Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje
Si psal, že teď to nezlobí, ne?
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 22.01.2016 08:33
Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje
To sice ne, od vypojení baterky a utažení kabelů jsem najel asi 50 km a v pohodě.
Bylo to myšlený tak, že pokud to ještě jednou zdechne, tak už budu muset do servisu
Aby to fakt nebyl román na pokračování, tak sem napíšu asi až výsledek.
Pokud bude auto minimálně týden ok, tak to uzavřu.
pokud ne, tak jedu do servisu a dám vědět co a jak.
Bylo to myšlený tak, že pokud to ještě jednou zdechne, tak už budu muset do servisu

Aby to fakt nebyl román na pokračování, tak sem napíšu asi až výsledek.
Pokud bude auto minimálně týden ok, tak to uzavřu.
pokud ne, tak jedu do servisu a dám vědět co a jak.
FF MK1 1,6 r.03
-
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 22.01.2016 08:33
Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje
Našel jsem v kufru konkor 101.
Dá se použít na prostříkání spojů nebo neni moc vhodnej?
Ukostření sice drží ale je to tam dost zaflákaný, oreznutý a tvoří se tam takovej ten povlak modrozelenej.
To stejný na kabelech přímo u baterky.
Tak jestli tomu pomůžu jen tím,nebo to mám nejdřív vzít něčím jiným?
Píšou, že je určen hlavně k ochraně,tak nevim.
Dá se použít na prostříkání spojů nebo neni moc vhodnej?
Ukostření sice drží ale je to tam dost zaflákaný, oreznutý a tvoří se tam takovej ten povlak modrozelenej.
To stejný na kabelech přímo u baterky.
Tak jestli tomu pomůžu jen tím,nebo to mám nejdřív vzít něčím jiným?
Píšou, že je určen hlavně k ochraně,tak nevim.
FF MK1 1,6 r.03
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 639
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje
jj, servisy jsou kapitola sama pro sebe. Když jim dáš "blbne to nevim co to je" tak ti klidně dotáhnou kabely a vyúčtujou diagnostiku, novou repasi altíku, novou ŘJ, novou baterku a já nevim co ještě.Dirt87 píše:To sice ne, od vypojení baterky a utažení kabelů jsem najel asi 50 km a v pohodě.
Bylo to myšlený tak, že pokud to ještě jednou zdechne, tak už budu muset do servisu
Aby to fakt nebyl román na pokračování, tak sem napíšu asi až výsledek.
Pokud bude auto minimálně týden ok, tak to uzavřu.
pokud ne, tak jedu do servisu a dám vědět co a jak.
Pokud nemáš spolehlivého servisáka který umí a neošidí to, tak je problém...
Poutahoval bych všechno s čím se hýbalo - kostry, připojení altíku atd. A ověřil bych repas alternátoru, přijde mi že napětí by mělo být vyšší (ca těch 14,5)
Baterka by měla být kalciovka, (s napětím co máš je v poho i klasická).
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
-
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 22.01.2016 08:33
Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje

Já osobně zase něco ve smyslu :
Asi je to opravený, pokud i tak neprojdete na technický, tak vám tam za poplatek zajedeme

Zatéká vám do světla, za poplatek vyvrtáme dírku aby to odtejkalo

Noo nám se zdálo, že to má nějakej divnej zvuk když jste odjížděl....
Vím, že už to tu řeším možná zbytečně dlouho ale nechci se pak uhlodávat tím, že jsem možná dal šmejdům např. 5000 Kč za utaženej šroubek nebo podobně.
Už jsem ale svoje možnosti vyčerpal, tak teď jsou dvě možnosti.
1.Zas to chcípne a jedu do servisu,kterej teprve vyberu.
2.Už nechcípne a já si nafackuju, že to bylo asi těma povolenejma kabelama

