Stránka 31 z 90
					
				Re: Focus II 1,6i 16V 74kw nebo 1,6TDcI 66kw?
				Napsal: 07.07.2014 10:53
				od smoula
				TDCI nebrat
			 
			
					
				Re: Focus II 1,6i 16V 74kw nebo 1,6TDcI 66kw?
				Napsal: 07.07.2014 11:00
				od Quickie
				
			 
			
					
				Re: Focus II 1,6i 16V 74kw nebo 1,6TDcI 66kw?
				Napsal: 07.07.2014 11:03
				od finsa
				To je jednoduchý, pokud najezdíš nějakejch 20 tisíc ročně a víc, tak se ti vyplatí nafťák, pokud míň, vyplatí se ti benzín. Někde tu tuším byly nějaké tabulky propočtů od kolika km se to u koho vyplatí.
Nebo se prostě podívej tady na fóru do sekce naftové motory a uvidíš sám jestli je vhodný jít do 1.6 Tdci 

 
			 
			
					
				Re: Focus II 1,6i 16V 74kw nebo 1,6TDcI 66kw?
				Napsal: 07.07.2014 11:05
				od pist11
				tak najezdím nějákých 15tis ročně ... třeba bratr má 1,6 tdci a je s tim maximálně spokojen .... ale spíše mě zajímá ta spotřeba u toho benzínu
			 
			
					
				Re: Focus II 1,6i 16V 74kw nebo 1,6TDcI 66kw?
				Napsal: 07.07.2014 11:09
				od finsa
				Moje zkušenost je taková že mimo město se v klidu dostanu na 6 (při klidné jízdě i míň - při tempomatu na 90km/h si bere kolem 5,5), ve městě 7,5-8, v průměru jezdím hruba za 7 litrů. Na dálnici při tempomatových 135 si bere cca 7 - 7,5 litrů na sto. Kupodivu přes zimu jsem nějak nezaznamenal výrazně vyšší spotřebu, mohla se zvednout o pár deci na sto. Popis auta mám v podpisu.
			 
			
					
				Re: Focus II 1,6i 16V 74kw nebo 1,6TDcI 66kw?
				Napsal: 07.07.2014 11:13
				od Quickie
				finsa píše:Někde tu tuším byly nějaké tabulky propočtů od kolika km se to u koho vyplatí.
tu > 
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 13&t=29992
+ sú tam v tom prispevku dalsie temy benzin vs. diesel
netreba to riešiť zase v dalsej teme lebo aj tak ich tu je milion a furt dokola to iste
 
			 
			
					
				Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
				Napsal: 08.07.2014 07:49
				od losky
				Nedá mi to a také přidám jednu dobrou zkušenost.
Už třetí rok jezdíme bazarový fofo 2005 1.6 66kW. Zatím jsme tachometr dostali z původních 120t na 260t.
Kromě pravidelného servisu (olej á 10t) a podivně často umírajících stabilizačních tyček, byla jen jedna zásadní oprava - kompresor klimatizace (20t 

 ).
Vstřiky, turbo atd drží ... ťuk ťuk ...
 
			 
			
					
				Kúpa Focusa rv 2011 1,6 TDCi
				Napsal: 18.07.2014 19:56
				od TomHR
				Čaute FORĎÁCI. 
V najbližšej dobe mám v pláne kúpiť Focusa. Vybral som si tento
http://www.autobazarf1.sk/ponuka-vozidi ... ium-x.html
Chcel by som vedieť Váš názor. Myslíte, že sú to reálne KM? Má Focus rozvodový remeň alebo reťaz?
Dikes
 
			 
			
					
				Re: Kúpa Focusa rv 2011 1,6 TDCi
				Napsal: 18.07.2014 19:59
				od Jardak
				Má řemen.
			 
			
					
				Re: Kúpa Focusa rv 2011 1,6 TDCi
				Napsal: 18.07.2014 20:54
				od lucky.jack
				Je to Belgičan a ty razítka v servisce jsou od pohledu nějaký podezřelý...
			 
			
					
				Re: Kúpa Focusa rv 2011 1,6 TDCi
				Napsal: 19.07.2014 19:47
				od V12
				Podla informacii zo Sovy tie kilometre sedia. Skoro som padol zo stolicky, F1 je chronicky stacac (ako skoro kazdy v okoli), ale jednaju celkom seriozne - mne dali polovicu na nove turbo, keby som repasoval, tak za tych 450 EUR to mam urobene a nedoplacam ani cent.
Nebyt v tom DV6+DPF, tak by som ho bral, teda za predpokladu, ze nebol rozbity, co asi nie, na to si v F1 davaju bacha.
			 
			
					
				Kupa FF Mk2 Titanium 2.0i + LPG
				Napsal: 11.09.2014 09:40
				od sputn1cek
				Zdravim damy a pani, som v štadiu vyberania svojho prveho auta a celkom mi padol do očka 
tento Focus Mk2 facelift 2.0i + LPG za 7500 € kvôli celkom peknej vybave a Zetec S sport packetu (+ tatko ma Focus Mk1 1.6i Ghia, brat Focus Mk2 predface 1.6i Trend takže by som pokračoval v rodinnej tradicii  

 ), chcel by som sa spytať na vaš nazor, či si myslite, že sa to stale cenovo oplati vzhľadom na všetky naklady:
- užasna slovenska milionarska Ficodaň pre 107 kW je 397 €
- poplatky za prihlasovanie počitam 400 €
- cesta do Nemecka nejakych 200 €
- pretvorenie tych hnusnych zelenych kolies naspäť do normalu a toto prave netušim koľko by mohlo vlastne stať, pretože neviem, akym spôsobom to dať do pôvodneho stavu, či stači len pieskovanie alebo by bolo treba ešte niečo ďalšie s nimi robiť
Suma sumarum teda počitam 8500 € + tie kolesa netušim koľko. Myslite, že je to stale dobry deal? Samozrejme za predpokladu, že je v dobrom stave  

 
			 
			
					
				Re: Kupa FF Mk2 Titanium 2.0i + LPG
				Napsal: 11.09.2014 10:09
				od V12
				2.0i a LPG nie je dobra kombinacia, pokial ten LPG nie je namontovany priamo od vyroby. Tomu autu by som sa vyhol, vyzera sice pekne, ale ...
			 
			
					
				Re: Kupa FF Mk2 Titanium 2.0i + LPG
				Napsal: 11.09.2014 10:36
				od smoula
				Nvm no, podle těch kol to měl nějakej mladej cucák, kterej to určitě nešetřil, tak at pak neřešíš problémy s plynem no
			 
			
					
				Re: Kupa FF Mk2 Titanium 2.0i + LPG
				Napsal: 11.09.2014 10:47
				od sputn1cek
				To som prave nevedel zistiť z inzeratu pomocou translatora, či sa jedna o tovarne LPG alebo nie, lebo tiež by som bral iba tovarne. Ja popravde LPG ani nepotrebujem ani nevyhľadavam, chcem však 2.0i lebo aktivna bezpečnosť je pre mňa viac ako spotreba  
 
Problem však je, že 2.0i je ako šafranu, teda ešte menej ako šafranu, našiel som ich na slovenskych inzeratoch presne NULA  
