KH, velmi dobre vies, ze max vykon je ho.no, dolezity je priebeh a vaha samotneho auta a preto aj motora (pre nedocavost). Rozdiel 5 kW je taky maly, ze sa neoplati o nom hovorit pri 1 litrovych motoroch, nie to pri 3-litrovych kravach. Ten vas vysneny BMW som sice este nejazdil (rad by som), ale aj tak s nim nechcem mat nic spolocne, lebo je to nieco podobne ako mat doma formulu. Tie naklady na opravy by ma asi zabili...
No a ankety typu "motor roka", "auto roka" a podobne, vzdy to vyhra ten, co najviac zaplati alebo poskytne najviac aut. Vsade je uz biznis a ovplyvnuje to aj ankety (potom by sa nemohlo stat, ze europa ma 3 roznych vitazov titulu auto roka a cuduj sa svete, kazdy z nich je iny).
Preto hovorim, ze auto si treba vyberat podla vkusu, sadnut si do nho, zmierit sa nakladmi a moznymi nakladmi a rozhodnut sa
