uz som sa nechcel do tohoto zapajat, ale ok.
Ocividne, aj po vlastnych testoch, mozem povedat, ze auto je take rychle, aky ma vykon, nie krutiaci moment. Ani lepsie zrychlenie nema, ked ma lepsi krutiaci moment. Dolezitejsie ako Nm je odstupnovanie prevodovky. Ty mas 6-stupnovu, takze jednotlive stupne su trocha kratsie, preto tvoje auto zaostava v zrychleni na 100 km/h podla teorie len o 0.1 sec. Prve 3 rychlostne stupne mas dost kratke, takze tam sa mi povedzme vyrovnas. Ale potom, "cau ma mano". Mas tazsie auto, nizsi vykon a aj tak si myslis, ze si rychlejsi ? To by si musel mat inak kratku prevodovku.
Zrovnavali sme 2 Fofo II 115 PS, jeden bol 1.6 TiVCT 155 Nm a druhy bol 1.8 TDCI 280 Nm a ako uz pisal KH, nebol vytaz. Preco ? Lebo obidvaja maju 115 PS a 5 stupnovu prevodovku.
Pls nezabdni, ze krutiaci moment diesela ma len jednu spicku, kde naozaj taha o zivot. Ale benzin ma plochy priebeh, cize skoro taky isty krutiaci moment v celom spektre otacok. A tym sa vyhoda diesela straca.
Uz sa tesim na pripomienky od misoku
