Výpis chyb a prosba o radu
Napsal: 06.12.2016 11:01
Ahoj všichni tady,
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi (100kW) r.v. 2005 (najeto cca 220tis).
delší dobu se potýkám s problémem, že na na cca 1800 otáčkách zabere turbo, cca 2000 otáčkách začne cukat motor, pak se to uklidní, ale následně začne ztrácet výkon, nebo zůstává konstantní bez další živější reakce na plyn.
Pomocí čínské diagnostiky a programu Torque pro android (zakoupená verze) jsem dostal tolik odpovědí, že moje otázka zní - kde mám, prosím začít ???
Záznam chyb vygenerován z Torque pro Android
=================================================
VIN kód auta:WF0MXXGCDM4T64823
Výrobce vozidla:Ford
Vehicle Calibration ID:FO12401K3QOVE63
Aktuální Porucha Log
------------------
P0490: null http://www.autocodes.com/p0490.html (jakási souvislost s EGR, které nerozumím)
P242F: null http://www.autocodes.com/p242f_ford.html – to by byl popel ve filtru
P242F: null
Odložená chyba
------------------
ECU hlásí, žádné nevyřízené chyby
Záznam minulých chyb
------------------
ECU nehlásí žádné minulé chyby
Další chybové kódy
(případně čekající nebo specifické)
----------------------------------------------------
B1600: null
P0299: null http://www.autocodes.com/p0299_ford.html (zaseknuté turbo)
P0380: Glow Plug/Heater Circuit "A" http://www.autocodes.com/p0380.html (žhavící svíčky)
P1335: null http://www.autocodes.com/p1335_ford.html (EGR ventil)
P1412: null http://www.autocodes.com/p1412.html (tomu nerozumím, co to je ... ale vypadá to na chybu vstřikování)
P2452: Diesel Particulate Filter Differential Pressure Sensor Circuit http://www.autocodes.com/p2452.html (chyba sensoru u DPF)
P2456: Diesel Particulate Filter Differential Pressure Sensor Circuit Intermittent/Erattic (ten je prd popsan ... ale zase je to nekde u senzoru DPF)
P2683: Engine Coolant Bypass Valve Control Circuit High http://www.autocodes.com/p2683.html (zase bez popisu, ale pokud chápu hlášení, tak je to o nějakém ventilu u chlazení)
U1900: null (to spíš nadává jednotka, že to je čínskej šmejd OBDII a ne originál)
Jak tak chápu, tak to může být jedna nějaká věc (třeba čidlo u DPF), která se táhne dále, ale protože nevím, tak prosím o radu zkušené mistry motoru.
Děkuji moc za nápady.
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi (100kW) r.v. 2005 (najeto cca 220tis).
delší dobu se potýkám s problémem, že na na cca 1800 otáčkách zabere turbo, cca 2000 otáčkách začne cukat motor, pak se to uklidní, ale následně začne ztrácet výkon, nebo zůstává konstantní bez další živější reakce na plyn.
Pomocí čínské diagnostiky a programu Torque pro android (zakoupená verze) jsem dostal tolik odpovědí, že moje otázka zní - kde mám, prosím začít ???
Záznam chyb vygenerován z Torque pro Android
=================================================
VIN kód auta:WF0MXXGCDM4T64823
Výrobce vozidla:Ford
Vehicle Calibration ID:FO12401K3QOVE63
Aktuální Porucha Log
------------------
P0490: null http://www.autocodes.com/p0490.html (jakási souvislost s EGR, které nerozumím)
P242F: null http://www.autocodes.com/p242f_ford.html – to by byl popel ve filtru
P242F: null
Odložená chyba
------------------
ECU hlásí, žádné nevyřízené chyby
Záznam minulých chyb
------------------
ECU nehlásí žádné minulé chyby
Další chybové kódy
(případně čekající nebo specifické)
----------------------------------------------------
B1600: null
P0299: null http://www.autocodes.com/p0299_ford.html (zaseknuté turbo)
P0380: Glow Plug/Heater Circuit "A" http://www.autocodes.com/p0380.html (žhavící svíčky)
P1335: null http://www.autocodes.com/p1335_ford.html (EGR ventil)
P1412: null http://www.autocodes.com/p1412.html (tomu nerozumím, co to je ... ale vypadá to na chybu vstřikování)
P2452: Diesel Particulate Filter Differential Pressure Sensor Circuit http://www.autocodes.com/p2452.html (chyba sensoru u DPF)
P2456: Diesel Particulate Filter Differential Pressure Sensor Circuit Intermittent/Erattic (ten je prd popsan ... ale zase je to nekde u senzoru DPF)
P2683: Engine Coolant Bypass Valve Control Circuit High http://www.autocodes.com/p2683.html (zase bez popisu, ale pokud chápu hlášení, tak je to o nějakém ventilu u chlazení)
U1900: null (to spíš nadává jednotka, že to je čínskej šmejd OBDII a ne originál)
Jak tak chápu, tak to může být jedna nějaká věc (třeba čidlo u DPF), která se táhne dále, ale protože nevím, tak prosím o radu zkušené mistry motoru.
Děkuji moc za nápady.