Stránka 4 z 74

Napsal: 12.03.2007 20:51
od pelen
Mam dobrou zpravu. Cerpadlo to nebylo, jen silne zavzdusnene. Diagnostika bez jakychkoliv zavad - alespon dobra zprava za 500,-. Nevim, jak se to mohlo tak hodne zavzdusnit, kdyz jem zalil filtr az po okraj a na trikrat. Poradili mi, ze to prvni startovani po vymene ma byt delsi, aby si cerpadlo nasalo naftu.
V nedeli jsem uz sestavoval katastroficky scenar.

Toto jsou cisla cerpadel (cislo je na stitku cerpadla, cisla vedle sebe jsou zamenitelna):

0470004002
0470004006 / 0986444504
0470004007 / 0986444501
0470004008 / 0986444504

Cena u nas cca 37t Kc.
Cena ve VB cca 780 liber + dotaz na dopravne, protoze objednavka je z jine zeme, cerpadla maji bez pozadavku na dalsi kodovani, jen namontovat, odvzdusnit a odjet.

Napsal: 12.03.2007 20:55
od pelen
Ahmed píše:
Skubi píše:tak pelen to prý měl jen zavzdušněné :wink: , jsem říkal že to bude prkotina :D
odpoledne už měl pelášit do Brna s matracema :lol: :lol:
Ja jsem si to taky myslel. Prece ho Hekra nenecha ve stychu :D
Kdyz mi chybelo nafty na doliti filtru, protoze jsem uz zbytek dolil do nadrze, tak jsem filtr zaleval jen Hekrou. Asi to nakonec pomohlo, protoze pri zkusebni jizde Brno tam a zpet motor tahl jako divy. Vstriky se musely poradne procistit.

Napsal: 12.03.2007 21:01
od Ahmed
Tak jezdi jenom na Hekru, ne? :D
Ja jsem mel zase katastroficky scenar s turbem. Byl jsem u mechanika opravovat ventilator (byl sundany intercooler), po oprave jsem odjizdel cca ve 21:30h, hnusna tma, dest, rozjizdim se, vice pridam plyn a prd, uslysel jsem takove lupnuti a auto jelo jak s vleckou hnoje. Tak jsem mu volal, on, ze pry to bude nejaka hadicka, co ridi vykon. Vsechny ty hnusne kopce mezi Opavou a Ostravou jsem jel na 3 a uz mi pomalu dochazely rychlosti na podrazovani, plyn na podlaze a rucicka rychlosti letela porad dolu. Rano jsem na to cumel, s hadickou nic nebylo, tak jsem se doplouzil z prace domu, nedalo mi to, podival jsem se jeste jednou - pulka motoru zachlustana od oleje, po krytu baterky kapal olej a ehjhle, strelila guma na intercooleru, pac ten kovovy stahovaci pasek byl prelomeny a ten, kdo to dotahoval, si myslel, ze uz to je, ale ono se to jenom seklo v tom zlomenem miste, takze to zustalo volne a hned po pridani plynu to prdlo. Tak jsem to poradne dotahl, rozjel jsem se a znova prd :twisted: Musel jsem ten pasek vymenit, celou tu hadici a trubky odmastit, aby to poradne drzelo a taky to ted jede jak drak :D Bez toho turba se fakt neda jet. Do 1800ot. to jede stejne a pak konec, leze to jak snek a do kopce otacky padaji dolu.

Napsal: 12.03.2007 21:17
od pelen
Ahmed píše:Tak jezdi jenom na Hekru, ne? :D
Toto jsou kriterie pro palivo zajistujici nizke emise (z workshopu v r. 2004):

Criteria for good Diesel Fuel Quality
For Function and Durability of FIE
Lubricity, HFRR to 460 µm
Water to 200 mg/kg, no free water
Dirt / Particles to 10 mg/kg
No admixtures (FAME > 5 %, alcohol, ...)
For Combustion, Efficiency and Emissions
Sulfur content to 10 ppm
Cetane No. over 51
Total aromatics to 25% (best < 10%)
Polycyclic aromatics to 1%

Good quality of Diesel fuel (low sulfur content,
high Cetan number, low content of aromatics, ...)
is prerequisite for low emissions.
Clean Diesel fuels without too much particles and
only with well selected blending components (within EN590)
secure the Diesel population in the field
Maintenance of filling stations essential to avoid particles
and free water
Remark: Improvement of Diesel fuel quality directly
improves emissions of the total existing Diesel
engine population.

