Stránka 35 z 74
Re: čerpadlo
Napsal: 15.07.2009 18:07
od kaminek
Najeto to má 169 000 km a doteď jezdilo úplně přepichově,spotřeba byla 5,2 a to sem nikdy nebyl brzdou provozu,spíš naopak a nafta poslední dobou Verva , předtím Shel v.power

Re: čerpadlo
Napsal: 16.07.2009 01:54
od goodbuy
Zacina pribyvat uzivatelů, kterym se diky legendarnimu cerpadlu delphi vypíná motor za chodu bez upozorneni. Zatim to nemělo žádné závažné důsledky (kromě finančních), skoro bysme se mohli spojit a napsat na ford,ze se nam nelibi, ze jejich vyrobek nas neupozornuje na to ze je delphi kaput a vystavuje nas velkemu riziku pri silničním provozu. Ford rekne auto je po záruce, a zrejme jste nacepoval spatnou naftu.Nezbyva nez cepovat pod dohledem státního notáře,který místo osudí bude mít pojízdnou laboratoř. Připadá mi to jako velký alibismus od výrobce, všechno svést na špatnou naftu. Podle mě si takový luxus v podobě vypnutí motoru za plnýho výkonu bez upozornění nemuže žádná automobilka dovolit. Široká veřejnost by o tomto problému měla vědět, je víc než jasné že k vypínání motoru u focusu 1 díky čepadlu delphi bude docházet čím dál častěji. Jiné upozornění pro lidi než to nekupovat není účinné, dokud Ford nebude mít k dispozici řešení v tom, že vozidlo se nerozjede v případě, že bude hrozit riziko samovolného vypnutí motoru při plném výkonu
Re: čerpadlo
Napsal: 18.07.2009 18:14
od lupo66
Černá noční můra TDDi postihla i mě najeto 111 000 km a čerpadlo šlo do kopru.Auto stojí u mistra Dudíka a v pondělí to bude snad hotovo.Kuwa to je pech.
Re: čerpadlo
Napsal: 21.07.2009 20:49
od lupo66
Čerpadlo vyměněno a fíkus zase jezdí.

Re: čerpadlo
Napsal: 21.07.2009 21:27
od kaminek
Lupo66 napiš co ti všechno měnil , a co tě to stálo , mě to taky čeká.
čerpadlo
Napsal: 21.07.2009 23:17
od polompo
mam po výměně čerpadla- nové, odešlo ve 180tis a od té doby se mi stává, že jednou za čas nechce nastartovat, musím startovat cca 10 vteřin a pak chytí a zakouří bíle, jak kdyby tam nešla nafta. Není to vůbec pravidelný, jednou to je třeba 2x týdně, někdy zase celý týden dobrý. svíčky ok. Můžete prosím někdo poradit? Děkuji
Re: čerpadlo
Napsal: 22.07.2009 19:55
od lupo66
Čerpadlo repas 18 + nějaké těsnění + palivový filtr + práce, necelých 21t.
Re: čerpadlo
Napsal: 22.07.2009 22:27
od kaminek
lupo66,je to pěkná pálka,ale kdo se dostane na 21 000kč,tak to má ve skutečnosti za velmi dobrou cenu,no jsem zvědavý jak dopadnu já

Re: čerpadlo
Napsal: 22.07.2009 23:19
od foki
kdy dorazis ?

Re: čerpadlo
Napsal: 24.07.2009 22:28
od kaminek
Tak už to mám taky za sebou, bylo to opravdu vstřikovací čerpadlo. Auto jsem měl v servisu Petr Rada Bosch Service České Budějovice. Přístup k zákazníkovi velice vstřícný, po naší otázce, zda-li by Ford F.mohl být hotov do druhého dne, jelikož auto nutně potřebuji-vedoucí souhlasil a slovo dodržel. Ve čtvrtek jsem ho tam dovezl a dnes(v pátek) mi ve 13,00hod. zavolali, že je to hotové.Stálo to 24 300 kč. Ceny jsou už s DPH- vstřik. čerpadlo-19040 kč(výměnným způs.),těsnění-790 kč, paliv. filtr-918 kč,hadice-110kč, záslepka přepadu-7 kč, demontáž, montáž čerpadla-2975 kč, diagnostika-535 kč. Doufám, že mám už vybráno, jinak by musel jít F.F. do světa.
Re: čerpadlo
Napsal: 29.07.2009 12:09
od goodbuy
FOCUS 2003, TDCI 74 Kw
Tak už mám za sebou kompletní opravu v diesel servisu. Nové čerpadlo (zničení bylo tak, že nešlo repasovat) 24 990 Kč, oprava 4 ks vstřikovačů (všechny měly několikanásobně překročenou hranici přepadů, mám testovací protokol) 4 x 4 760 Kč = 19 040 Kč (nový vstřikovač stojí 8000 Kč)rozvodový řemen 4000 Kč, při novém čerpadlu je doporučená výměna, jinak bych ztratil záruku na nové čerpadlo. Čištění palivové soustavy, včetně nádrže a související práce s opravou. Dohromady se vším všudy necelých 60 000 Kč

. Oprava trvala 10 dnů.
Mám záruku na čerpadlo 2 roky, na opravené vstřikovače 6 měsíců. Nevýhoda, že tam mám opět šmejd common rail Delphi. Takže od ted schovávám všechny ústřižky od nakoupené nafty, brát budu pouze Dieseltech Agip a Vervu od benziny. Chvilku s tím budu jezdit a prodám to, nechci se dočkat, že mi zase díky delphi vypne zničeho nic motor. Další auto jedině na benzin, na komplikovany naftaky řízený PC uz nebudu mit nervy. Navic si myslim že po zkušenostech uživatelů, mnohonásobně dražší opravy, se ojetý diesel stává neprodejným produktem, který uz nyní přeplňuje bazary. Poptávka je minimální.
Re: čerpadlo
Napsal: 29.07.2009 21:36
od foki
goodbuy píše:Další auto jedině na benzin, na komplikovany naftaky řízený PC uz nebudu mit nervy.
na to jsem prisel uz pred lety

Re: čerpadlo
Napsal: 29.07.2009 21:41
od tomason
Za to může Delphi ,ale špatný systém s kombinací nedostatečné jakosti materiálu i tak ste dobrodruzi já F1 s CR Delphi ani náhodou mnozí to ani nevědí a tankují kde se to hodí :?Raději bych trpěl s TDDI
Re: čerpadlo
Napsal: 29.07.2009 21:44
od tomason
Nejhorší je,že to dojezdí všichni do stavu ,kdy už nejde nic zachránit repasovat

a pak je to palice jak kráva

Re: čerpadlo
Napsal: 29.07.2009 22:45
od viperk
přesně tak, no a pak si kupte diesla
P.S. Benzín vpřed
