Stránka 5 z 23

Re: Vibrace do volantu

Napsal: 14.11.2011 20:27
od pepé
To jsou objednávková čísla ford pro ty pouzdra.

Re: Vibrace do volantu

Napsal: 14.11.2011 23:29
od foki
to jsou cele klouby

Re: Vibrace do volantu

Napsal: 15.11.2011 08:35
od pepé
A ty čísla? Kolik stojí jeden a kde je popřípadě koupím? Jestli můžeš, dej jsem prosím nějaký odkaz kde se to dá koupit a je to popřípadě vyobrazený. Jinak s tou diagnózou odkud pocházejí ty vibrace souhlasíš.
Děkuji.

Re: Vibrace do volantu

Napsal: 15.11.2011 08:38
od foki
tak ja jsem to nevidel , tak tezko muzu posoudit diagnozu . a muzes to objednat na http://www.motors-company.eu ale katalog tam neni . stoji to cca 6900kc .

Re: Vibrace do volantu

Napsal: 15.11.2011 09:36
od pepé
Co ostatní jak jste dopadli s vibracema, byly to ty poloosy?

Re: Vibrace do volantu

Napsal: 15.11.2011 11:17
od pepé
foki píše:tak ja jsem to nevidel , tak tezko muzu posoudit diagnozu . a muzes to objednat na http://www.motors-company.eu ale katalog tam neni . stoji to cca 6900kc .
To je cena za jeden kloub s DPH.

Re: Vibrace do volantu

Napsal: 15.11.2011 20:33
od foki
jj

Re: Vibrace do volantu

Napsal: 18.11.2011 10:11
od rybi
Tak jsem to pročetl všechno a pořád nevím, co to může být u mě. Na letních gumách jsem o žádných vibracích nevěděl ani při maximálních rychlostech, ani při akceleraci, ani brždění. Po přezutí na zimáky mi to ihned začalo vibrovat. Zajel jsem na geometrii a ani ta to nespravila. Gumy jsou přezuté na stejné disky. Myslíte, že to je jen špatně vyvážené? Co jsem sledoval vyvažování, tak všude ukazovaly 0. Jedná se o fofo mk1 1.6.

Re: Vibrace do volantu

Napsal: 18.11.2011 16:10
od ballu
Taky musíš napsat, jestli ty zimní jsou stejného rozměru jako letní a pak ještě, jaká značka jsou ty zimní. Guma na vyvažovačce může být v nule, je točena ve vzduchu bez zátěže, ale na autě je pod zátěží se může nestejnoměrně deformovat nekvalitou výroby a kmitat. Když ji sundáš, tak zase můžou být v nule. Nejlépe je vyzkoušet kola z jiného auta i letní a jestli to dělat nebude, tak ty zimní vyhoď. :(

Re: Vibrace do volantu

Napsal: 18.11.2011 22:55
od rybi
ballu píše:Taky musíš napsat, jestli ty zimní jsou stejného rozměru jako letní a pak ještě, jaká značka jsou ty zimní. Guma na vyvažovačce může být v nule, je točena ve vzduchu bez zátěže, ale na autě je pod zátěží se může nestejnoměrně deformovat nekvalitou výroby a kmitat. Když ji sundáš, tak zase můžou být v nule. Nejlépe je vyzkoušet kola z jiného auta i letní a jestli to dělat nebude, tak ty zimní vyhoď. :(
Jasne, tak ty zimni jsou Barum Polaris 3 rozmeru 195/60 R15. Letni tam byly Uniroyal Rainsport 195/50 R15 a v pohode.

Re: Vibrace do volantu

Napsal: 21.03.2012 19:08
od P.Shark
Ahoj všichni, tak mě to taky potkalo - vibrace do volantu při přidání plynu v rozmezí 80-90km/h.
Dal jsem to mechanikovi a ten potvrdil, že klouby jely nasucho, tak to promazal, trochu je to lepší, ale nějaké vybrace zůstaly.
Foki, kolik vycházejí cenově pravá a levá poloosa na FF II, 1,6 TiVCT?
Dají se někde sehnat mimo oficiálního prodeje z Fordu? Mám na mysli e-cat nebo tak něco.
Díky moc a přeji všem mnoho km bez poruch.

Re: Vibrace do volantu

Napsal: 21.03.2012 20:53
od pepé
napiš o tom něco podrobnějšího, já už to mám asi 40 000km.

Re: Vibrace do volantu

Napsal: 22.03.2012 17:32
od P.Shark
Můj problém je přesně popsaný v prvním příspěvku: konkurence ... t=vibracie.

Re: Vibrace do volantu

Napsal: 22.03.2012 19:13
od pepé
nic mi to nenašlo

Re: Vibrace do volantu

Napsal: 23.03.2012 17:43
od P.Shark
Nenašlo,protože asi admin změnil odkaz na "konkurenční" fórum.
Přitom v podmínkách se píše, že se nesmí vkládat odkazy na: "stránky, kde se vyskytuje nelegální obsah" nebo "dělat reklamu jakéhokoli komerčního charakteru(bez předchozí domluvy s administrátory fóra) a spamovat, dále podporovat a jakkoli publikovat (včetně odkazů na jiné servery) závadnou tématiku (rasismus, xenofobie, porno tématika, warez apod.) a jakékoli zákonem zakázané aktivity".
To si myslím, že konkurence tečka cz nedělá, ale možná se pletu.

Takže k popisu problému:
"Takze asi niektory ste uz mali problemy ze Vam auto zacalo triast alebo najskor len vibrovat v tahu a vecsinou niekde okolo rychlosti 90-110km/h a nevedeli ste si rady co to moze byt.

Okrem standardnych veci co sa daju jednoducho vylucit (dam dole nohu z plynu - ak trasie dalej tak kolesa-vyvyzenie alebo nejake necistoty na poloosi, v zime lad) to byvaju vecsinou vbutorne hnacie klby poloosi. Proste je vydreta ploska vo vnutornej strane klbu a vo vecsich zaberoch vo vyssich rachlostiach tam vznika vola a ta roztrasie ako keby na boky cely predok auta, ked sa da dole noha z plynu, trasenie skoro zmizne, pri opetovnom pridani je naspet.

A ako to zistite - treba rozobrat poloos, teda vybrat ju z vnutorneho klbu (davat pozor, aby sa nahodou nerosypal kriz, aj ked je sice isteny, ale nahoda je blbec). Vycistit ju, a ak sa niekto chce hned mazat, tak ani nemusi a moze rovno hladat, ktora vnutorna strana na kde chodi kriz, ma na sebe ako keby vydratu drazku.
pri spetnej motazi, je najlepsie dat rovno novu mazaciu napln.

A riesenie - no po pravde nie je z tych najlacnejsich. Treba vymenit vnutorne klby, niekedy staci len jeden, v horsich pripadoch aj dva.
Takze jedna z moznosti je dat repasovat klby, je to sice zaujimave aj cenovo, ale ako dlho to vydrzi?
Druha moznost je kupit starsie poloosi, ale opet ako dlho to vydrzi?
Tretia moznost je kupit nejake druhovyrobove poloosi, tu vsak treba dat pozor na to, ze niektore mozu kludne prasknut a potom moze byt este o problem viac ak poskodia aj nieco ine."