Stránka 37 z 74
Re: čerpadlo
Napsal: 20.08.2009 21:05
od Tabi
Když to zítra vyjde tak to zkusím,nebo v sobotu určitě,pak dám vědět.Já dneska konečně zaslepil egr ventil tak chci fofo pořádně projet,dneska jsem to jel vyzkoušet jen kousek a fakt se to zdá být lepší,uvidíme jestli to nebyl jen první pocit.Tak to přitom zkusím povypojovat.
Re: čerpadlo
Napsal: 22.08.2009 10:33
od ujfy
Zdravím všechny Focusy,
tak už jsem se taky přidal, mezi čerpadláře. Je to k vzteku , ale na auto nedám dopustit. Chci Vás požádat o radu, kde sehnat vstřikovací čerpadlo na Focus 1.8 TDDi r.v. 1999, 66 kW. Díky za info. Ujfy
Re: čerpadlo
Napsal: 22.08.2009 18:26
od RUDLAFOCUSIK
ujfy píše:Zdravím všechny Focusy,
tak už jsem se taky přidal, mezi čerpadláře. Je to k vzteku , ale na auto nedám dopustit. Chci Vás požádat o radu, kde sehnat vstřikovací čerpadlo na Focus 1.8 TDDi r.v. 1999, 66 kW. Díky za info. Ujfy
Zdravím.
Čerpadlo seženeš určitě ve fordáckým servisu,ale je to pálka. Ptal jsem se v servisu,kterej sice není značkovej,ale je specializovanej na fordy a našel mi podle VINu cenu-necelých 30litrů výměnným způsobem,cena bez práce.
Nebo se zkus domluvit s Fokim,určitě najdeš na něho kontakt.Přeju hodně štěstí.
Re: čerpadlo
Napsal: 22.08.2009 21:29
od kaminek
ujfy:čerpadlo seženeš taky v Soběslavi, je tam Bosch disel servis, kde ti vyměni čerpadlo,je to výměnným způsobem a cena je 16 000 kč bez dph.Celková je 19 040 kč. V Českých Budějovicích mají svůj autoservis Bosch Car Service, tam když to dáš, nemusíš se už o nic starat .A celková cena, kdy ještě mění pal.filtr,simering,hadice,zásl.přepad,diagnostika + práce = 24 322 kč (píšu s vlastní zkušenosti) Nevím odkud jseš,ale v případě zájmu mám tel.číslo na vedoucího autoservisu.
Re: čerpadlo
Napsal: 23.08.2009 21:55
od ujfy
Ahoj a dík všem, jsem z Liberce, takže trochu z ruky, ale je tady taky pobočka Bosch Car Service, tak to tam zítra zkusím. Ujfy
Re: čerpadlo
Napsal: 24.08.2009 20:39
od Tabi
Nedbik:Tak jsem to vyzkoušel odpojit a projet,prvně jsem odpojil konektor s čidla teploty za vzduchovím filtrem,žádná změna.Druhou jízdu jsem jel s odpojeným konektorem ze snímače tlaku vzduchu (MAF senzor) v sacím potrubí a to už bylo horší.Normálně jsem nastartoval volnoběch v pohodě ale pak se tomu nechtělo do otáček,když jsem se dostal přes 2000ot/min. tak jsem čekal na turbo efekt ale marně,a než se to dostalo na 3000ot/min.tak to byla věčnost.Takže asi tak,to by pak nasvědčovalo tomu,že máš MAF senzor v háji.Zítra to chci vyzkoušet ještě jednou aby byla jistota,protože jsem si doma v garáži všimnul,že mám nalomený dráty a chybí tam kousek bužírky co vedou k čidlu co je za chladičem stl.vzduchu,ten co po odpojení dělá s auta mrtvolu jak si psal víše.Zítra na to mrknu pořádně, popřípadě to opravím aby byla 100% jistota,že je v pohodě.Pak to zkusím projet ještě jednou.Zdarec.
Re: čerpadlo
Napsal: 25.08.2009 21:19
od Tabi
Nedbik:tak jsem dneska ještě jednou vyzkoušel odpojit ten MAF senzor a výsledek byl stejný,je to líný,nechce to jít do otáček,uplná mrtvola.
Re: čerpadlo
Napsal: 28.08.2009 09:36
od hosy
zdravim, mám dotaz: může se vadné palivové čerpadlo s ŘJ projevovat vypínáním motoru až po cca po 30 minutách jízdy a při startu když chladne motor? Studený motor běží jako hodinky a startuje napoprvé. Máte někdo podobné zkušenosti? Diagnostika ukazuje na čerpadlo, ale proč funguje půl hodiny a až potom to zdechne? Díky za vaše postřehy.
Re: čerpadlo
Napsal: 28.08.2009 11:32
od paja75
Tak jsem se take pripojil mezi cerpadlare , motor zdechl rozsvitila se kontrolka oleje a dobijeni, jeste 2x se ho podarilo nastartovat a pak uz ne. Odtah do servisu. Vymenili pal. filtr a cerpadlo - ujel jsem asi 100 km a znovu to zdechlo.
Znovu odtah do servisu podruhe dali nove cerpadlo, zkusili nastartovat a nic - ale ridici jednotka u cerpadla znovu odpalena. Dosavadni soucet 3 cerpadla v haji a auto nejezdi, diagnostika nic neukazala. Napada nekoho co by to mohlo byt?
Moje hypoteza je procvaknuta elektrika a pak to jde nekde do zkratu a odpali to cerpadlo, ale nevim jesti je to vubec mozne, ze by to zadna pojistka nepodrzela.
Re: čerpadlo
Napsal: 13.09.2009 21:45
od Jozkablack
Hosy: Myslim že vadný čerpadlo se hodí no nouzáku a už nejezdíš.
Re: čerpadlo
Napsal: 13.09.2009 22:05
od Jozkablack
28x TDDi 1999
14x TDDi 2000
1 x TDDi 2001
2 x TDDi 2002
3 x TDCi 2003
Delší dobu jsem tady nebyl, tak to trochu naběhlo.
Paju75 zatim nepřidávám, tam se mi to moc nezdá, uvidíme s čim přijde. Teda jestli vubec

Re:
Napsal: 15.09.2009 11:45
od ernyfocus
Chlapi čau nevíte někdo co je za závadu kód P0149 focus 18 TDDI rv.2001 66kw díky za pomoc.Na diagnostice nejde ani vymazat píše to neznámá závada P0149.Vymažu to odpojením baterky.Při jízdě,když na to šlápnu tak 3700 ot.to nepatrně škubne jinak jede dobře až na tu spotřebu 8,1 l/100
Re: čerpadlo
Napsal: 17.09.2009 20:27
od jkbn
Som ďalší do zoznamu "čerpadlárov". Chcem veriť tomu, že je to už posledná kvapka v mori opráv. Týmto si fofo predĺžil pobyt v našej rodine o pekných pár rokov, kým si "zarobí" na túto opravu. Čerpadlo bude menené za repas, cena 900 € plus práca. Vedieť o tomto fóre pred kúpou auta, tak tento príspevok nevznikne. Človek sa učí na vlastných chybách.
Re: čerpadlo
Napsal: 17.09.2009 22:33
od Jozkablack
29x TDDi 1999
14x TDDi 2000
1 x TDDi 2001
2 x TDDi 2002
3 x TDCi 2003
jkbn: Je mi to líto. Ale to nejhorší máš za sebou. Na tomhle motoru tě už taková darda nečeká

Re: čerpadlo
Napsal: 20.09.2009 21:39
od paja75
Jozkablack - prišel

Čerpadlo bylo skutecne v haji. Podruhe to na nej sice vypadalo znovu, ale kdyz ho dali na stolici tak normalne fungovalo. Pricina byla jinde MAP senzor + ucpana hadicka co k nemu vede.
FOKimu dekuji za rady a pomoc na dalku.