Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od pkadecka » 03.02.2016 07:55

Si psal, že teď to nezlobí, ne?
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Dirt87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 22.01.2016 08:33

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od Dirt87 » 03.02.2016 08:16

To sice ne, od vypojení baterky a utažení kabelů jsem najel asi 50 km a v pohodě.
Bylo to myšlený tak, že pokud to ještě jednou zdechne, tak už budu muset do servisu :)

Aby to fakt nebyl román na pokračování, tak sem napíšu asi až výsledek.
Pokud bude auto minimálně týden ok, tak to uzavřu.
pokud ne, tak jedu do servisu a dám vědět co a jak.
FF MK1 1,6 r.03

Dirt87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 22.01.2016 08:33

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od Dirt87 » 03.02.2016 09:52

Našel jsem v kufru konkor 101.
Dá se použít na prostříkání spojů nebo neni moc vhodnej?
Ukostření sice drží ale je to tam dost zaflákaný, oreznutý a tvoří se tam takovej ten povlak modrozelenej.
To stejný na kabelech přímo u baterky.
Tak jestli tomu pomůžu jen tím,nebo to mám nejdřív vzít něčím jiným?

Píšou, že je určen hlavně k ochraně,tak nevim.
FF MK1 1,6 r.03

vladka1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 639
Registrován: 09.01.2013 21:02

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od vladka1 » 03.02.2016 09:58

Dirt87 píše:To sice ne, od vypojení baterky a utažení kabelů jsem najel asi 50 km a v pohodě.
Bylo to myšlený tak, že pokud to ještě jednou zdechne, tak už budu muset do servisu :)

Aby to fakt nebyl román na pokračování, tak sem napíšu asi až výsledek.
Pokud bude auto minimálně týden ok, tak to uzavřu.
pokud ne, tak jedu do servisu a dám vědět co a jak.
jj, servisy jsou kapitola sama pro sebe. Když jim dáš "blbne to nevim co to je" tak ti klidně dotáhnou kabely a vyúčtujou diagnostiku, novou repasi altíku, novou ŘJ, novou baterku a já nevim co ještě.
Pokud nemáš spolehlivého servisáka který umí a neošidí to, tak je problém...
Poutahoval bych všechno s čím se hýbalo - kostry, připojení altíku atd. A ověřil bych repas alternátoru, přijde mi že napětí by mělo být vyšší (ca těch 14,5)
Baterka by měla být kalciovka, (s napětím co máš je v poho i klasická).
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm

Dirt87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 22.01.2016 08:33

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od Dirt87 » 03.02.2016 10:24

:D přesně takovou zkušenost má nejeden můj známej.
Já osobně zase něco ve smyslu :
Asi je to opravený, pokud i tak neprojdete na technický, tak vám tam za poplatek zajedeme :)
Zatéká vám do světla, za poplatek vyvrtáme dírku aby to odtejkalo :D
Noo nám se zdálo, že to má nějakej divnej zvuk když jste odjížděl....

Vím, že už to tu řeším možná zbytečně dlouho ale nechci se pak uhlodávat tím, že jsem možná dal šmejdům např. 5000 Kč za utaženej šroubek nebo podobně.
Už jsem ale svoje možnosti vyčerpal, tak teď jsou dvě možnosti.
1.Zas to chcípne a jedu do servisu,kterej teprve vyberu.
2.Už nechcípne a já si nafackuju, že to bylo asi těma povolenejma kabelama :dih:
FF MK1 1,6 r.03

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1849
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od C-Maxis » 03.02.2016 10:48

Já vím, že se servisem je to složité. Kdybys měl dobře vyplněný profil, třeba by ti někdo poradil ...
Ad placení 5.000 za utažený šroubek- to je složité. Když víš, že je to uvolněný šroubek, tak si ho utáhni a ušetříš. Pokud nevíš, který to je, nebo se k němu nedokážeš dostat, pak prostě platíš za opravu- třeba servisu. Jo, nějkterý servis ti napočítá šroubek za 5000 a jiný ti k tomu napočítá i ŘJ a další věci. Těžko bude fungovat, že dáš auto do servisu, oni budou 2 hodiny zjišťovat problém a pak ti naúčtují 50,- za nový šroubek.

