Stránka 4 z 4

Re: Bezpecnostni matky na kola

Napsal: 01.02.2022 12:59
od Karel2
vladka1 píše: 01.02.2022 10:38 ...........nejdřív mimo auto heftneš 150mm hřebík, na to cvakneš kleště a pak vaříš.......... Ale u tý matky to je zbytečný, pokud kleště necvakne někam na blok motoru :mrgreen: , ale bude to ten okruh kleště na hřebíku - trubka/matka - elektroda...
Dneska mam dlouhy vedeni, kam das ten hrebik, kam ho prilozis, tu kostru?

Re: Bezpecnostni matky na kola

Napsal: 01.02.2022 13:13
od miki21
Tak já to pochopil tak, že kleště kostru chytneš na ten hřeb, heftnutý na matku.. Po přivaření za vnitřek hřeb ulomíš a pak jen klíč a pojď. Takhle bych to provedl já. :nixw:

Re: Bezpecnostni matky na kola

Napsal: 01.02.2022 15:05
od vladka1
jj přesně tak, nejdřív si mimo auto heftneš hřebík na tu matku, pak na hřebík cvakneš kleště-kostru, přiložíš k bezp. matici a vaříš. Za ten hřebík se to i dobře drží. Hřebík pak ulomíš a nasadíš klíč. Ono to ani jinak moc nejde, cvakat kostru někam na brzdovej kotouč nebo nápravnici je blbost, pak proud teče přes ložisko, kolem snímače pro ABS atd.. Když použiješ trubku která kus čumí z disku ven, tak kleště jdou cvaknout přímo na trubku.
Než matka tak je lepší trubka, můžeš použít větší díru a líp se to vaří. Pak to chytneš třeba hasákem a šroubuješ ven..
Okolo je dobrý namotat karton protí opálení disku a hned jak dovaříš tak to chladit, např. na ten karton rozprašovačem stříkneš vodu aby zatekla až dozadu do díry (aby žhavej svar sáláním nepoškodil barvu na disku)
Nějakou tu tyčku při vaření drobných dílů používám hodně často, i jako třetí ruku která ten díl drží (hřebík přidělám někam svěrkou a naohejbám podle potřeby). Pak se to uřízne..