Škubání motoru a podobné starosti diesel
- ghostx5844
- Pokročilý
- Příspěvky: 867
- Registrován: 30.10.2008 22:34
- Bydliště: Trenčianske Teplice, okr.TN
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Ja som myslel zaslepit vzduchom ovladany. A tatko menil celu vnutornu cast a cena bola cca 4000SK.
Ford Mondeo, 2.0TDCi 85kW, M6, 2004, Liftback, Magnum Grey, Titanium S Limited Edition 1/1
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Ako myslis vnutornu cast? EGR pokial viem sa da kupit len kompletny, nie po castiach. A na SK za 4000,-? Jedine nejako Home made. Nie original a replika sa nerobi.
A pozor - nezamienat funkciu EGR v Modndeo motore Ford a Focus motore PSA. Sice EGR ako EGR, ale v kazdom z tychto motorov sa prejavuje chyba inac (teda az na to dymenie).
A trysky - to ze teraz lejes kvalitnu naftu moc nepomoze, ak predtym tam bola nejaka ina, mozno horsia. Proces opotrebenia je zacaty ako nahle nastartujes motor prvy krat. Proste je to suciastka a ta sa ako taka opotrebuvava. Vsetko zalezi v akych podmienkach a teda moze sa pokazit skor, alebo neskor. Ale vzdy sa pokazi
A pozor - nezamienat funkciu EGR v Modndeo motore Ford a Focus motore PSA. Sice EGR ako EGR, ale v kazdom z tychto motorov sa prejavuje chyba inac (teda az na to dymenie).
A trysky - to ze teraz lejes kvalitnu naftu moc nepomoze, ak predtym tam bola nejaka ina, mozno horsia. Proces opotrebenia je zacaty ako nahle nastartujes motor prvy krat. Proste je to suciastka a ta sa ako taka opotrebuvava. Vsetko zalezi v akych podmienkach a teda moze sa pokazit skor, alebo neskor. Ale vzdy sa pokazi

3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
- ghostx5844
- Pokročilý
- Příspěvky: 867
- Registrován: 30.10.2008 22:34
- Bydliště: Trenčianske Teplice, okr.TN
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Jamaka bol to original diel a bola menena vnutorna cast. Co presne, neviem. A ziadny garaz majster, ale ford. Len treba vediet kde. A cena je beztak vysoka za taku somarinu. A uz to neries. 

Ford Mondeo, 2.0TDCi 85kW, M6, 2004, Liftback, Magnum Grey, Titanium S Limited Edition 1/1
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Re: Škubání motoru a podobné starosti
nechcem to nejako rozoberat, ale toto mi neda, jednoducho aby sa toho niekto nechytil. Tu je foto z katalogu, co sa da objednat pri EGR, da sa len cely kompletny. ziadne vnutornosti ani nic podobne. Kedysi boli mozne ceny okolo 4000,- za komplet ale tie su uz davno prec 

3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
- ghostx5844
- Pokročilý
- Příspěvky: 867
- Registrován: 30.10.2008 22:34
- Bydliště: Trenčianske Teplice, okr.TN
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Asi to napisem po lopate. Ja naozaj neviem co presne sa tam menilo. Bolo mi povedane ze len vnutorna cast. To je vsetko.
Ford Mondeo, 2.0TDCi 85kW, M6, 2004, Liftback, Magnum Grey, Titanium S Limited Edition 1/1
- martyG
- Pokročilý
- Příspěvky: 812
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trenčín
Re: Škubání motoru a podobné starosti
no chlapci, potreboval by som poradiť, medzitým ako vyriešite ten EGR
:
Sused má mondeo 2,0 Tddi 85 kw a sťažuje sa, že už mu pár krát auto nereagovalo na plynový pedál a rozsvietila sa kontrolka žhavenia, čo by to mohlo byť? (dúfam pre jeho dobro a peňaženku, že nie to, čo si myslím)