Odstranění závady- 200,-
Nalezení závady- 5000,-
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od vitr73 » 03.02.2016 13:51

no jo no..plati se hodinovka na praci...takze utazeni sroubku 5 minut i s hledanim vhodneho klice+ 5 hodin badani co tomu je a kde ze to je spatne..a to se musi zaplatit...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

vladka1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 639
Registrován: 09.01.2013 21:02

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od vladka1 » 03.02.2016 14:05

vitr73 píše:no jo no..plati se hodinovka na praci...takze utazeni sroubku 5 minut i s hledanim vhodneho klice+ 5 hodin badani co tomu je a kde ze to je spatne..a to se musi zaplatit...
A nejlepší je bádat metodou pokus - omyl a díly platí zákazník :D Ten čas taky samozřejmě.
To "hledání" taky znamená, že hloupej mechanik je nejdražší, protože mu najít závadu zabere nejvíc času a ten se přece musí zaplatit. A samotná práce - mechanik dělá "honem honem ať je to hotový" a práce není kvalitní.
To je realita v 90% servisech a to jsem ještě optimista... Kdyby cena odpovídala kvalitě tak neřeknu, ale spíš to je za hodně peněz málo muziky. Čest vyjímkám. Mám zkušenost, že člověk se servisu musí bát co mu tam zk..., musí jim stát za zadkem a ohlídat si je. A dobrý mechanik se hledá špatně.
Aneb utažení šroubku 5 minut, a ten lempl na ten šroubek přijde za tři dny práce a vyúčtuje 5 tisíc a šroubek je ještě našroubovanej nakřivo. Když to dělám já jako laik, tak to hledám taky tři dny a stojí mě to cenu šroubku... To je špatně. Měl by to hledat hodinu a vyúčtovat pětikilo, a já bych byl spokojenej že se v tom nemusim hrabat a můžu dělat něco jinýho....
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm

Dirt87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 22.01.2016 08:33

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od Dirt87 » 03.02.2016 15:23

Kašlu na to a rychle servis.Teď mi zůstává svítit kontrolka ABS :dih: to jsem jen očistil kostry,zprovoznil osvětlení SPZ(pojistka) a vyměnil žárovku v zadním světle....že já se do toho se*u :wallbash:


up: kontrolka ručky taky....jdu to tu pohledat,někde jsem to viděl a možná dokonce v souvislosti s regulátorem a altíkem :nunu:
FF MK1 1,6 r.03

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od pkadecka » 03.02.2016 15:43

Kontrolka ručky svítí i když je málo brzdovky.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Dirt87
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 22.01.2016 08:33

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od Dirt87 » 03.02.2016 15:51

Tak už zas dobrý :D :palec_nahoru: jak jsem prostříkal ty ukostření,tak se tam asi rozežral ten bordel a chtělo to trochu dotáhnout :)) ufff :bebng:
FF MK1 1,6 r.03

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Příspěvek od vitr73 » 03.02.2016 18:08

no s korozi kontaktu na elektrice se Ford tedy moc nepredvedl....kdyz vidim na svem veteranu ze konektory nozove i u stropniho svetla jsou rezave jako liska tak(zrejmne vysli tovarnu daleko levneji bez povrchovky..) .... :bebng: no jo no...je to spotrebak no..sam tvurce nepocita s tim ze by nekdo na zemekouli jezdil s autem starsim 8 let :mrgreen: ..no a tem odvaznejm z "rozvojovejch statu" co jezdej se "starou popelnici" at se to klidne posere...zaruku to vydrzelo... :palec_nahoru: ...coz se ale da pochopit...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host