FF MK1 1,6 r.03
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje
Já vím, že se servisem je to složité. Kdybys měl dobře vyplněný profil, třeba by ti někdo poradil ...
Ad placení 5.000 za utažený šroubek- to je složité. Když víš, že je to uvolněný šroubek, tak si ho utáhni a ušetříš. Pokud nevíš, který to je, nebo se k němu nedokážeš dostat, pak prostě platíš za opravu- třeba servisu. Jo, nějkterý servis ti napočítá šroubek za 5000 a jiný ti k tomu napočítá i ŘJ a další věci. Těžko bude fungovat, že dáš auto do servisu, oni budou 2 hodiny zjišťovat problém a pak ti naúčtují 50,- za nový šroubek.
Odstranění závady- 200,-
Nalezení závady- 5000,-
Ad placení 5.000 za utažený šroubek- to je složité. Když víš, že je to uvolněný šroubek, tak si ho utáhni a ušetříš. Pokud nevíš, který to je, nebo se k němu nedokážeš dostat, pak prostě platíš za opravu- třeba servisu. Jo, nějkterý servis ti napočítá šroubek za 5000 a jiný ti k tomu napočítá i ŘJ a další věci. Těžko bude fungovat, že dáš auto do servisu, oni budou 2 hodiny zjišťovat problém a pak ti naúčtují 50,- za nový šroubek.
Odstranění závady- 200,-
Nalezení závady- 5000,-
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje
no jo no..plati se hodinovka na praci...takze utazeni sroubku 5 minut i s hledanim vhodneho klice+ 5 hodin badani co tomu je a kde ze to je spatne..a to se musi zaplatit...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 639
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje
A nejlepší je bádat metodou pokus - omyl a díly platí zákazníkvitr73 píše:no jo no..plati se hodinovka na praci...takze utazeni sroubku 5 minut i s hledanim vhodneho klice+ 5 hodin badani co tomu je a kde ze to je spatne..a to se musi zaplatit...

To "hledání" taky znamená, že hloupej mechanik je nejdražší, protože mu najít závadu zabere nejvíc času a ten se přece musí zaplatit. A samotná práce - mechanik dělá "honem honem ať je to hotový" a práce není kvalitní.
To je realita v 90% servisech a to jsem ještě optimista... Kdyby cena odpovídala kvalitě tak neřeknu, ale spíš to je za hodně peněz málo muziky. Čest vyjímkám. Mám zkušenost, že člověk se servisu musí bát co mu tam zk..., musí jim stát za zadkem a ohlídat si je. A dobrý mechanik se hledá špatně.
Aneb utažení šroubku 5 minut, a ten lempl na ten šroubek přijde za tři dny práce a vyúčtuje 5 tisíc a šroubek je ještě našroubovanej nakřivo. Když to dělám já jako laik, tak to hledám taky tři dny a stojí mě to cenu šroubku... To je špatně. Měl by to hledat hodinu a vyúčtovat pětikilo, a já bych byl spokojenej že se v tom nemusim hrabat a můžu dělat něco jinýho....
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
-
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 22.01.2016 08:33
Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje
Kašlu na to a rychle servis.Teď mi zůstává svítit kontrolka ABS
to jsem jen očistil kostry,zprovoznil osvětlení SPZ(pojistka) a vyměnil žárovku v zadním světle....že já se do toho se*u 
up: kontrolka ručky taky....jdu to tu pohledat,někde jsem to viděl a možná dokonce v souvislosti s regulátorem a altíkem


up: kontrolka ručky taky....jdu to tu pohledat,někde jsem to viděl a možná dokonce v souvislosti s regulátorem a altíkem

FF MK1 1,6 r.03
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje
Kontrolka ručky svítí i když je málo brzdovky.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 22.01.2016 08:33
Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje
Tak už zas dobrý
jak jsem prostříkal ty ukostření,tak se tam asi rozežral ten bordel a chtělo to trochu dotáhnout
) ufff 




FF MK1 1,6 r.03
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po repasu alternátoru chcípalo,teď už nenastartuje
no s korozi kontaktu na elektrice se Ford tedy moc nepredvedl....kdyz vidim na svem veteranu ze konektory nozove i u stropniho svetla jsou rezave jako liska tak(zrejmne vysli tovarnu daleko levneji bez povrchovky..) ....
no jo no...je to spotrebak no..sam tvurce nepocita s tim ze by nekdo na zemekouli jezdil s autem starsim 8 let
..no a tem odvaznejm z "rozvojovejch statu" co jezdej se "starou popelnici" at se to klidne posere...zaruku to vydrzelo...
...coz se ale da pochopit...



Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host