Stránka 36 z 51
Re: FOCUS III RS
Napsal: 27.07.2016 20:51
od ACEMajky
Bavim se op porovnani s golfem, co vetsina lidi vytahuje na svetlo (popripade civic). Neporovnaval bych auto z roku 2002 s autem z roku 2016 - samo, namereny vykon je namereny vykon, ale dnesni eko serepeticky dost skrti motory a jejich projev.
Dalsi vec bude prevodovka, zalezi jak jsou dlouhe kvalty, bla bla
takhle tu muzeme mluvit do nekonecna....
Koukal jsem na video a launch control ve sprintu s Golfem pouzit nebyl...
Me osobne je jedno, zdali ma FF RS3 300 koni ci 350koni, dulezita bude radost z jizdy. Uvidime...
Jinak sem si to subaru Impreza STI 2002 nasel, z 0-100 za 5,5s kdyz uz se budeme hrabat v cislech, nekde sem cetl, ze pod 5,8s se nedostali, max vytahli 234km/hod, ale to je si myslim uz jedno... (at se tu nedohadujem o blbostech) - cili podle vyrobce jsme o 0,8s horsi z 0-100km/hod a 265konemi. Golf je o 0,5s horsi s 300konemi, cili OK, kdyz bych to posuzoval podle tohodle, tak mi to celkem sedi (vykon)
Re: FOCUS III RS
Napsal: 27.07.2016 21:33
od stano.
Odkedy zrychlenie na stovku zavisi iba od vykonu? Co tak este sprevodovanie, zavislost vykon/otacky, hmotnost, vaha kolies, atd.???
Sprevodovanie - ci to da stovku este na dvojke alebo treba zaradit trojku. Stracaju sa stotinky.
vykon/otacky - napriklad spominane subaru, ktore ma v nizkych otackach vykon babety. Niektore motory zas umieraju vo vyssich otackach. Takze dajme tomu stovku by dali este na dvojke, ale uz v tych otackach to netaha.
hmotnost - myslim jasne, ze je rozdiel, ked 300 koni rozbieha 1400kg a ked 1800kg
vaha kolies - ako sa vravi, ze 1kg na kolesach je 10kg v aute. Staci si odmerat zrychlenie na obycajnom Focuse s 15" plechacmi a potom so sirokymi 17" zliatinovymi.
Re: FOCUS III RS
Napsal: 27.07.2016 21:34
od ACEMajky
Dyt to zminuju nekolik reakci zpet... ale to je jedno..., hlavne ze to jede

Re: FOCUS III RS
Napsal: 27.07.2016 23:16
od emve
Když vezmeme reálně naměřená data z německého Auto-motor-sport:
WRX STI MY2004 265k
0-100: 5,9s
0-200: 25,9s
Golf R 300k (manuál/DSG)
0-100: 5,3s / 5,0s
0-200: 20,1s / 19,2s
Focus RS mk3 350k
0-100: 5,2s
0-200: 22,2s
Každopádně souhlas, že nejdůležitější je radost z jízdy.

Re: FOCUS III RS
Napsal: 28.07.2016 22:56
od ACEMajky
A zase jiny graf z brzdy, ktery sedi 1min 51s:
https://www.youtube.com/watch?v=PA6eswWbrcI
Re: FOCUS III RS
Napsal: 29.07.2016 19:59
od TomFocus
.....A zase jiny graf z brzdy, ktery sedi 1min 51s:
Na videu je vidět jak to poctivě dali na válce, nachystali dynamometr a auto řádně změřili
Holt není 350ps jako 350ps.
Jsou automobilky, které záměrně uvádějí menší výkon svých motorů-aut než je skutečnost. A pak následuje vždy milé překvapení jak mezi konkurencí viniká spotřebou a dynamikou.
A jsou automobilky co mají velký oči a pak jsou tyhle dohady, testy, srovnání

přitom stačí jen nemít velký oči a silný prohlášení o výkonech budoucího modelu.
A stačilo tak málo

...uvádět jako ostatní 300-320ps a vyhrávat sprinty
Ale jinak FF 3 RS

..to pro klid.
Re: FOCUS III RS
Napsal: 29.07.2016 21:40
od ACEMajky
plne s tebou souhlasim + vse je o zajeti o to vic dnes s tema nafoukanejma motorama
Re: FOCUS III RS
Napsal: 31.07.2016 09:08
od ACEMajky
Tady je presne to o cem mluvim, fakt je tak dulezite zrychleni z 0-100 (0-200)? Asi jak pro koho, me osobne nebavi jezdit s autem jen rovne, na to bych si koupil ameriku:
https://www.youtube.com/watch?v=XWUIFrwap9I
Re: FOCUS III RS
Napsal: 31.07.2016 10:09
od TomFocus
No okruhový auto to je (nízky a zbytečně tvrdý) to je fakt.
I když nejsou okruhový auta náhodou zadokolky

...nevím moc tomu nerozumím
Nebo zajet si na okruh a jezdit bokem pár minut (gumy).
Focus dobře funguje na kvalitních silnicích, na 90% českých odskakuje (nedrží přesnou stopu a trpí auto i posádka), při vetších nerovnostech tě to donutí spomalit. A bude se tě držet třeba Megan GT.
Tak k čemu RS? Okruh, pěkný silnice, pucírek a masírek. Ano dá se s ním denodenně jezdit jako s feráčem, ale oroštovat jen na kouskách.
Jak se s takovou plackou nízkou a tvrdou, asi bude jezdit na silnicích 2.-3tř.? Kde jsou nerovnosti, vlny a na pár metrech různé sklony. To budeš jezdit s velkou opatrností, aby jsi to zespodu neodřel a neohl při dorazech tlumiče, není to bytelný auto jako mnou omílané STI a EVO, který v základu zvládají bez úhony skoky do 1m.
My s kamarádama skákali s STI a Evema přes dálniční mosty právě na silnicích 1.-3tř. už ve stokilometrové rychlosti. A kdo měl auto na zemi měl smůlu. Jezdil s námi jeden se Suprou o mega výkonu, ale měl to jen na super silnice a nebo okruh....jinak škrkal při dorazech a nebo odskakoval.
Prostě auto nefiltrovalo a nefungovalo na ,,normálních,, silnicích.
Na co to auto tedy je u nás dobrý? Podle mě na sprinty a kusový zrychlení, ale to ty vylučuješ.
Určitě je lepší nový rso než moje auto (to abych nebyl nařčen ze závisti).
Re: FOCUS III RS
Napsal: 31.07.2016 11:58
od emve
ACEMajky píše:Tady je presne to o cem mluvim, fakt je tak dulezite zrychleni z 0-100 (0-200)? Asi jak pro koho, me osobne nebavi jezdit s autem jen rovne, na to bych si koupil ameriku:
https://www.youtube.com/watch?v=XWUIFrwap9I
Gratuluji, že se ti podařilo někde v Austrálii najít test, kde Focus RS na okruhu někoho porazil.

Já jsem ve všech evropských testech viděl jen jak RS dostalo na prdel, ve zrychlení i na okruhu, i například od mnohem slabší předokolky GTI Clubsport.
RS prostě není auto o číslech, ani o reálném výkonu, ani i naměřeném zrychlení, ani o časech na okruhu. Je to auto o radosti z jízdy. Dlouhodobá spolehlivost při ostřejším používání je ale samozřejmě zatím taky otazník.
Re: FOCUS III RS
Napsal: 31.07.2016 13:08
od ACEMajky
Tak osobne sem s nim jel a fakt nevim, co lidi melou ze je tvrde. Na normal a sport je stejne tvrde, jak FF RS2, jen se ty razy tolik neprenase do kasle. Schodou okolnosti sem ten del jel v oktavce RS (posledni model) a prisla mi tvrdsi, nez FF RS3.
Napsal: 31.07.2016 15:15
od Nonid
Asi tak no

Mne to prislo docela v pohode i na daily car.
Re: FOCUS III RS
Napsal: 31.07.2016 17:57
od enjoy
Jako daily car se dá používat skoro cokoliv, kromě Ferrari Enzo, které nedokáže jet konstantně malou rychlostí, kvůli přehřívání a podobně. Pak možná nějaká hrubě upravená auta na sprinty. Ale jinak cokoliv člověk koupí, natož v továrním nastavení je normálně pojízdné i na nákupy a do práce.
Re: FOCUS III RS
Napsal: 31.07.2016 18:53
od ACEMajky
Pride mi to a nebo tady ma kazdej odpoved na cokoli i kdyby to byla sebevetsi blbost, hlavne neco napsat?
Re: FOCUS III RS
Napsal: 03.08.2016 17:12
od ZAHRY
To se Ti nezdá neboj

Mě spíš fascinuje, jak může někdo podle papírových hodnot, aniž v tom seděl hodnotit co a jak je...ale tak co...
