Díky dnešní sněhové nadílce jsem se teď v zimě porve setkal s problémem vyškrábat se do kopce. Pravdou je, že gumy už jsou lehce za zenitem, ale kdo by čekal koncem března takovou spoušť?!
Každopádně, co se stalo...škrábal jsem se do kopce, ESP na mě blikalo, jak o život, plyn skoro na podlaze a pomaličku jsem lezl nahoru.
Po nějaké chvilce jsem viděl v zrcátkách, že za mnou jde kouř a cítil cosi smrdět...
V této souvislosti by mě zajímalo, co bere motoru, potažmo nápravě na výkonu při aktivním ESP? Jel jsem krokem, otáčky +/- kolem 1200, plyn skoro na podlaze. Kola se protáčí, ikdyž "redukovaně", na spojce sem vůbec nestál.
Obstará to teda nějak řídící jednotka, že výkon prostě nedá nebo záběr motoru vypíná spojka (jako při rozjezdu) a takovou jízdou jsem ji mohl dát pokouřit?
Docela mě ten kouř vyděsil, ale jakmile se kopec zmírnil a já se víc rozjel, kouř i smrad zmizel a jako by nic jsem pokračoval dál...