EN509 definuje naftu s obsahem siry do 50mg/kg i do 10mg/kg.
Myslim, ze cetanove cislo se pohybuje okolo 45 a Hekra ho zvysuje.

Napsal: 12.03.2007 21:26
od pelen
to Ahmed:
Bude to chtit alespon obcas prohlednout viditelne hadicove spoje.

Napsal: 16.03.2007 15:11
od mar_tin
takze cerpadlo je opravene, vymeneny palivovy filter. celkovo ma to stalo 32,5 tis sk... :?

Napsal: 02.04.2007 22:37
od bjuty
No nazdar, to je krásné přivítání mezi NAFŤÁKY 8O . Koukám, že s novým čerpadlem zdvojnásobím cenu vozu :P . Není možné ho někdy opravit ?

Napsal: 04.04.2007 22:09
od fiksa
nazdar chlapci mě se čerpadlo vyšvihlo při 122000 km ale sehnal jsem funglovku za 19000 kč tak mě to přišlo i s rozvodama a prácou na 25000 kč taky jsem měl dovoz z NL tak zatííííííííííííím

čerpadlo

Napsal: 07.04.2007 20:36
od MartinFocus
Čau chlapi, já jsem na motory antitalent, jezdit to jo ale zbytek hrůůůůza 8O . Jak poznám, že to čerpadlo začíná blbnout, nebo to prostě hned nejede?

Jo jinak mám FF combi 1,8tddi , r. 2000.

čerpadlo

Napsal: 07.04.2007 20:37
od MartinFocus
Čau chlapi, já jsem na motory antitalent, jezdit to jo ale zbytek hrůůůůza 8O . Jak poznám, že to čerpadlo začíná blbnout, nebo to prostě hned nejede?

Napsal: 08.04.2007 11:15
od Ahmed
1. a nejhorsi moznost je, ze nekam prijedes a pak uz nenastartujes - cerpadlo odejde bez varovani
2. muze ti obcas blikat kontrolka zhaveni, pripadne to hodne skube
3. dlouhe startovani na x pokusu, nizky vykon

Pokud si kazdy rok vymenis palivovy filtr a budes tankovat dobrou naftu, tak tomu aspon castecne predejdes.

čerpadlo

Napsal: 08.04.2007 21:48
od MartinFocus
Dík :D

Napsal: 10.04.2007 21:34
od Jozkablack
Zdravim...mám dotaz. Dneska jsem s kamarádem Focusákem řešil problem!! On mi tvrdí že v tddi r.v. 99-01jsou jiná čerpadla, nebo aspoň částečně než třeba v mym r.v. 03!! Myslim že tam jsou stejný.....kluci víte o tom někdo něco??? Já to tady nemužu nikde najít!! :cry: Díky moc :wink:

Napsal: 10.04.2007 23:17
od pelen
Jozkablack píše:Zdravim...mám dotaz. Dneska jsem s kamarádem Focusákem řešil problem!! On mi tvrdí že v tddi r.v. 99-01jsou jiná čerpadla, nebo aspoň částečně než třeba v mym r.v. 03!! Myslim že tam jsou stejný.....kluci víte o tom někdo něco??? Já to tady nemužu nikde najít!! :cry: Díky moc :wink:
My mame VP30 - axialni. TDCi maji myslim jina.
http://www.dieselbob.co.uk/injectionparts.shtml

Napsal: 10.04.2007 23:24
od Jozkablack
Takže je rozdíl jen v TDCI a TDDI!! A ne v roce výroby??