplota
===END PAM===
===PSCM DTC U0100:00-08===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka posilovače řízení
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333757289 s (Fri Oct 18 14:51:19 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176545 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 19 °C - Venkovní teplota
-PWR_MODE_KEY: Running - Stav klíče v režimu napájení
-PWR_MODE_QF: Power Mode OK - Faktor kvality režimu napájení
-SS_TRQ2: -0.4 Nm - Moment hřídele volantu 2
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.4 V - Napětí napájení ECU
-ECU_INTERNAL_TEMPERATURE: 40 °C - Vnitřní teplota jednotky ECU
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-DLA_SED_FD0B_PID: 42 - DL_SED_FD0B_PID
-DLA_NUM_FD0C_PID: 0.00 A - DL_NUM_FD0C_PID
-DLA_NUM_FD0D_PID: 0.00 A - DL_NUM_FD0D_PID
-DLA_NUM_FD0E_PID_1: 0.0 Nm - DL_NUM_FD0E_PID_1
-DLA_NUM_FD0F_PID_1: 0 1/min - DL_NUM_FD0F_PID_1
===END PSCM===
===BCMii DTC U1007:00-2F===
Kód: U1007 - Ztráta komunikace se snímačem A monitorování baterie
Stav:
- DTC prítomné v okamihu požiadavky
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Centrální řídící jednotka
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333229552 s (Sat Oct 12 12:15:41 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176324 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-INCAR_TEMPERATURE: 122 °C - Teplota ve vozidle
-PWR_MODE_KEY: Ignition On - Stav klíče v režimu napájení
-PWR_MODE_QF: Power Mode OK - Faktor kvality režimu napájení
===END BCMii===
===HVAC DTC U0140:00-2C===
Kód: U0140 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení karosérie
Stav:
- Zranie DTC - počas požiadavky sú občasné
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka manuální klimatizace
===END HVAC===
===IPC DTC U0140:00-08===
Kód: U0140 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení karosérie
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
===IPC DTC U0422:68-08===
Kód: U0422 - Neplatná data obdržená od řídicího modulu karosérie
Dodatočný príznak závady:
- Informace o události
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
===IPC DTC P1607:82-08===
Kód: P1607 - Obvod výstupu MIL
Dodatočný príznak závady:
- Činnost/sekvence počítače nesprávná/není aktualizována
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
===IPC DTC P1607:87-08===
Kód: P1607 - Obvod výstupu MIL
Dodatočný príznak závady:
- Chybějící zpráva
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
===IPC DTC U0100:00-08===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
===IPC DTC U0401:64-08===
Kód: U0401 - Zmodulu ECM/PCM A byla přijata neplatná data
Dodatočný príznak závady:
- Závada věrohodnosti signálu
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
Po zmazani chyby sa uz neobjavili
Ci je to vsetko suvis so slabou baterkou alebo sa mam chystat aj na vymenu budikov?
Vdaka za rady a typy
Ked sa mi to stalo 3. krat dal som to na diagnostiku a tieto chyby sa objavili. Este pripomeniem ze baterka ma uz 5rokov a BMS mam deaktivonane, kazdopadne sa chystam baterku vymenit buduci tyzden.
===ABS DTC C0040:87-28===
Kód: C0040 - Spínač brzdového pedálu A
Dodatočný príznak závady:
- Chybějící zpráva
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Antiblokovací brzdový systém
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333757273 s (Fri Oct 18 14:51:04 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176545 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: -21 °C - Venkovní teplota
-POWER_MODE: Running - Power Mode Status
-BTCS: Inactive - BTCS -201D
-AYC: Inactive - AYC
-ABS: Inactive - ABS
-RSC: Inactive - RSC
-BTC: Inactive - BTC
-HDC: Inactive - HDC
-BST_REL_SW: Inactive - Booster Release Switch State
-VAC_BST_ST: Inactive - Active Vacuum Booster State
-HYD_PMP_ST: Inactive - Stav hydraulického čerpadla
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.4 V - Napětí napájení ECU
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
===END ABS===
===ABS DTC U0136:00-28===
Kód: U0136 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení diferenciálu - zadní
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Antiblokovací brzdový systém
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333757273 s (Fri Oct 18 14:51:04 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176545 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: -21 °C - Venkovní teplota
-POWER_MODE: Running - Power Mode Status
-BTCS: Inactive - BTCS -201D
-AYC: Inactive - AYC
-ABS: Inactive - ABS
-RSC: Inactive - RSC
-BTC: Inactive - BTC
-HDC: Inactive - HDC
-BST_REL_SW: Inactive - Booster Release Switch State
-VAC_BST_ST: Inactive - Active Vacuum Booster State
-HYD_PMP_ST: Inactive - Stav hydraulického čerpadla
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.4 V - Napětí napájení ECU
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
===END ABS===
===ABS DTC U0100:00-28===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Antiblokovací brzdový systém
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333757273 s (Fri Oct 18 14:51:04 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176545 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: -21 °C - Venkovní teplota
-POWER_MODE: Running - Power Mode Status
-BTCS: Inactive - BTCS -201D
-AYC: Inactive - AYC
-ABS: Inactive - ABS
-RSC: Inactive - RSC
-BTC: Inactive - BTC
-HDC: Inactive - HDC
-BST_REL_SW: Inactive - Booster Release Switch State
