Stránka 5 z 7

Re: pruziny

Napsal: 26.03.2013 19:43
od ivo123
a , no, uplne nakoniec som nasiel 3 ludi a povedaly mi ze nech nevymyslam a dam EIBACH , bude ma to stat 200eur , ale tak som aj chcel dat maximalne tak budiz , hlavne nech uz to je na aute :D

Re: pruziny

Napsal: 26.03.2013 21:49
od davemomo
já eibach mám a mužu jenom doporučit :palec_nahoru: jo a udělej si galerku :cooler:

Re: pruziny

Napsal: 26.03.2013 22:14
od ivo123
to urcite , spravim supr navod jak nato aj z foto dokumentaciou , ked ma ovsem este nikto nepredbehol :palec_nahoru:

Re: pruziny

Napsal: 27.03.2013 09:32
od buceek07
Eibach výborná volba, máme ho tu asi 90% lidí co snižovalo a supr pecka.... Už jen to, že přímo Eibach nabízel Ford jako origo příslušenství....a galerkuuuuuu :cooler:

Re: pruziny

Napsal: 30.03.2013 12:20
od Brehowicz
Kluci vidím že se rozjela diskuse jinde ve vlákně s galérkou.
A jde o to že se diskutuje nad výškou ST220 vs. standart
Někdo trdí že je to -15mm,někdo -20mm.
Jediný udaj na který narážim já jak v testech tak u samotného Forda je ale -15mm jak u ST220,tak i ST TDCi
viz. http://www.autorevue.cz/srovnavaci-test ... a-gts-v6_2
Tak pak i v katalozích samotného forda http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 75&t=11575
Našli jste teda někdo oficialni info,že je to jinak?jen aby se to vyjasnilo :wink:
Pár info o rozdílech je i tady http://auto.pravda.sk/jazdene-auta/clan ... ym-je-cas/

Re: pruziny

Napsal: 30.03.2013 13:35
od buceek07
Břehu a jak je to u Titanium X :?: ... Jinak díky za objasnění, já měl taky za to, že 20 :nixw: :wink:

Re: pruziny

Napsal: 17.05.2013 06:42
od michadelikk
zdarec,
chtel jsem se zeptat jake koupit pruziny na mondeo mk3.
Koupil jsem 17 alu s gumama 215/45 a mezi blatnikem a pneu je dost velka mezera.
Takze resim kolik snizit, 30 nebo 50mm ? Nebude tech 50 moc?..jezdim kazdy den.
Pripadne nema nekdo na aute takovou kombinaci?(kola,snizeni)


diky za odpoved

Re: pruziny

Napsal: 24.05.2013 01:41
od michadelikk
nikdo nic? :cry:

Re: pruziny

Napsal: 24.05.2013 11:12
od Milinko
zkusím Ti odpovědět - vezmi Eibach pruziny, to je ideální kompromis mezi vzhledem-komfortem, posvěcený samotným Fordem.
Konkrétní výběr typu se liší podle motorizace-karoserie jakou máš. Takže jak budeš někde objednávat, tak se orientuj podle toho. Neboj se a jdi do toho :wink:

Re: pruziny

Napsal: 27.05.2013 15:04
od buceek07
čau bejku....máš mk3, nebo4 :?: ... za 1...rozměr gum co si koupil, není schválený rozměr u mk3, ani mk4.... u mk3 by to neměl být problém dopsat, rozhodně to pořeš, kdyby něco, pojišťováci na to rádi čuměj :wink:

Co se týče snížení, je to přesně jak řekl Milinko....Eibach je ideál... na kombíku mám -30/30 a je to akorát, pokud provozuješ auto celoročně a každodenně .... další možnost je třeba Weitec atd....

Pokud chceš jít dolů o 50 mm, tak pružiny seženeš, ale 50 jen na pružinách je fakt hodně a tlumiče atd nebudou dost rádi :? .... takže pořešit rovnou stavitelnej/pevnej sniženej podvozek. Pak už je to jenom o tom, kolik chceš pustit peněz.... mě když občas přepadné temná chvilka, že bych to fakt koupil, tak bych pořešil Tohle....

Re: pruziny

Napsal: 02.06.2013 10:23
od zeli
Ahoj, je tu nekdo znalej (Rumcajs :D ) kdo by mohl zodpovedne rict, jestli jsou pruziny a tlumice stejny u MK3 ctyrvalce a 2.5 V6? Ta V6 se mi zda vo fous tvrdsi. Ale treba je to tim, ze jeste nema tak vyhrkanej podvozek, tak je subjektivne tuzsi.

Re: pruziny

Napsal: 02.06.2013 17:36
od davemomo
pružiny určitě ne, v6 maj myslim stejný jako diesly

Re: pruziny

Napsal: 12.08.2013 19:54
od Kóťa
Vrazim to sem, já podvozkem nepolíbený :mrgreen: jsem objevil roztržený toto... jak se to jmenuje, k čemu to je, mám to vyměnit, co to stojí?

Díky :wink:

Re: pruziny

Napsal: 12.08.2013 20:01
od Brehowicz
Kotíku tady zhruba uprostřed muj příspěvek http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=330
Jsou to gumové dorazy aby ti náprava netřískla natvrdo při maximálnim propružení nebo zatížení napravy přes limit :wink:

Re: pruziny

Napsal: 12.08.2013 20:26
od Kóťa
Aha aha... doraz tlumiče :wink: Budu si pamatovat. Tak ho zatim můžu takhle ještě nějakou dobu vozit,ne? Dokud se nepřihlásí zvoněním či se nezačne sypat víc?...? :-)

Případně jak složité je to vyměnit? Musí se půlit motor a mění se to přes výfuk nebo je to jednodušší?