S ještě trochu lehčí nohou by se dalo na 7l/100km dostat si myslím, ale o tom to není
Dnes jsem najel už přes 1200km a zkusil to trochu sešlápnou. V Comfort režimu je převodovka pomalejší, plyn reaguje pomalej a všechno je přizpůsobeno spotřebě, fakt super na běžnou jízdu.
Ve sportovním režimu se otevřou klapky ve výfuku a je to fakt hukot. Největší raketa je to v Manual módu, kdy to řadí opravdu nechutně rychle nahorů i dolů.
Co je suprové, tak že jak na jedničku člověk sešlápne plyn, tak to nepovolí a tlačí to do sedaček od 2000 do 6500 tisíc a ve všech rychlostech, prostě to nepřestává tlačit.
Jednu nevýhodu to má

, u RS byl člověk zvyklý, že jednička, dvojka někdy i čtverka byla uhrabaná a člověk cítil "rychlost". Toto se prostě zahryzne do asfaltu a tlačí to jak vlak, během pár sekund je tam 160km/h a to je docela o papíry
Jakmile budu mít po výměně náplní v diferácích (jsou tam prý zajížděcí náplně), tak zkusím i Race Start, tak se uvidí