-VAC_BST_ST: Inactive - Active Vacuum Booster State
-HYD_PMP_ST: Inactive - Stav hydraulického čerpadla
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.4 V - Napětí napájení ECU
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
===END ABS===
===RCM DTC U0100:00-2C===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A
Stav:
- Zranie DTC - počas požiadavky sú občasné
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka airbagů
===END RCM===
===PAM DTC U0100:87-2C===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A
Dodatočný príznak závady:
- Chybějící zpráva
Stav:
- Zranie DTC - počas požiadavky sú občasné
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka parkovacího asistenta
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333757273 s (Fri Oct 18 14:51:03 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176545 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-INCAR_TEMPERATURE: 133 °C - Teplota ve vozidle
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 19 °C - Venkovní teplota
===END PAM===
===PAM DTC U0401:86-2C===
Kód: U0401 - Zmodulu ECM/PCM A byla přijata neplatná data
Dodatočný príznak závady:
- Neplatný signál
Stav:
- Zranie DTC - počas požiadavky sú občasné
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka parkovacího asistenta
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333757273 s (Fri Oct 18 14:51:03 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176545 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-INCAR_TEMPERATURE: 133 °C - Teplota ve vozidle
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 19 °C - Venkovní teplota
===END PAM===
===PSCM DTC U0100:00-08===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka posilovače řízení
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333757289 s (Fri Oct 18 14:51:19 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176545 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 19 °C - Venkovní teplota
-PWR_MODE_KEY: Running - Stav klíče v režimu napájení
-PWR_MODE_QF: Power Mode OK - Faktor kvality režimu napájení
-SS_TRQ2: -0.4 Nm - Moment hřídele volantu 2
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.4 V - Napětí napájení ECU
-ECU_INTERNAL_TEMPERATURE: 40 °C - Vnitřní teplota jednotky ECU
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-DLA_SED_FD0B_PID: 42 - DL_SED_FD0B_PID
-DLA_NUM_FD0C_PID: 0.00 A - DL_NUM_FD0C_PID
-DLA_NUM_FD0D_PID: 0.00 A - DL_NUM_FD0D_PID
-DLA_NUM_FD0E_PID_1: 0.0 Nm - DL_NUM_FD0E_PID_1
-DLA_NUM_FD0F_PID_1: 0 1/min - DL_NUM_FD0F_PID_1
===END PSCM===
===BCMii DTC U1007:00-2F===
Kód: U1007 - Ztráta komunikace se snímačem A monitorování baterie
Stav:
- DTC prítomné v okamihu požiadavky
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Centrální řídící jednotka
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 333229552 s (Sat Oct 12 12:15:41 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 176324 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.2 V - Napětí řídicího modulu
-INCAR_TEMPERATURE: 122 °C - Teplota ve vozidle
-PWR_MODE_KEY: Ignition On - Stav klíče v režimu napájení
-PWR_MODE_QF: Power Mode OK - Faktor kvality režimu napájení
===END BCMii===
===HVAC DTC U0140:00-2C===
Kód: U0140 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení karosérie
Stav:
- Zranie DTC - počas požiadavky sú občasné
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka manuální klimatizace
===END HVAC===
===IPC DTC U0140:00-08===
Kód: U0140 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení karosérie
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
===IPC DTC U0422:68-08===
Kód: U0422 - Neplatná data obdržená od řídicího modulu karosérie
Dodatočný príznak závady:
- Informace o události
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
===IPC DTC P1607:82-08===
Kód: P1607 - Obvod výstupu MIL
Dodatočný príznak závady:
- Činnost/sekvence počítače nesprávná/není aktualizována
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
===IPC DTC P1607:87-08===
Kód: P1607 - Obvod výstupu MIL
Dodatočný príznak závady:
- Chybějící zpráva
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
===IPC DTC U0100:00-08===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
===IPC DTC U0401:64-08===
Kód: U0401 - Zmodulu ECM/PCM A byla přijata neplatná data
Dodatočný príznak závady:
- Závada věrohodnosti signálu
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
Po zmazani chyby sa uz neobjavili
Ci je to vsetko suvis so slabou baterkou alebo sa mam chystat aj na vymenu budikov?
Vdaka za rady a typy
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24343
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
vetsina je od slabe baterie pri startu ... chyba spinace brzdoveho pedalu by mohla byt pricinou "nestartovani"
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- FLA
- Zkušený
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
vdaka!
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 29.10.2024 18:50
Chyby na diag
Zdravím, vlastním Ford Focus 2 Combi DA 1.6 66kw 2006
A třeba 2x za 100km mi na 5s skočí chyba posilovače řízení? Čím by to mohlo být prosím? (C1955 chyba v diag)
Prosím na kolik vyjdou ty opravy? Chyby smazat nejdou
A třeba 2x za 100km mi na 5s skočí chyba posilovače řízení? Čím by to mohlo být prosím? (C1955 chyba v diag)
Prosím na kolik vyjdou ty opravy? Chyby smazat nejdou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů