Stránka 35 z 71
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 08.10.2011 11:44
od Wolodyjowsski
V12 píše:Jj, jazdeny benzin - stavka na istotu, ze jazdis bez zavaznejsich problemov, aj ked to ma 200k km.
Taky to tak vidím. Proto mi doma dehet nesmí přes práh.

Re: Klub stocenych kar
Napsal: 09.10.2011 23:04
od Citronek
Wolodyjowsski píše:V12 píše:Jj, jazdeny benzin - stavka na istotu, ze jazdis bez zavaznejsich problemov, aj ked to ma 200k km.
Taky to tak vidím. Proto mi doma dehet nesmí přes práh.

Jj, nafta je ďáblovo palivo

Re: Klub stocenych kar
Napsal: 10.10.2011 22:34
od Nicco
Citronek píše:
Jj, nafta je ďáblovo palivo

Pamatam sa ako to povedal Clarkson, ked mal ako hosta Hamiltona a pytal sa ho, v akom aute jazdi v sukromi - ze vraj nejaky Mercedes CDI
Takze z nafty sa stalo luxusne palivo - s turbom to ma zatah, z odhlucenim v Mercedese to prestava nitovat, s filtrom to nedymi, no a prospieva to penazenke, takze pozor na to

Re: Klub stocenych kar
Napsal: 11.10.2011 08:31
od misoo
Daj si pozor aby Hamilton nepovedal ze treba jest hovna, to potom zelam dobru chut !

Re: Klub stocenych kar
Napsal: 13.10.2011 22:31
od georgi
Ale no tak Misoo, neziarli, ze nafta obsahuje viac energie nez benzin a sama o sebe je hlavnym produktom spracovania ropy, zatial co benzin je produktom vedlajsim a teda je to vlastne odpad

.
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 14.10.2011 11:11
od Nicco
V skutocnosti je benzin hlavnym produktom. Pomer je asi taky, ze z 10l ropy sa vyrobi 6l benzinu, 2l nafty, 1l kerosinu, 0.5l lahkych topnych paliv, 0.5 dalsich petro vyrobkov.
Co sa vyhrevnosti alebo energie tyka, uz si presne nepamatam, ale je to nejak tak, ze benzin ma vacsiu vyhrevnost, ale dieselov motor ma vacsiu ucinnost, kedze ma mensie odpadne teplo...
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 14.10.2011 19:20
od georgi
Nicco, neber doslovne, musim si kopnut - anyways pri frakcnej destilacii sa medzi prvymi vyrobi benzin, takze je to vlastne len vedlajsi produkt na ceste k tym "skutocnym produktom"

.
Benzin ma menej energie, ale uvolni ju rychlejsie, vdaka tomu ma vyssiu teplotu horenia napriek tomu, ze vyssiu vyhrevnost a teda aj viac energie ma nafta.
Update: Plati na litre, pri prepocte na kg je na tom lepsie benzin... sakra prekvapenie. Stale je to ale odpad

.
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 14.10.2011 21:27
od solfan
trochu OT: georgi, som si az teraz vsimol, ze si skoncil matfyz a ze robis v accenture

ja som na tom rovnako, ono je to asi casta kariera matfyzakov

ja to mam s tym rozdielom, ze som skoncil fyziku v 2003 a v accenture som n astupil v prahe a len pred dvoma tyzdnami

Re: Klub stocenych kar
Napsal: 15.10.2011 20:07
od Nicco
Normalne IT-acky motor ten 1.8 tdci. Aj kamos ho ma

a tiez vidim, ze vacsina v IT ma ojetinu v nafte - vacsinou su to mladi chalani, takze na nove ma len malokto.
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 15.10.2011 20:10
od V12
Aj ja som IT, tiez mam ojetinu v nafte. Kedze robim v potravinarskom priemysle, tak je plat biedny a ako si spravne poznamenal, na nove nie je

Re: Klub stocenych kar
Napsal: 16.10.2011 06:57
od spoofan
tiez IT a bola nafta

Re: Klub stocenych kar
Napsal: 16.10.2011 09:16
od V12
Bol ?
Co sa stalo, dufam ze si ho nezrusil, resp. Ti ho niekto nezrusil. A ked hladas nahradu, co tak toto ?
Kód: Vybrat vše
http://autobazar.autovia.sk/seat-leon-1-8i-20vt-sport-4x4-hatchback-m6-1043178
Osobne by som mu dal prednost aj pred ST-ckom, aj ked je to na 99% iba haldex.
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 16.10.2011 17:18
od spoofan
nastastie predane, nezrusene...odcestoval som do USA a nechcel som, aby mi auto stalo pred barakom pol roka...
leony 1M mam velmi rad, jedneho mame este stale doma, asi to bude docasna nahrada...aj ked je to len 1.6
Je to urcite haldex, do leonov sa ine ani nedavalo. Lepsia je vsak stvorkolka s 1.9TDI a samozrejme edicia Cupra, pripadne Cupra R s 1.8

Re: Klub stocenych kar
Napsal: 18.10.2011 16:27
od Nicco
K velké změně preferencí zákazníků došlo u paliva. V současné době s 55 % převládá zájem o ojeté automobily s dieselovým motorem, zatímco před 10 roky převládaly v 75 % nákupů motory benzínové. Přitom výhodnost nafty proti benzínu se ve stejném období spíše výrazně snížila. Patně je na vině růst ceny paliv, který nutí hledat levnější a alternativní cesty k provozu vozidel.
Z dnesneho clanku na Tipcars o trendoch v ojetinach.
Re: Klub stocenych kar
Napsal: 18.10.2011 16:46
od spoofan
Docela normalni trend...bohuzel jestli clovek narazi na spatny diesel, tak mu to sezere vic penez nez 2.5 V6 v benzinu