Stránka 5 z 6

Re: Ford Focus III 1.6 TDCI 85kw combi - nejde do otáček

Napsal: 23.03.2019 09:54
od zezmen
Ok, děkuji.
Na + a na vršek žhavičky jsem přikládal kabel.
3 z nich mi jiskří a jedna ne.

Re: Ford Focus III 1.6 TDCI 85kw combi - nejde do otáček

Napsal: 23.03.2019 09:58
od zezmen
Najezdil jsem cca. 700 km a bez problémů.
Pak nastal ten problém při sjezdu z dálnice a cca. po 10km KO.
Prasklá koncovka u přepadu.

Tu jsem vyměnil a odvzdušnil.

Auto ujelo cca. 30 km a opět KO.

Podle VIN v diagnostice z řídící jednotky by mělo být 95hp ale motor by měl být 115hp podle štítku VIN.

Re: Ford Focus III 1.6 TDCI 85kw combi - nejde do otáček

Napsal: 23.03.2019 16:01
od TomFocus
Hmm... čtu až teď. A to by člověk mohl vyměnit půl komponentů než by to bylo ok.

Nevěděl jsem, že máš auto jen pár km :bebng:
Držím pěsti :palec_nahoru:

Re: Ford Focus III 1.6 TDCI 85kw combi - nejde do otáček

Napsal: 24.03.2019 06:20
od ZaQik
nektere prispevky jsem odkopiroval do jineho vlakna

k PCM - ford uz ma pro jeden typ motoru jednu ridici jednotku, kde se vykon pozna bud podle stitku na ni (ale radeji podle kalibrace v ni, protoze se da prehravat) nebo podle centralni konfigurace auta (jedna jednotka umi vic vykonu a zalezi na jejim "nauceni" se v aute)

Re: Ford Focus III 1.6 TDCI 85kw combi - nejde do otáček

Napsal: 24.03.2019 07:03
od zezmen
Děkuji za vysvětlení, zafixuji si jej.

Kdo by ale měnil řídící jednotku do 90.000 ujetých kilometrů ?
Otrázka zní, kolik věcí je na autě namontováno z kradeného auta, projde technickou, jak se k tomu ostavit a řešit ?

Kder najdu na motoru kód motoru ?

Modifikace z ford.7zap.com:

výčet podle VIN z ř. jednotky
vin-jednotka.png
výčet podle VIN na štítku
vin-štítek.png

Re: Ford Focus III 1.6 TDCI 85kw combi - nejde do otáček

Napsal: 24.03.2019 07:30
od ZaQik
jednotka se meni po nehode na leve predni kolo, kdy dochazi k jejimu poskozeni

Re: Ford Focus III 1.6 TDCI 85kw combi - nejde do otáček

Napsal: 24.03.2019 19:06
od zezmen
Výměna žhavících svíček, prostříknuté turbo sprejem, VIF a hodně čoudu z výfuku.
Pomalu na 1500 otáček jsem dojel za vesnici a tam to pomalu tůroval až do doby, než se to začlo trochu chytat.
Toho kuře bylo opravdu hodně.
Pak jsem to projel na trojku do omezovače (145 km / hod) a dal tomu pořádnou sportovní jízdu.
Samozřejmě, že jsem měl motor zahřátý .

Nyní auto celkem slušně jede, jenom to turbo dává málo (75%).
Někde musí být ještě nějaký únik.
Po vypnutí motoru je slyšet dost velké odfouknutí od hadice (taková ta s drátky) u intercoleru a také někde v místech kolem váhy vzduchu.

Mezi vesnicema nemůžu jet rychleji jak 170 km/hod, takže jsem to netestoval na plno. :palec_nahoru:
Po rychlé a sportovní jízdě jsem nechal auto vychladnout pomalejší jízdou a před garáží nechal běžet na volnoběh ješte asi 10 minut.

Nějaký nápad na to odfouknutí po vypnutí motoru ?

Celou dobu jsem měl v autorádiu spuštěnou diagnostiku a vše OK, jenom před tím, než se auto vykouřilo :totlsmile: mi to hlásilo P0299, to jsem odmazal a dále nyní po návratu do garáže je vše bez chyb.

Děkuji

Re: Ford Focus III 1.6 TDCI 85kw combi - nejde do otáček

Napsal: 24.03.2019 21:01
od dusanlulka
Po vypnutí tam nema co odfuknut. Ak sa da nahraj to.
Turbo kolko tlaci?Tlak paliva?
Cislo,nie percenta
hodně čoudu z výfuku cerneho?
Vies odmerat tlak na DPF?

Re: Ford Focus III 1.6 TDCI 85kw combi - nejde do otáček

Napsal: 24.03.2019 21:51
od zezmen
Zvuk je v odkazu na straně jedna hned v prvním příspěku.
Co se týče tlaků, dopoledne sem vložím.
Kouř z výfuku byl šedo bílý, niný již nekouří.
Tlak na DPF ? Neumím, neznám, naučím.

Děkuji

Re: Ford Focus III 1.6 TDCI 85kw combi - nejde do otáček

Napsal: 24.03.2019 22:10
od Sagic
Bilý kouř je i pri nucene regeneraci, asi jsi mel DPF plny nespalene nafty.

Re: Ford Focus III 1.6 TDCI 85kw combi - nejde do otáček

Napsal: 24.03.2019 22:20
od dusanlulka
Fakt je tam nieco pocut.
Neviem kolko odhodlania v tebe este je ale skus zhodit drazkovy remen (altik,klima)
Mne sa zda ze to bude volnobezka na alternatore.(mozno)

Re: Ford Focus III 1.6 TDCI 85kw combi - nejde do otáček

Napsal: 24.03.2019 22:55
od zezmen
Ten kouř asi bude tou nucenou regenerací.
Před opravou vstřiků byl jeden hodně špatný a z výfuku byla cítit nafta.

Co se týče volnoběžky u alternátoru, tak zde to nechápu, kde by se vzal ten odfukující zvuk.

Nebojím se demontovat alternátor a sehnat novou řemenici :palec_nahoru:

Nejvíce ten zvuk slyším ze zadní strany jako od sacího potrubí do kterého vede EGR trubka (9H308 - https://ford.7zap.com/en/car/53/code.bs ... 5424/67077 )

EGR ventil je v pořádku, to mi kontroloval v servisu, než jsem auto stáhnul domů.

Re: Ford Focus III 1.6 TDCI 85kw combi - nejde do otáček

Napsal: 24.03.2019 23:18
od dusanlulka
Nic nedemontuj len zhod remen nastartuj a vypni.
Ja to urcite pocujem horsie ako nazivo..Ale je to fakt podobny zvuk ako odchadzajuca volnobezka.

Re: Ford Focus III 1.6 TDCI 85kw combi - nejde do otáček

Napsal: 24.03.2019 23:31
od zezmen
Tak to ráno udělám, to je chvilka.
Demontovat se mi alternátor nechce, měnil jsem ho u druhého Focuse MK2 a myslel jsem, že můžu jít hned z fleku dělat gynekologa, protože to byl neskutečný porod. Ale dstal jsem ho ven i dovnitř z vrchu bez demontáže světla, chladiče ....... :totlsmile:

Mně to zase přijde jako zvuk, když pustím velký kompresor, vypnu jej a přebytečný vzduch se odfoukne přes ventil.

Je to slyšet i na videu ze 4. strany úplně až na konci, posledních 5 vteřin.

Re: Ford Focus III 1.6 TDCI 85kw combi - nejde do otáček

Napsal: 24.03.2019 23:43
od dusanlulka
Je to fakt ako vzduch ale skadeeee ziadny tlak v sani nieje.