Tak teda...pripravok sa vola ANTI-CONDENS....vyrobca valma.nl...na Slovensku dodadava topspol.sk...cena za 200 ml 245 skzirafak píše:Skusil by som snad nieco od Sonax-u,alebo podobneho vyrobcu![]()
Ja mam doma kupeny proti roseniu nejaky pripravok a je skutocne dobry.Najprv sa dokonale poumyvaju okna/zbavia sa spiny a mastnoty/ a potom sa v tenkej vrstve nanesie a vylesti uvedeny pripravok.Neviem vsak,ako sa vola,ale vyrabaju to Holandania.Doma mrknem a vecer napisem.Kupoval som to na Shell-ke za cca 300sk,ale vydrzi to na peknych par rokov a da sa to pouzit aj bezne v domacnosti.
mlžení oken
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
- gacger
- Nováček
- Příspěvky: 35
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jemnice
Když vyndáš kastl který je pře spolujezdcem na doklady,tak tam hned uvidíš klapku sání,vyzkopušej jesli funguje,měl jsem ten samý problém,prostě byla zaseklá na vnitřním okruhu ikdyž moturek vrčel a dioda se rozsvítila zeleně. Normálně jsem to dal na vnější okruh a vypojil jsem el. zásuvku z motůrku a je po mlžení,faaaaaakt 

- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
I kdyz si myslim ze je klapka OK, tak pevne doufam ze ne. Bo esli to nebude ani onou, tak me bohuzel zcela opusti to nadseni s jakym sem karu koupil...
Az bude trocha casu a hlavne chuti, tak se na ni kouknu.
Prosim este o rady:
1) pujde videt ze je OK / nejni OK (ta klapka) jen kdyz sundam ten kaslik?
2) dnes sem zjistil este jednu vec: Jedu, auto vytopene na prijemnou teplotu. Teplota nastavena na max, vypnu ventilator, (klapka na vnejsi okruh - zda se - nesviti) a zacne mi hned do auta proudit studenej vzduch jak blazen... Mel sem to nastavene skoro na preni okno... a venkovni teplota kolem minus 15ti. Je to normalni, nestacilo se to jen ohrat?
3) V lete kdyz sem auto myl, tak sem si vsimnul ze se mi dost prohybaji-vyklaji okna. Jako by tam byla vule mezi oknem a tesnenim. Je to normalni?
Je to fakt brutus - 15 minut stat s nastartovanym autem a cekat az roztaje led zevnitr na oknech a zpetnem zrcatku, opravdu mam vice ledu zevnitr nez z venku - neuveritelne...vzit 2 hadry a stirat stekajici vodu... Vzadu to tece po okne buhvi kam... uz nevim co s tim. Ten anti-condens sem nesehnal. Dokonce po 15 minutach dalsi jizdy se stale v hornich rozich predniho okna stale led drzi... vetrak na "3" na okno...
Dneska jsem si vsimnul ze dost ledu je i na ramech dveri a bocnich oknech hlavne navrchu, mam tuseni ze je prave podelane to tesneni o kterem tady psal Foqus... Aaaach jo.
Diky za dalsi napady.
Az bude trocha casu a hlavne chuti, tak se na ni kouknu.
Prosim este o rady:
1) pujde videt ze je OK / nejni OK (ta klapka) jen kdyz sundam ten kaslik?
2) dnes sem zjistil este jednu vec: Jedu, auto vytopene na prijemnou teplotu. Teplota nastavena na max, vypnu ventilator, (klapka na vnejsi okruh - zda se - nesviti) a zacne mi hned do auta proudit studenej vzduch jak blazen... Mel sem to nastavene skoro na preni okno... a venkovni teplota kolem minus 15ti. Je to normalni, nestacilo se to jen ohrat?
3) V lete kdyz sem auto myl, tak sem si vsimnul ze se mi dost prohybaji-vyklaji okna. Jako by tam byla vule mezi oknem a tesnenim. Je to normalni?
Je to fakt brutus - 15 minut stat s nastartovanym autem a cekat az roztaje led zevnitr na oknech a zpetnem zrcatku, opravdu mam vice ledu zevnitr nez z venku - neuveritelne...vzit 2 hadry a stirat stekajici vodu... Vzadu to tece po okne buhvi kam... uz nevim co s tim. Ten anti-condens sem nesehnal. Dokonce po 15 minutach dalsi jizdy se stale v hornich rozich predniho okna stale led drzi... vetrak na "3" na okno...
Dneska jsem si vsimnul ze dost ledu je i na ramech dveri a bocnich oknech hlavne navrchu, mam tuseni ze je prave podelane to tesneni o kterem tady psal Foqus... Aaaach jo.
Diky za dalsi napady.
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- gacger
- Nováček
- Příspěvky: 35
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jemnice
Já si fakt myslím,že je to ta klapka,jinak to není možný. Když jsem to měl rozebrané,tak z 10 máčknutí na tlačítko vnitřního okruhu se tak jednou pohla.Když zapneš zapalování,tak na nic nemačkej a poslouchej,jestli ten motůrek vrčí,když jo,tak se má pořad snahu vracet na vnější okruh,ale prostě to táhlo je vyšolichané a s tou klapkou to nehne.
Jo a jestli je to tak,že čím dál jedeš,tím je to mlžení horší,tak je to tak na 90% ta klapka.
Jinak pilový filtr,nic jiného snad takový bordel dělat nemůže.
Ale v každém případě bych vypojil zásuvku z motůrku a nechal bych klapku na vnějším okruhu a odskoušel to.

Jo a jestli je to tak,že čím dál jedeš,tím je to mlžení horší,tak je to tak na 90% ta klapka.
Jinak pilový filtr,nic jiného snad takový bordel dělat nemůže.
Ale v každém případě bych vypojil zásuvku z motůrku a nechal bych klapku na vnějším okruhu a odskoušel to.



- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Bohuzel jsem v koncich
Tak bohuzel to mozny je. Klapku sem nechal zkontrolovat ve Fordu - sam na to nemam a v tyhle seversky zime a bez garaze... ani tuk. Klapka je OK, pylak je OK, jen moje trpelivost uz OK nejni a dalsi love v p....i.
Vratili me auto, bylo to vevnitr namrzle jen trocha - auto stalo venku dost dlouho, bo me brali hned v 8:00 a pro auto sem dosel az ve 16:00. Ale to bylo logicke, nikdo v tom aute nebyl zavrenej a "nenadychal" tam vlhkost.
Ujedu 2 km, okamzite odchazim na hodinu do kramu pro jidlo, vratim se a auto o5 vevnitr namrzle jak svina...
Ted uz mi zbyva vzdycky jak ...... 10 minut cekat s otevrenyma dverama po kazde jizde, abych rano nemusel skrabat led i vevnitr... na zadnim to ani nejde, bo bych prerval dratky na vyhrivani...
O vikendu nebo kdyz bude cas, este zkusim umejt okna, bohuzel sem ten ANTI-CONDENS nesehnal, ale patram dal. I kdyz ho sezenu, stale tomu proste nemohu uverit a uz opravdu nevim co a kde hledat. Skoda ze tu nejsou kopce popripade nejaka pekna skala...
Ten zvuk o kterem jsi psal gacgere je normalni, sedli sme do 2 novejsich focusu a chovali se stejne... Schvalne kdo ma zajem at to vyzkousi a potvrdi/vyvrati: Prijdu do auta, vetrak na 0 (jen kuli ramusu), otevru schranku pred spolujezdcem (je to lepe slyset), otocim klickem na "1" a muzu slyset tak 2 vterinove vrceni motorku co ovlada klapku... U tech novych to bylo slyset opravdu malo, u meho to je slyset vice...
Cau.
Vratili me auto, bylo to vevnitr namrzle jen trocha - auto stalo venku dost dlouho, bo me brali hned v 8:00 a pro auto sem dosel az ve 16:00. Ale to bylo logicke, nikdo v tom aute nebyl zavrenej a "nenadychal" tam vlhkost.
Ujedu 2 km, okamzite odchazim na hodinu do kramu pro jidlo, vratim se a auto o5 vevnitr namrzle jak svina...
Ted uz mi zbyva vzdycky jak ...... 10 minut cekat s otevrenyma dverama po kazde jizde, abych rano nemusel skrabat led i vevnitr... na zadnim to ani nejde, bo bych prerval dratky na vyhrivani...
O vikendu nebo kdyz bude cas, este zkusim umejt okna, bohuzel sem ten ANTI-CONDENS nesehnal, ale patram dal. I kdyz ho sezenu, stale tomu proste nemohu uverit a uz opravdu nevim co a kde hledat. Skoda ze tu nejsou kopce popripade nejaka pekna skala...
Ten zvuk o kterem jsi psal gacgere je normalni, sedli sme do 2 novejsich focusu a chovali se stejne... Schvalne kdo ma zajem at to vyzkousi a potvrdi/vyvrati: Prijdu do auta, vetrak na 0 (jen kuli ramusu), otevru schranku pred spolujezdcem (je to lepe slyset), otocim klickem na "1" a muzu slyset tak 2 vterinove vrceni motorku co ovlada klapku... U tech novych to bylo slyset opravdu malo, u meho to je slyset vice...
Cau.
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Kdybych Te neznal, tak bych opravdu napsal neco skaredeho. Takhle jen "bez komentare"...pelen píše:Nechces zkusit redenou octovou vodu do doby, nez sezenes ANTI CONDENS?
p.s. v jakem pomeru? Do kyble 1 litr na 4 litry vody + 0,7 litru whisky, ale tu do me...
Omezil sem jezdeni na minimum (hmm kuli tomu sem ale auto nekupoval, ze), asi skusim pro zacatek 1 okno, nebo pulku predniho, druhou pulku umeju normalnim samponem

Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Smej se az po tom, co to zkusis a nebude to fungovat. Zkus 8% octem namocit hadrik a vlhkym jim otrit predni okno z vnitrni strany a nech ho normalne zaschnout.
Muzes take shanet BRILLIANTKLAR.
Muzes take shanet BRILLIANTKLAR.

Naposledy upravil(a) pelen dne 29.01.2007 20:49, celkem upraveno 1 x.
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Damon
- Test driver
- Příspěvky: 10354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Peta
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 02.02.2008 03:18
U Escorta se mi dělo něco podobného, ve finále jsem zjistil, že nadměrná vlhkost uvnitř auta pochází z prasklého tělesa topení. Byla tam malinká netěsnost a díky tomu docházelo k neustálému "zvlhčování" vzduchu procházejícímu topením. Vlhkost se pak usazovala na sklech a vlastně všude. Ať to ofukovalo sebevíc, bylo to furt opocený a vlhký. Chladící kapalina ubývala jenom nepatrně.
Po výměně tělesa topení to pak už bylo OK...
Po výměně tělesa topení to pak už bylo OK...
"Fíkus" 1.8 TDDi Combi 01, State Blue, Trend+...
"Fofík" 1.8.TDDi Combi 99, State Blue, Ambient+...

"Fofík" 1.8.TDDi Combi 99, State Blue, Ambient+...

- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Ahmed píše:Obcas se muze stat, ze voda kondenzuje uvnitr, kdyz je treba na celnim skle snih nebo led a sviti na to slunko, ale tvuj pripad je trosku extrem
JJ, u me je jedno, esli sviti nesviti, jak auto stoji (stoji vzdycky ve stinu baraku – cely den)… Me predni okno zvenku nenamrzlo, kdyz na nem bylo 10 cm snehu. Vnitrek sem odchytil po jizde tim 10 minutovym cekanim s otevrenyma dverma a taky pak byl OK. Ja vul sem sel auto opucovat v nedeli vecer, a rano sem predek (zvenku) musel skrabatDamon píše:JJ to se nám stává dost často,fofo stojí venku a ještě čumákem na sever takže celé auto odtaje ale přední okno nééé a když to neodmetu tak to ještě třeba namrzne zevnitř a je vystaráno

Dik za dalsi tip. Kapalinu kontroluju jednou za mesic, zatim se zda ze je ji tam stejne, budu to sledovat ale pozorneji. Jinak toto je dalsi vec na kterou sem se chtel zamerit. Proste jet a netopit. Muze 1 clovek za cca 4 km nadychat do auta tak, ze mu pak behem 1 hodiny namrznou vsechny okna zevnitr? Mam v aute 50centovou minci na voziky do kramu, a i na ni je videt zacinajici koroze po obvodu… mam starch aby to neodsralo aj treba radio atd… Zkusim tady najit nejakeho sikovneho focusaka, protoze Fordaci mi nepomohli… Este me napadlo nekde sehnat ty pytliky s tim sajrajtem co pohlcujou vlhkost… da se to vubec koupit? Stejne bych to musel asi casto menit…Peta píše:U Escorta se mi dělo něco podobného, ve finále jsem zjistil, že nadměrná vlhkost uvnitř auta pochází z prasklého tělesa topení. Byla tam malinká netěsnost a díky tomu docházelo k neustálému "zvlhčování" vzduchu procházejícímu topením. Vlhkost se pak usazovala na sklech a vlastně všude. Ať to ofukovalo sebevíc, bylo to furt opocený a vlhký. Chladící kapalina ubývala jenom nepatrně.
Po výměně tělesa topení to pak už bylo OK...
Ted me este napadlo, kdyby se tam dostavala voda z chladice... ta preci nemrzne pri - 5... Fyziku sem nemel nikdy rad, snad jen vesmir, vzdycky sem vsechno opsal... hm a je to tady...
Toz zatim “nejlepsi” reseni je cekat s otevrenym autem tech cca 10 minut, nevim ale, jak se to me a autu bude libit v nejake vanici…
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- Peta
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 02.02.2008 03:18
čistě teoreticky, pokud je prasklina malá a voda se z ní dostává pouze když v chladící soustavě nastane tlak (při vysoké teplotě) tak se voda od těch nemrznoucích straček při odpařování oddělí - voda se odpaří a následně zase skondenzuje (všude možně) už jako normálně mrznoucí...
Takže zamrzat pak asi normálně může.
Odvlhčující pytlíky se asi koupit daj, ale budou (myslím si) dost "mastný", takže spíš je sehnat někde, kde je vyhazujou - firmy, kde se dováží zboží třeba z kontíků atd...
Vnitřní kondenzace není jen o vydýchaném vzduchu, počítej do toho i vlhkost vzduchu, která je teď relativně vysoká (sníh, déšť...) a stačí aby ti trochu zmokla třeba bunda a hned je to znát - okna se potí prakticky hned jakmil sedneš do auta. A pak vlastně ve chvíli (když se budeme bavit o problému s prasklým tělesem topení), kdy by ti mělo topení začít konečně vysoušet interiér, tak díky "dalšímu zvlhčování" interiéru touto cestou k tomu vlastně nedochází - vlhkost se nesnižuje, spíš naopak....
to je ale všechno teorie...
v praxi to může být cokoliv
Takže zamrzat pak asi normálně může.
Odvlhčující pytlíky se asi koupit daj, ale budou (myslím si) dost "mastný", takže spíš je sehnat někde, kde je vyhazujou - firmy, kde se dováží zboží třeba z kontíků atd...
Vnitřní kondenzace není jen o vydýchaném vzduchu, počítej do toho i vlhkost vzduchu, která je teď relativně vysoká (sníh, déšť...) a stačí aby ti trochu zmokla třeba bunda a hned je to znát - okna se potí prakticky hned jakmil sedneš do auta. A pak vlastně ve chvíli (když se budeme bavit o problému s prasklým tělesem topení), kdy by ti mělo topení začít konečně vysoušet interiér, tak díky "dalšímu zvlhčování" interiéru touto cestou k tomu vlastně nedochází - vlhkost se nesnižuje, spíš naopak....
to je ale všechno teorie...

"Fíkus" 1.8 TDDi Combi 01, State Blue, Trend+...
"Fofík" 1.8.TDDi Combi 99, State Blue, Ambient+...

"Fofík" 1.8.TDDi Combi 99, State Blue, Ambient+...

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host