Sused má mondeo 2,0 Tddi 85 kw a sťažuje sa, že už mu pár krát auto nereagovalo na plynový pedál a rozsvietila sa kontrolka žhavenia, čo by to mohlo byť? (dúfam pre jeho dobro a peňaženku, že nie to, čo si myslím)
Ford Focus 1,5 ecoboost, 182 PS
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Re: Škubání motoru a podobné starosti
bol uz na diagnostike? ale mozu to byt aj trysky.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
- martyG
- Pokročilý
- Příspěvky: 812
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trenčín
Re: Škubání motoru a podobné starosti
chystá sa 10.12. som tiež zvedavý, čo to bude....
Ford Focus 1,5 ecoboost, 182 PS
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Tak jsem po výměně oleje.Auto jsem si bral studené a ani škubnutí.Snad to byl opravdu zasraný palivák.Zítra ráno uvidím.... 

-
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 21.01.2009 09:21
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Zdravím pánové, tak se hlásím taktéž do clubu cukatérů
Cuknutí je znatelné kolem 2000 otáček, ale jen v některém z jízdních režimů, tedy jen pokud motor "lechtám". Pokud na to šlápnu, tak se cuknutí vůbec neprojeví. Sice už jsem si na to "zvykl", ale kdyby se dalo cukání eliminovat, nezlobil bych se.
Ax


Ax
...Sir Henry Mondej...2.0 TDDi 66kW...2004...silver combi...131000 km...
- Rumcajs1
- Test driver
- Příspěvky: 5882
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
Re: Škubání motoru a podobné starosti
mě to dělá čím dál víc, hlavně při studeným motoru
Mondeo MK4 .. 2009, Titanium S, 2.2 TDCi, 129 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 21.01.2009 09:21
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Osobně si myslím, že tohle cuknutí kolem 2000 ot. nebude palivovým filtrem, nebo vstřikama, na to mi to přijde moc "přesný" nebo moc krátký. Přijde mi to jako reakce na něco co se v tu chvilku sepne nebo nefunkčnost nějakýho čidla, co má v ten moment něco zapnout, rozpojit nebo tak... možná jestli by někdo věděl, co se v motoru spíná nebo odpojuje zhruba při 2000 otáčkách...
Co se týká řazení, tak jsem na tom podobně, jednička a zpátečka jsou nejhorší. Obojí nejlíp po předchozím zařazení dvojky a bez puštění spojky následném řazení 1. nebo zpátečky...
Ax
Co se týká řazení, tak jsem na tom podobně, jednička a zpátečka jsou nejhorší. Obojí nejlíp po předchozím zařazení dvojky a bez puštění spojky následném řazení 1. nebo zpátečky...
Ax
...Sir Henry Mondej...2.0 TDDi 66kW...2004...silver combi...131000 km...
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Bývají to i příznaky vysokého obsahu vody v nádrži, které dělají pak vynechávaní v nižších točkách, hlavně za studena, jak u benzínu tak nafty. Nalít do nádrže přípravek na odstranění vody v nádrži. Pak i rosení kontaktů na konektorech čidel a následné oxydaci při + a - teplotách.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Rumcajs1
- Test driver
- Příspěvky: 5882
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
Re: Škubání motoru a podobné starosti
zrovna tím si myslím že to nebude, dělá to totiž pokaždý přesně ve stejných otáčkách, navíc si myslím, že by to bylo znát celkově na chodu motoru. Je to hodně častá věc u mondea a pochybuju, že máme všichni v nádrži vodu. Nicméně tip dobrej
proti vodě doporučuju v zimě jezdit s plnější nádrží.

Mondeo MK4 .. 2009, Titanium S, 2.2 TDCi, 129 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Škubání motoru a podobné starosti
O naftě nějak přehled nemám ale přikláním se ke tvrzení AxemanX, že to bude nějaká plánovaná akce řízení motoru. Asi největší oříšek bude zjistit co by měl v těch otáčkách motor dělat, spíše nějaká opožděná reakce čidla které nemaká jak by mělo a jeho nereakce se zvyšuje nižší teplotou. Jak to dělá, při přechodu na vyšší otáčky, nebo i při přechodu na nižší?
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů