Stránka 5 z 13

Re: Problém s výkonem FF3 77/105

Napsal: 09.07.2013 18:17
od FF 64
Díky za odpověď doufám,že to tak bude.A jinak jsi spokojený?Dával jsi do něj nějaký doplňky.A co říkáš na kufr.Ta bílá barva na tvém profilu se mi taky velmi líbila.

Re: Problém s výkonem FF3 77/105

Napsal: 10.07.2013 10:40
od Standa
Jo já jsem spokojený, kufr mi pro běžný provoz stačí, když potřebuju převézt něco většího,tak vezmu jiné auto. Doplňky jsem nějak neřešil, teda až na handsfree, kdy jsem pořídil na stínítko. Má to nevýhodu, že když vystoupím s auta, tam má dosah snad 30m a pak venku nejde volat, dokud nevypnu bluetooth v telefonu, nebo nezajdu do auta vypnout handsfree. Chce to systém, který se vypíná se zapalováním a ne nezávislý na něm.
Jinak také litá kola na léto, auto jsem zakoupil s těmi designovými pěti paprskovými plecháči.
Jo a ještě jsem doplnil denní LED světla.

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem

Napsal: 20.09.2013 18:31
od FF 64
Ahoj,prosím tě máš nějaké zkušenosti s palubním počítačem kde je ecomode s třemi emblémy
(kde je zobrazena řadící páka ,pak nějaký jakoby plíce a silnice).Dík.

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem

Napsal: 21.09.2013 10:14
od ZaQik

Chip motoru

Napsal: 21.09.2013 20:22
od Zdenekold
Měl bych zde ještě jednu otázku ohledně přečipování. Na různých diskuzích se objevil závěr, že čipování atmosféry benzínu nemá smysl. Nicméně se říká, že tyto poslední motory jsou přidušené softwarově, aby to plnilo ty slavné euronormy.
Takže otázka zní, jestli nemáte někdo aktuální informace, zda do toho jít nebo ne.

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem

Napsal: 21.09.2013 21:36
od C4R3W
Jestli myslis upgrade 77 kW na 92 kW, tak dosud nepanuje uplna shoda, jestli je rozdil ciste softwarovy, spis je kolem toho docela dost fam a dezinformaci. Napriklad Fiesta s motorem 1.25 existuje ve verzich 44 kW a 60 kW, pricemz rozdil je skutecne pouze v softwaru (44 kW ma od vyssich otacek zaporny predstih, zapaluje az za horni uvrati pistu), tam to celkem dobre jde preprogramovat na vykonnejsi verzi, u Focuse netusim.

Navic nevim, jak si chiptuneri poradi s variabilnim casovanim ventilu - podle me uz je to trochu vetsi alchymie. Nevzpominam si totiz, ze bych tyhle novejsi motory v nabidkach upravcu vubec videl...

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem

Napsal: 21.09.2013 21:47
od enjoy
Příští týden jdu na chipování mého Mondea, takže pak můžu poreferovat, co to s atmosférou udělalo a trošku rozseknout, jestli je to u atmosféry blbost nebo ne.
Tvůj motor je tedy trošku jiný, ale třeba to i tak pomůže.

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem

Napsal: 22.09.2013 21:02
od Zdenekold
C4R3W píše: Nevzpominam si totiz, ze bych tyhle novejsi motory v nabidkach upravcu vubec videl...

Právě že v nabídce jsou i motory Ti-VCT. Autochip.eu.

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem

Napsal: 01.10.2013 22:59
od C4R3W
enjoy píše:Příští týden jdu na chipování mého Mondea, takže pak můžu poreferovat, co to s atmosférou udělalo a trošku rozseknout, jestli je to u atmosféry blbost nebo ne.
Tvůj motor je tedy trošku jiný, ale třeba to i tak pomůže.
Tak jak to vypada? :)

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem

Napsal: 15.11.2013 09:51
od mefus
tak se to tu resilo ze zacatku, i ja jsem měl podobný problem s motorem 1,6, 92kw (neni eco:-)). Starty za studena problém, otacky nahoru dolu, motor vydaval divný zvuk, jako kdyby se nemohl chytit, rozjezd se nesmysl, plyn na podlaze pomalu a nic. Navíc se po nastartovani ozvali nějaké výstřeli, než se motor chytil. Diagnostika nic neukazovala a to jsem byl ve 2 servisech :-(

Už mne to fakt sralo, prodávající se vymlouval na euro5, mám to více zajet(najel jsem s tím 11K km) mám tam lít 98 okt benzín, přidávat nějaké další přísady, atd. pro jeho klid jsem to zkusil, ale nic. Nakonec se mi ho podařilo donutit, aby s tim něco udělal a úspěch se dostavil.

Motor krásně naskočí, otáčky se drží na začátku někde kolem 1-1,2k, neskáčou, jet se můžu "okamžitě", výkon se neztácí. Nejsem odborník, prý dělali kalibraci a přehrátí sw.

Snad to pomůže i dalším.

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem

Napsal: 15.11.2013 10:10
od Zdenekold
Já právě nemám problém se startem nebo otáčkama, naopak, perfektní kultivovaný chod, nemám so z tohoto pohledu na co stěžovat.
Ale ten motor je přidušený, proto hledám informace, zda se to dá tzv. odblokovat.

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem

Napsal: 16.11.2013 00:31
od C4R3W
Spis nez cipovani bych asi sledoval variantu "prestavby" na 92kW verzi. Apropos, kolik mas najeto? Tem 1.6kam trva tak 10tkm, nez se rozjezdej...

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem

Napsal: 17.11.2013 10:26
od Zdenekold
Teď mám najeto 13 tkm, ale do 8 tkm to byla předváděčka, takže nic moc trasy.

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem

Napsal: 25.12.2013 21:19
od efly
....je mozne pri jazde spozorovat cinnost variabilneho casovania ventilov? ( zmena otacok a pod. ? ), v servise ma upozornili, ze tu moze nastat po case problem a v pripade poruchy je nutnst aj bymeny rozvodov.

Re: Focus III 1.6 duratec 105k problémy s výkonem

Napsal: 25.12.2013 23:36
od Nicco
Asi ako u MK.II. Pri jazde spoznas variabil, ze to zacne lepsie tahat od ucitych otacok, tak nejak skokovo, nieco vzdialene podobne turbu. V pripade zacinajuceho kolapsu - pri starte par sekund traktorovy zvuk, kym sa naplni variabil olejom. Oprava cca 2x5tisic Kc. Viac vo vlakne o tomto probleme.