Stránka 5 z 23

Re: 1,8 92kw

Napsal: 14.07.2008 11:38
od chmelko
Forfoc: to je tiež jedna z fam, že olej by motor žrat nemal..nieje to pravda, pretože je to technicky nemožne..len nesmie tato spotreba prekročit unosnu mez :wink:

Re: 1,8 92kw

Napsal: 14.07.2008 11:48
od killerhammer
Forfoc píše:pro Dzefera: Maximálku jsem zatím nezkoušel, ale u předcházející 1.6, kde byla maximálka 180 km/h mi to na budíku ukazovalo max. 170 km/h , což dle GPS bylo něco kolem 160km/h. Víc to prostě nejelo.
su tu ludia na fore, ktori maju na 1.6 maximalku na tacho aj 215 km/h.
nebudem menovat... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
to znamena, ze asi mate nieco s motorom :mrgreen:

Re: 1,8 92kw

Napsal: 14.07.2008 11:58
od silverwolf
chmelko píše:Forfoc: to je tiež jedna z fam, že olej by motor žrat nemal..nieje to pravda, pretože je to technicky nemožne..len nesmie tato spotreba prekročit unosnu mez :wink:
Jj je to v pohodě .. na 1000 km 1 dcl je úplně v normě :wink:

Re: 1,8 92kw

Napsal: 14.07.2008 12:00
od chmelko
KH:ty si taka držka :evil: :lol: :wink:

Re: 1,8 92kw

Napsal: 14.07.2008 16:10
od Forfoc
chmelko píše:Forfoc: to je tiež jedna z fam, že olej by motor žrat nemal..nieje to pravda, pretože je to technicky nemožne..len nesmie tato spotreba prekročit unosnu mez :wink:
Nemyslel jsem, že motor nebude žrát olej vůbec. Jak píše bee, tak rozdíl mezi min. a max. je u tohoto motoru cca. 4 dcl. Myslel jsem, že optimální motor při ujetí 20000 km, než je nutná výměna oleje nebude třeba dolévat a když ano, tak jen minimálně tzn. po výměně mám olej na max. a po ujetí 20000 km budu mít těsně nad min. což je těch cca 4dcl. Dolévat na každých ujetých 1000 km 1 dcl oleje mi přijde víc než dost.

Re: 1,8 92kw

Napsal: 14.07.2008 16:12
od chmelko
Forfoc: suhlas
ale aj to dolievanie po 1000km je podla automobiliek v norme a neda sa na to uplatnit zaruka..

Re: 1,8 92kw

Napsal: 14.07.2008 21:44
od bee
Forfoc píše:
chmelko píše:Forfoc: to je tiež jedna z fam, že olej by motor žrat nemal..nieje to pravda, pretože je to technicky nemožne..len nesmie tato spotreba prekročit unosnu mez :wink:
Nemyslel jsem, že motor nebude žrát olej vůbec. Jak píše bee, tak rozdíl mezi min. a max. je u tohoto motoru cca. 4 dcl. Myslel jsem, že optimální motor při ujetí 20000 km, než je nutná výměna oleje nebude třeba dolévat a když ano, tak jen minimálně tzn. po výměně mám olej na max. a po ujetí 20000 km budu mít těsně nad min. což je těch cca 4dcl. Dolévat na každých ujetých 1000 km 1 dcl oleje mi přijde víc než dost.
EE, myslim ze som to predsa len prelial... mal som dat len deci.. a pockat do rana.. :oops:

Re: 1,8 92kw

Napsal: 15.07.2008 06:25
od Stehnak
Hm... kontroloval jsi hned po jizde :?:

Re: 1,8 92kw

Napsal: 15.07.2008 09:41
od silverwolf
Kdyby ho kontroloval hned po jízdě, tak by ho tam měl víc :wink: Teplem nabývá vše na objemu ne? :lol: Teda skoro všechno :oops:

Re: 1,8 92kw

Napsal: 15.07.2008 09:44
od akumulator
Jj, teplem nabyva na objemu, to je pravda, ale hned po jizde je taky rozteklej fsude po motoru. Musis chvilku pockat nez ti stece zpet do vany, jinac ti merka ukaze min nez tam ve skutecnosti je...

Re: 1,8 92kw

Napsal: 15.07.2008 10:39
od silverwolf
Mělo by se to měřit při cca 20 stupních, stejně jako nemrznoucí kapalina v chladiči. + - :wink:

Re: 1,8 92kw

Napsal: 15.07.2008 10:46
od Stehnak
No takze to je jasny:
- motor (olej) ma po jizde kolik? 80 a vic.
- je opravdu "rozstrikanej" po celem motoru

No takze merit po delsim stani pri okolni teplote cca tech 20.

To ze se ma merit po delsim stani je jedina vec kterou si pamatuju z technickejch dovednosti v autoskole, bo se me na to prislusnik u zkousky zeptal (proc nemerit hned po jizde). :wink: no a ... nevedel sem :oops: Takze od te doby vim.

Re: 1,8 92kw

Napsal: 15.07.2008 10:48
od chmelko
hlavne nezabudnut, že auto musí sta čo njaviac rovne...i malinky svah može velmi skreslovat :wink:

Re: 1,8 92kw

Napsal: 15.07.2008 10:49
od silverwolf
Takže jsme to dotáhli do úplné dokonalosti :wink:

Re: 1,8 92kw

Napsal: 15.07.2008 11:09
od zirafak
silverwolf píše:Mělo by se to měřit při cca 20 stupních, stejně jako nemrznoucí kapalina v chladiči. + - :wink:
To,akoze ked mrzne,tak olej neodmeras presne :?:
Teplota na to vplyv nema,ale stat na rovnom povrchu a ideal na motore,ktory nejaky cas v klude stal.