Stránka 5 z 5

Výpis chyb a prosba o radu

Napsal: 06.12.2016 11:01
od bracha
Ahoj všichni tady,

Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi (100kW) r.v. 2005 (najeto cca 220tis).

delší dobu se potýkám s problémem, že na na cca 1800 otáčkách zabere turbo, cca 2000 otáčkách začne cukat motor, pak se to uklidní, ale následně začne ztrácet výkon, nebo zůstává konstantní bez další živější reakce na plyn.

Pomocí čínské diagnostiky a programu Torque pro android (zakoupená verze) jsem dostal tolik odpovědí, že moje otázka zní - kde mám, prosím začít ???

Záznam chyb vygenerován z Torque pro Android
=================================================

VIN kód auta:WF0MXXGCDM4T64823
Výrobce vozidla:Ford
Vehicle Calibration ID:FO12401K3QOVE63

Aktuální Porucha Log
------------------
P0490: null http://www.autocodes.com/p0490.html (jakási souvislost s EGR, které nerozumím)

P242F: null http://www.autocodes.com/p242f_ford.html – to by byl popel ve filtru

P242F: null

Odložená chyba
------------------
ECU hlásí, žádné nevyřízené chyby

Záznam minulých chyb
------------------
ECU nehlásí žádné minulé chyby
Další chybové kódy
(případně čekající nebo specifické)
----------------------------------------------------
B1600: null

P0299: null http://www.autocodes.com/p0299_ford.html (zaseknuté turbo)

P0380: Glow Plug/Heater Circuit "A" http://www.autocodes.com/p0380.html (žhavící svíčky)
P1335: null http://www.autocodes.com/p1335_ford.html (EGR ventil)
P1412: null http://www.autocodes.com/p1412.html (tomu nerozumím, co to je ... ale vypadá to na chybu vstřikování)
P2452: Diesel Particulate Filter Differential Pressure Sensor Circuit http://www.autocodes.com/p2452.html (chyba sensoru u DPF)
P2456: Diesel Particulate Filter Differential Pressure Sensor Circuit Intermittent/Erattic (ten je prd popsan ... ale zase je to nekde u senzoru DPF)
P2683: Engine Coolant Bypass Valve Control Circuit High http://www.autocodes.com/p2683.html (zase bez popisu, ale pokud chápu hlášení, tak je to o nějakém ventilu u chlazení)
U1900: null (to spíš nadává jednotka, že to je čínskej šmejd OBDII a ne originál)


Jak tak chápu, tak to může být jedna nějaká věc (třeba čidlo u DPF), která se táhne dále, ale protože nevím, tak prosím o radu zkušené mistry motoru.

Děkuji moc za nápady.

Re: Výpis chyb a prosba o radu

Napsal: 06.12.2016 12:50
od jarsvob
Ahoj,

já bych začal od DPF - kabeláž k čidlům a čidla samotná, kontrola zacpání
pak bych přešel k EGR - kabeláž a měření, následné vyčištění...

tady je taky něco k tématu:
https://www.obd-codes.com/p0490

nebo to dát do servisu...

Re: Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Napsal: 26.02.2017 10:42
od bill.da
Dobrý den potřeboval bych taky radu v aute se mi objevuje chyba P0234 ale kontrolka motoru nesvítí auto jede uplně normálně nijak se to neprojevuje chybu smáznu a za pár dní se dívám a je tam znovu. Mužete poradit co stím? V Torgue to je P0234 ,a v Forscanu P0234-62

Re: Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Napsal: 26.02.2017 11:19
od durika
musíte urobit regeneráciu dpf a ked ten filter ešte není pred koncem tak vám to pomože.Ten sajrajt proste musí von z filtru

Re: Chybová hlášení P2002, P2545 a P2452 (ano - opět DPF)

Napsal: 26.02.2017 12:35
od bracha
Filtr vyměněn a padám do nouzáku stále dál. Konzultace se servisem - čidla u DPF, turbo - vyčistit, možná vstřiky atd.

Napsal: 27.02.2017 07:32
od vita_k
A diagnostika?