TomFocus píše:Mám problém v tom, že Ford avizoval drtiče hot.. s výkonem 350ps.
Auto sotva sotva dosáhne papírových hodnot výkonů, není to drtič hot hatchů, ale průměr (výkony v maximálce, zrychlení, pružnosti).
Není to terno jako ve své době Lancia HF Integrále, Escort/Sierra Cosworth, Renault RS, atd..
FF3 RS srovnávám (motor, 4x4) s STI 12let starým, který uvádělo v základu 265ps a mělo v reálu 290ps a když jsi autu dopřál new data a výfuk mělo lehce 350ps a focuse by vymazalo jak nic a to ve všem (vysoká krabice na okresky 12let stará!).
To jak se chvástali a jak dlouho jej uváděli na trh - výsled NORMÁL HOT HATCH.
Ja ti to neberu, oproti STI ktere si tu uvadel sem napsal (pokud si pamatuju), ze papirove hodnoty celekm sedi, nic vic (ani sem nemohl v STI sem jel a rigil jen nejake stare GT)...
Proto nechapu proc mi tady pises ze mam vystydnout, ja reaguju obecne na prizpevky a kdyz mi nekdo napise, jak sme psal ze sem nasel jedno video kde FF RS3 nekoho porazilo, tak sem narazil na jiny test, kde az na AMG mel lepsi cas nez jini konkurenti - mel stesti, bylo treba mene vody, kdo vi.... ale test mi prisel seriozni. Video sem kvuli casum nehledal, chtel sem se podivat, jak se chova podvozek na obrubniku, jelikoz sem si pamatoval, ze tam byly zpomalene zabery, jak prejizdeji obrubnik a u BMW je trebe videt, jak kolo desle lita nahoru (az zbytecne moc - mozna najel agresivneji, ...), bohuzel zpomaleny zaber FF RS3 tam neni na obrubniku - pri pretaceni narychlo sem nenasel - a vsiml sem si ze maji casy, tak sme na ne koukl a uvedl je sem, tot cele.
Ja nechci tvrdit, ze to auto proste tech 350 koni ma, ja jen tvrdim, ze vse kde namerili podezrele malo, tak muze byt neco spatne, neni zminka o zajeti auta, najetych km a podobne, proto sem davam videa, kde tech 350koni namerili, nebo se priblizili, nebo kde to auto proste jede a vzdy kouknu i na tachac kolik ma najeto. Ale kdyz je auto syrove a nekdo ho honi na brzde a jeste pak dela opravne mereni, tak se tomu rozhodne neda verit, pokud nehledam nejakou senzaci. A verim tomu, ze kdyby to auto vykon nemelo a ten kdo mereni provedl si za vysledkem 100% stal, tak neni duvod je nezalovat. Treba budu brecet, treba s tim nekdy na brzdu zajedu az to bude zajete, kdo vi, to se uvidi....