Stránka 36 z 74

Re: čerpadlo

Napsal: 30.07.2009 00:43
od Vewehr
foki píše:
goodbuy píše:Další auto jedině na benzin, na komplikovany naftaky řízený PC uz nebudu mit nervy.
na to jsem prisel uz pred lety :mrgreen:
Já bohužel až teď s prvním dieselem :evil:.

Re: čerpadlo

Napsal: 30.07.2009 12:31
od goodbuy
tomason píše:Nejhorší je,že to dojezdí všichni do stavu ,kdy už nejde nic zachránit repasovat :!: a pak je to palice jak kráva :|
Mě to připadá, že doježdění u TDCI proběhlo samovolně bez mého vlivu. Po nákupu v bazaru jsem s tím normálně jezdil focus nic nesignalizoval, vypnul se mi motor za jízdy. Hned po tomto zážitku jsem se objednal do servisu a zjisitili, že čerpadlo je v hajzlu a vstřikovače taky. Vozidlo mi nedalo šanci na repas, jedině jak jsem mohl zabránit větší škodě by bylo jít na preventivní diagnostiku motoru (o tom jsem neměl ani šajdnu). Seždímané delphi potichu a jistě ničí vstřikovače a celou palivovou soustavu, aniž by to focus signalizoval. :evil:

Re: čerpadlo

Napsal: 30.07.2009 13:56
od Vewehr
A hlásila by vůbec diagnostika něco předem? Jestli jsi to na jízdě vůbec nepoznal, tak mohlo být z pohledu řídící jednotky všechno OK... Snad možná přepad by něco ukázal :?:. A nebo preventivně na stolici. Ale to bych z toho motoru byl na stolici (a hodně řídkou) už sám :evil:.

Re: čerpadlo

Napsal: 30.07.2009 15:43
od goodbuy
Diagnostika by mi na 99% řekla, že si to auto nemám kupovat, protože chybové hlášení z diagnostiky signalizuje např. potencionální poruchu vstřikovačů. Ale 100% pravdu se dozvíš pouze, když ti rozeberou čerpadlo a otestují vstřikovače. Při jízdě to nepoznáš, až když se ti např. samovolně vypne motor, tak na 90% mají vstřiky přepady (jsou ucpané seždímanými kovovými částečkami z čerpadla). To už může být pozdě :evil: . Zase můžeš mít radost že jsi to vypnutí motoru přežil :) Jak už jsem psal bohužel Focus neumí signalizovat, že čerpadlo je kaput, poškozený čerpadlo může pracovat ve vozidle týdny měsíce, aniž by systém vozidla na něco upozornil. Nový motor TDCI do FO 1 stojí 90 tis. Kč, to už jsem si taky zjištoval. Nejlepší je to nekupovat, nebo to rychle prodat, dokud to jezdí. Výkupní hodnota těchto aut je tak 90 tis.,potencionální oprava o něco levnější.

Re: čerpadlo

Napsal: 30.07.2009 19:30
od tomason
V mnoha případech by stačilo vyndat filtr paliva jak sou v něm špony je to neprodejný vůz ,no a takový podobný si koupil i ty .Načatý a na pokraji zkázy .Delphi sou sičáci a nejen oni, bůchví co kde v naftě je ,co tam nemá být ,viz moje nová skušenost s naftou z Tesca .

Re: čerpadlo

Napsal: 31.07.2009 08:30
od Vewehr
Ono už jenom koupit takovéto auto bez toho, aby si člověk nechal udělat diagnostiku je docela odvaha. Mně zatím nahlásila jen 3 chyby - při nákupu tam byl náhodný pokles napětí v síti (baterka) a pak časem špatná regulace turba a chyba v podtlakovém vedení - obojí problém hadiček, který stačilo vyměnit. Je fakt, že jsem hned dal i nový filtr, ale nevím, jestli ve Ford servise koukali po šponách :?:. Přepady dělaný nemám. BTW, jednou v zimě po dlouhým stání na chatě v mrazu jsem si po nastartování a rozjezdu po klikaté silničce z dost slušného kopce zapnul vyhřívání zadního okna a asi to hodilo takovou špičku, že ŘJ vypla motor - vím přesně o čem píšete. Jel jsem kolem 60 km/h a měl co dělat, abych nepoužil jako myčku potok 3 metry pod úrovní silnice, který těsně vedle ní teče :evil:.

Re: čerpadlo

Napsal: 03.08.2009 17:18
od Vewehr
tomason píše:Nejhorší je,že to dojezdí všichni do stavu ,kdy už nejde nic zachránit repasovat :!: a pak je to palice jak kráva :|
BTW, co by jsi doporučil jako prevenci toho doježdění? Je vůbec možný tomu nějak rozumně předejít? Díky.

Re: čerpadlo

Napsal: 03.08.2009 17:43
od tomason
Asi to kontrolovat každý servis filtr .Zeptal bych se na to přímo v Delphi ,jakou životnost má čerpadlo +- a nechal bych si udělat repas čerpadla v tom stavu ,kdy se to prostě vyplatí dřív než klekne uplně a zacpe i vstřiky .Určitě by to měli vědět v Delphi servisu ,jak to podchytit .Pak záleží jak dlouho to auto budeš ještě jezdit a zde přichází na řadu otázka PROČ SIS KUPOVAL DIESEL .Odpovězte si sami u týhle nekvalitní soustavy Delphi se to prostě vyplatí ,když najezdíš hodně přes 30000km a to se vsadím ,že nikdo z vás nemá a jezdíte do 20tisíc a v tom případě ste koupili prodělečné vozidlo neodpovídající náběhu ročních kilometrů .Ano vyplatíse to, pokud to auto dojezdíš až do smrti a tak přes 100000km takže další pětiletku .Vstřiky 20000kč čerpadlo repas 10000kč =1153litrů nafty =cca 9měsíců provozu zdarma .Zde diesel prohrává na plné čáře a investice se vrátí po ujetí 70tisíc kilometrů počítám s rozdílem ve spotřebě 1,5litru v neprospěch benzínu. :mrgreen:

Re: čerpadlo

Napsal: 03.08.2009 17:55
od Vewehr
Díky. Pěkný souhrn. Že jsem se nechal tak trochu uvrtat do nafty je můj problém... Jinak auto šlape pěkně, ale damoklův meč pádu rodinného rozpočtu není nic příjemnýho. Za měsíc budu měnit filtr, tak uvidím, co mi řeknou. Nechám proklepnout i přepady. BTW, ale přišlo mi, že čerpadla po roce cca. 2000 už tak citlivá nejsou. Nebo se pletu? Každopádně, jestli tam něco bude, půjde asi z baráku. Jen se bude těžko hledat náhrada. FFI v kombiku je super náklaďák pro rodinu :(. A v benzínu se blbě shání...

Re: čerpadlo - prosím o pomoc

Napsal: 04.08.2009 18:43
od RUDLAFOCUSIK
conti píše:
f_vlado píše:Dobrý deň, prosím vás fordákov o radu. Mám focusa 1.8 TDDi, r.v. 1999 ghia a odišlo mi čerpadlo bosch s číslom 0470004002. Objednal som si nové čerpadlo z prahy na slovensko formou dobierky. Dneska mi to prišlo no prevzal to brat, keďze som nebol doma. Rozbalil som to a vidím, že to čerpadlo nemá číslo, kt. som si objedal ale má číslo 0470004007. Volal som im naspať do prahy a povedali mi, že to pasuje aj na miesto 02. Následne som volal do servisu ford a povedali mi, že je to nazamenitelne. Prosím vás o radu, máte niekto s týmto skúsenosť, je to zamenitelné ???? dakujem za všetky odpovede

Neboj, je to v pohodě. Číslo 002 je čerpadlo originální výbavy . OO7 je číslo pro obchod.
Čerpadlo je stejné, bez obav ho namontuj.
Zdá se mi,že to začíná být s těmi čísly čerpadel trochu záhada hlavolamu, já mám na štítku čerpadla značení:
0986 444 501
0470 004 007
což znamená zaměnitelnost čerpadel, číslo 0470004002 by mělo být nezaměnitelné, jak ostatně vyplývá i z odkazu,který je tady někde uveden.

Re: čerpadlo

Napsal: 04.08.2009 22:42
od foki
Vewehr píše: Že jsem se nechal tak trochu uvrtat do nafty je můj problém Každopádně, jestli tam něco bude, půjde asi z baráku. Jen se bude těžko hledat náhrada. A v benzínu se blbě shání...
aaaaaa vvvvvvoooooo ttttttooooooommmmmmm ttoooooooo jjjjjjeeeeee

on se blbe neshaní , akorat je drazsi protoze si ho lidi vic ceni . a bude to asi tim ze diesel si koupi firmy ktere si velky najezd odepisou a pak ho prodaji za hubicku - cechum touzicím po LEVNEM sporivem dieselu s malo km .ale to uz je zase ta stejna pisnicka nekolikrat popisovaná .

Re: čerpadlo

Napsal: 04.08.2009 23:52
od Vewehr
Máš recht, ale v podstatě si nestěžuju. 30.000 /rok nedám, ale taky jsem diesel kupoval s tím, že auto není do města, jak si koupili jiní... Když jsem FoFo kupoval, nevěděl jsem to všechno, co teď, ale něco jo. Prostě běžný uživatel auta. Potřeboval jsem (a potřebuju) auto na vození rodiny na výlety dál, než se dá na kole, na chalupu, dovolený, etc. A pár Fordů v rodině máme. Benál i diesel (TDDi). Benzín jsem v okolí neměl ke koupi. Byl jsem si vědom dražšího servisu i některých rizik, jako setrvák (bazar jsem přitlačil k výměně s 50% spoluúčastí, i když nebyl úplně KO :wink:), vstřiků, ale to čerpadlo jsem doufal jako věc u TDCi vyřešenou. Doufám, že zdejší případy jsou obětí bias a je to fakt spíš náhoda - sám leju prémiový nafty s dobrou mazivostí. Vstřiky si nechám holt do budoucna jednou za čas překontrolovat alespoň na přepad, aby se daly snad za včasu repasnout, ale teď mě překvapují zprávy o tom čerpadle... BTW, trochu se šprajcuje i EGR, ale nic hroznýho, naučil jsem se s tím jezdit a přemýšlím o zaslepení :wink:. Navíc emise +/- v pohodě, jak jsem psal jinde. A auto prošlo rukama známýho mechoše, dg. ve Fordu, etc. a všecho OK. Naposled mám dg. měsíc zpátky - praskla hadička podtlaku, vyměněna a jinak OK. Tak snad drží, ale to čerpadlo mě trochu děsí. Není to děs v očích, ale Damoklův meč.

Re: čerpadlo

Napsal: 19.08.2009 09:28
od Nedbik
Chlapi, už jste někdo zkoušel odpopjit ten snímač tlaku v sacím potrubí u TDdi? Psal jsem o tom už před dvěma nebo třema měsíci. U mě odpojení toho snímače nemá žádný vliv na výkon, ale psal jsem si s jiným človíčkem, u kterého má to odpojení vliv na výkov opravdu velký. Diagnostika mi nic nehlásí... :( Není někdo s Focusem TDdi poblíž Mostecka? Že bychom to zkusili vyměnit. Díky!

Re: čerpadlo

Napsal: 19.08.2009 18:04
od Tabi
Nedbik já jednou čistil chladič(intercooler) a zapoměl jsem ten konektor na pravé straně(když stojíš před autem tak po levé ruce) zapojit a fakt to vůbec nechtělo jet.Bylo to jako kdyby to nemělo turbo nebo jako kdybych za sebou táhl na laně druhý auto,fakt lenoch.Možná jsme si o tom psali spolu,už si nepamatuju.Ty ale myslíš asi snímač co je někde na druhý straně u sání,že?
P1130183ab.JPG
P1130184abc.JPG

Re: čerpadlo

Napsal: 20.08.2009 07:48
od Nedbik
TABI: Jj, psali jsme si o tom spolu. Tohle čidlo když odpojím, tak je to také úplná mrtvola. Zkus ale, prosím Tě, dvě věci:
1.odpoj čidlo teploty hned za vzduchovým filtrem a zkus to projet - u mě je to bez rozdílu.

2.zkus odpojit snímač tlaku vzduchu v sacím potrubí - černá plast.krabička přidělaná na přepážce u stěračů, do které vede hadička ze sání a 3 kabely (konektor) - a zkus to projet - u mě to také nemá absolutně žádný vliv, i když by to mělo mít vliv na výkon zásadní

Zkus to a dej mi, prosím, vědět, jak si dopadl. Díky moc!!! :wink: