Stránka 38 z 38
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 04.01.2018 05:46
od jfk
Jak jsem psal v popisu egr ventil je nový. Pokud je to egr ventil mazání chybových hlášek to jistí.
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 04.01.2018 06:40
od rh1980
EGR by se měl při výměně zkalibrovat/zresetovat.
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 04.01.2018 06:55
od jfk
rh1980 píše:EGR by se měl při výměně zkalibrovat/zresetovat.
Reset jsem provedl odpojením baterky, ale toto by mělo být probíráno v jiném vlákně

).
Napsal: 04.01.2018 15:18
od djdekl
Coz bych si nebyl tak jist
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 04.01.2018 16:18
od rh1980
Tak tak, odpojením baterky vyresetuješ maximálně rádio a ne EGR.
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 04.01.2018 19:38
od jfk
Nyní si vzpominám, že reset Egr ventilu by proveden přes auto diagnostiku kamaradem (automechanikem) po výměně egr ventilu a palivového filtru. Auto po resetu začalo hrozně kouřit černý kouř. Poté byla provedena výměna turba, prasklá hlava sání, regulátor tlaku turba, olej. Po těchto úkonech bylo vše v pořádku, až na občasné chyby, které jsem již psal a objevily se asi 3 měsíce po výměně dílů. Auto jezdí, zatím to neřeším. Moc všem děkuji za rady ahoj jfk
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 28.10.2019 12:59
od rva
Měnil jsem palivový filtr. I přes zalití filtru se to stejně zavzdušnilo a musel jsem to tedy odvzdušňovat. Od té doby mi focus nestartuje napoprvé, ale až na druhý (někdy třetí) pokus. Co soudí zkušenější ze záznamu z jízdy? Mě připadá, že se to zavzdušňuje, ale nevím kde, protože od filtru jde průhledná hadička a v té vzduch nevidím. Může se to zavzdušňovat ještě někde dál? A nebo už ty vstřiky stojí zaprd?

- Záznam startu a ostřejší jízdy
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 28.10.2019 15:27
od dusanlulka
Neviem preco ale zatial vzdy ked som menil palivak 1,6tdci. to napriek dôkladnemu odvzdusneniu
par dni startovalo horsie.(mne sa zda graf OK.)
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Napsal: 28.10.2019 19:21
od rva
Když jsem se ještě podrobně podíval na první start, tak tlak v railu stoupal 1.3 s. Nevím, jestli to není moc pomalu a jestli to neukazuje na nějaký problém. U opakovaného startu už tlak dosáhl za ten čas vyšší hodnoty (22 MPa) a motor chytil.
V zajímavém videu common rail celkem jednoduše měří a tam jim stoupá tlak 3x rychleji.
https://www.youtube.com/watch?v=tXEkQt9ZODQ