DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
-
- Test driver
- Příspěvky: 4306
- Registrován: 24.10.2008 20:08
- Bydliště: Letovice
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Předpokládal jsem, že RESET byl automaticky udělaný ....
Ford Focus 2005 2,0 TDCi
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Měl jsem odpojenou baterii delší dobu, doufal jsem, že se starý data smažou.. Jestli je na to nějaký jiný fígl, rád se poučím.. Díky..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
-
- Test driver
- Příspěvky: 4306
- Registrován: 24.10.2008 20:08
- Bydliště: Letovice
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Pak je ještě "učící" cyklus, při kterém si ŘJ načte nové parametry. Bez toho si je načte sama ŘJ i po delším ježdění, akorát může v mezičase auto "blbnout"
Ford Focus 2005 2,0 TDCi
- DavidF
- Nováček
- Příspěvky: 74
- Registrován: 14.01.2010 23:05
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Doporučuju pořídit diagnostiku od tomina a zkouknout a vymazat adaptační tabulku.
Za těch 1900 to myslim stojí, pokud si chceš ten problém řešit sám.
Za těch 1900 to myslim stojí, pokud si chceš ten problém řešit sám.
Mondeo kombi 2.0 Ghia 8/2002
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Hm, tak to stejně teď nevyřeším, kačky na diagnostiku momentálně nemám, ale budu o ní přemýšlet, dávat tady u nás Fordu peníze za nic se mi ale vůbec nechce.. Myslel jsem, že se to učení dá spustit nějak jednoduše, třeba přes klíče.. Takže budu jezdit dál za 12,5l.. Chjo.. 

Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Tu diagnostiku, mám napsat členovi Tomin nebo jak se jmenuje?
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 01.11.2009 21:40
- Bydliště: Znojmo
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Ford Mondeo Kombi 2.0 107kW Ghia 2001
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Díly ti, do toho půjdu, jen si to musím celé pročíst 

Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
-
- Test driver
- Příspěvky: 4306
- Registrován: 24.10.2008 20:08
- Bydliště: Letovice
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Jestli myslíme to stejné, tak na to není potřeba diagnostiku ani nic jinéhojenikl píše:. Myslel jsem, že se to učení dá spustit nějak jednoduše, třeba přes klíče..

učící cyklus:
1: po nastartování necháš motor běžet 3 minuty na volnoběh ...
2: potom přidáš na 1200-1400 ot/min(zvýšené otáčky) a držíš takto plyn a necháš běžet motor zase 3 minuty ...
3: jízda, projedeš cca 10-15 km při čem střídáš styl jízdy. Přidáváš, ubíráš plyn, i plynulá jízda. hlavně střídat styly.
... při tomto si ŘJ načte z motoru nové parametry

Ford Focus 2005 2,0 TDCi
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
no jsem na to zvědavej co to nakonec způsobuje 

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Tak u kamaráda na diagnoze mi to ukázalo, že na na druhou lambdu (kterou jsem dával novou) nejde skoro žádné napětí.. Předepsáno má 0,7-0,8V (0,1V tolerance) a je na ní 0,1-0,2V.. Zajímavé je, že řídící jednotce to nevadí a vyhodnocuje data jako dobrá a chybu to nehází.. Každopádně jsme zvedli auto a zkoušeli měřit napětí na konektoru k lambdě a tady je zakopanej pes.. Na výhřevu má být 12V, ty tam jsou, to by navíc okamžitě hodilo chybu v systému, to ŘJ pozná, ale na napájení samotné lambdy skoro není nic (do 2V).. Chvílemi lambda něco málo ukáže a pak zase nic, takže jsme podle schéma zapojení usoudili, že bude chyba ve vodiči mezi konektorem a ultrazvukovým svárem, obě lambdy mají společnou napájecí větev.. Lambda jedna má hnědý vodič, který vede až do ŘJ a na něj jsou nakontaktované jak vodič druhé lambdy (modro-hnědý), tak napájecí napětí vstřiků.. Každopádně i po naučení se to chová stejně, žere to jako prokoplý a nejede to.. Na grafech bylo vidět, jak lambda 1 (sodíková) pěkně píše sinusovku a druhá chvilkami něco málo, pak nic, pak pár špiček, pak nic.. Takže snad se zítra dostanu z práce včas a za světla ještě budu hledat, kde je svár pro napájení.. Teď už to snad dotáhnu do konce, leze mi to na nervy 

Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
No pání užil si si s tim svoje...ale hlavně že už se ví v čem je zakopanej pes...teď už jen přeju brzké a pořádné svezení 

Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Věř mi, že už jsem z toho víc otrávenej, než abych se těšil na svezení.. Navíc už mě to věčný hledání problémů přestává bavit a nemuset šetřit na bydlení, tak to jde okamžitě z baráku..
Jen se modlím, aby to byl vážně tenhle napájecí vodič.. Je to tak debilně přístupný, že mě ještě čeká zábava..
Až budu kupovat další auto, tak budu sakra koukat na detaily, který řeknou hned, jestli se někdo hrabal do motoru a tak.. Je vidět u elektroinstalaci u motoru, že do toho někdo hrabal a do motoru taky.. Lituju, že jsem do tohoto auta šel, měl jsem vybranýho 2,5 litra Mondeo Ghiu v benzínu, ale odrazovali mi od něj, tak jsem šel jen do dvoulitra..
Jen se modlím, aby to byl vážně tenhle napájecí vodič.. Je to tak debilně přístupný, že mě ještě čeká zábava..
Až budu kupovat další auto, tak budu sakra koukat na detaily, který řeknou hned, jestli se někdo hrabal do motoru a tak.. Je vidět u elektroinstalaci u motoru, že do toho někdo hrabal a do motoru taky.. Lituju, že jsem do tohoto auta šel, měl jsem vybranýho 2,5 litra Mondeo Ghiu v benzínu, ale odrazovali mi od něj, tak jsem šel jen do dvoulitra..

Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Je smutny že špatná koupě dokáže pokazit veškerý dojmy monda celkově...a jak je to jednou elektrika tak je to opravdu mr..t
...ale pokud to zprovozníš a bude vše ok tak bych se ho tak snadno nevzdával....ještě ti může dobře sloužit...

Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Celkově si na auto nemůžu stěžovat, má všechno, co sem u auta vždycky chtěl.. Snad jen chybí vyhřívaný sedla, ale to není nic tak hroznýho, dají se dodělat.. V práci mám k dispozici Octavii II před FL a poslední FL verzi, měli jsme i první generaci po FL.. Předtím jsem měl dvě Primery (s jednou mi trošku klouzlo na strom
) a celkově jsem toho dost odřídil, ale co se týká pocitů u řízení, tak mi největší radost dělá Mondeo, podvozek je skvělej, stejně jako u Primery (1996-2002) a dost se divim, že sem to ještě někde nerozbil.. Pořád ve mně převažuje náklonost a sympatie k tomuhle autu a pořád ještě věřím, že to jen tímhle kouskem a mojí blbou koupí..
Chci s tim zase letět na dálnici dvě kilíčka říkat si, že je to ono

Chci s tim zase letět na dálnici dvě kilíčka říkat si, že je to ono

Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů