Stránka 4 z 11
Re: BMS + start/stop
Napsal: 03.04.2020 12:05
od Adow
No právě když dám max, jede větrák v vše na max a padá napětí, alternátor to vše na volnoběh nedá. U předcházejících aut se zpomalují otáčky ventilátoru, tady ventilátor jede stejně a je nižší napětí pro výhřev..
Re: BMS + start/stop
Napsal: 03.04.2020 13:00
od pecuch
Tak to je masakr jak to tady čtu.. zlatý starý Mondeo, to rozmrazilo sklo do minuty, nic jsem neřešil. I vyhřívání sedaček nabíhalo daleko rychleji, to si všimla první manželka. To nějak ošidili, nebo jak to toto možný?
Re: BMS + start/stop
Napsal: 03.04.2020 15:19
od rob456
Nevím co bylo rychlejší, u 4 i 5 jsem vždycky přišel nastartoval, zapnul vše potřebné, ometl od sněhu a jel.
Re: BMS + start/stop
Napsal: 03.04.2020 18:09
od kozelos
pecuch píše:Tak to je masakr jak to tady čtu.. zlatý starý Mondeo, to rozmrazilo sklo do minuty, nic jsem neřešil. I vyhřívání sedaček nabíhalo daleko rychleji, to si všimla první manželka. To nějak ošidili, nebo jak to toto možný?
A co na to říká druhá manželka?
Re: BMS + start/stop
Napsal: 03.04.2020 19:59
od Adow
Tak jsem po deaktivaci S/S změnil mód BMS na PWM. V BCM visí chyba, jak se bude teď BMS chovat je otázka. Nicméně sklo funguje, je tam napětí.
Mimo to jsem si taky všiml jedné zajímavé položky v BMC, a to "Battery target state of charge %" z výroby tam bylo 80%, což odpovídá popisům funkce BMS zde. Jde nastavit i 100%, takže by se baterie měla čistě teoreticky nabíjet do plna i při aktivovaném BMS.
Re: BMS + start/stop
Napsal: 04.04.2020 13:02
od pecuch
A co na to říká druhá manželka?
Chtělj sem napsat "jako první" .. mám jen jednu
Re: BMS + start/stop
Napsal: 04.04.2020 13:24
od ZaQik
on to pochopil, jen rejpe
Re: BMS + start/stop
Napsal: 04.04.2020 14:30
od kozelos
Re: BMS + start/stop
Napsal: 06.04.2020 09:08
od Adow
Tak dnes u nás bylo kolem 0, tak jsem to jen cvičně zkusil odmrazit - resp. to zapnul tlačítkem pro maximální ofuk + výhřevy.
Mám nastaveno (Forscan)
BCM AS-BUILT: 726-48-02 x0xx xxxx xx (původně bylo x1xx xxxx xx) - je to to stejné jako SlaveExists_BMS_Cfg: ABSENT přes UCDS
BCM: Systém monitorování baterie: PWM (bylo LIN)
IPC: Auto Stop Start: Disabled (bylo Enabled)
FCIM: Start-Stop button: Disabled (bylo Enabled)
Takže z původního "vypnutí" S/S a BMS se ve finále změnilo jen nastavení BMS na PWM. A teď výhřev jede a BMS asi ne. To budu zkoumat až se začne někam jezdit
.
No a pro jistotu jsem přidal přes Forscan nastavení
BMC: Battery target state of charge %: 100 (z výroby tam bylo 80)
A tím prozatím končím svůj výzkum
Re: BMS + start/stop
Napsal: 22.04.2020 09:33
od Raada
Panove, co rikate na "vse resici clanek" na
https://www.garaz.cz/clanek/stop-start- ... d-21003800. Fungovalo by to i na nasich Mk.5? Vyradilo by to jednoduse inteligentni dobijeni? Po necelych 5 letech mi to minuly tyden definitivne znicilo baterku...
Re: BMS + start/stop
Napsal: 22.04.2020 09:39
od ZaQik
vyradi, ale nepujde Ti vyhrev celniho skla
Re: BMS + start/stop
Napsal: 22.04.2020 10:29
od Raada
Ok, tak se na to mrknu. Melo by to byt mozne zase treba na zimu bez problemu zapojit. Tak to otestuju.
Re: BMS + start/stop
Napsal: 31.05.2020 15:45
od oscaar
Mám odpojené BMI konektorem u baterie a výhřev čelního skla samozřejmě nejde ale když je teplo. Tak mě to teď netrápí. Na zimu to zapojím.
Re: BMS + start/stop
Napsal: 07.06.2020 09:00
od oscaar
Dnes jsem zjistil, že kromě výhřevu čelního skla. Teď nefunguje i parkovací asistent. Který s manželkou stejně nepoužíváme, ale senzory a couvací kamera jedou.
Re: BMS + start/stop
Napsal: 07.06.2020 09:09
od ZaQik
zajimave, ale rekl bych, ze nefunguje kvuli necemu jinemu - BMS na tohle vliv (podle me) nema