Stránka 4 z 5
Re: vykuchany filtr pevnych castic (DPF)
Napsal: 06.01.2015 16:10
od Lázňator
Slid píše:Lázňator: to si blbe pochopil

ja se s tebou nehadal, ja se jen ptal proc to chces delat

A máš pravdu omlouvám se jaksi sem se v tom ztratil a chtěl bych Tě poprosit můžeš kouknout
tedy jestli máš tu možnost pod auto jestli máš nad DPF plech nebo jen tlumící hmotu co sem měl já.Když sem si byl pro tlumící hmotu z bouračky 2.0tdci 2003 tak sem ji oddělával sám a nikde tam plech taky nebyl
Re: vykuchany filtr pevnych castic (DPF)
Napsal: 06.01.2015 18:41
od Slid
Kouknu se pod auto, ale jsem si na 99% jist ze tam je.
asi nejak tak to vypada
http://www.alecphilpott.com/DPF.JPG
Napsal: 06.01.2015 21:11
od vita_k
Počkat, DPF off je prasarna a egr off ne? NOx taky není žádný rajsky plyn

Fapoff bohužel neuměli ani upravit pořádně mou jednotku. Musel jsem to nechat spravit jinde.
Re: vykuchany filtr pevnych castic (DPF)
Napsal: 06.01.2015 21:32
od Slid
Vse je prasarna, ale ten egr je mensi zlo, hlavne to bylo reseni pro mne docasne nez sezenu egr, u nich byla akce na egr of asi za 2000,- a hlavne uz sem to psal jinde, kdyz nefunguje egr je problem s regeneraci u mondea a probiha casteji aktivni regenerace, cili redeni oleje, takze nez davat 13tis za egr menit olej po 5tis km tak sem chtel vyresit nejdrive egr off, kdyz se dusuji jak umi, ale nakonec prd. A egr jsem shanel zaroven novy, nevedel jsem jeste v te dobe ze je stejny jako v jaguaru a ze pro jaguar stoji podstatne mene a jeste v UK.Nakonec jsem poznal jednoho cloveka co snima obchoduje a bylo vyreseno, vse trvalo 3tydny pokusu a reseni, laborovani s egrem, rozebrani, cisteni, dokonce jsem byl i na emisich kde s nefunkcnim egrem a odpojenym ( ventyl uzavren, stejne jako by byl zaslepen) auto proslo bez problemu emisema s kourivosti 0.02 najeto v te dobe cca 360tis km.
Re: vykuchany filtr pevnych castic (DPF)
Napsal: 06.01.2015 22:30
od Peters56
Pokud jste někdo regnutej na zelenym foru, tak doporučuji si přečíst příspěvky od Technika v sekci s-max-motor ale bacha ať vám neprdne pumpa

Ty jeho příspěvky mají v sobě hodně pravdy a nebojí se to říct na plnou hubu. Např.
Na to ti odpovím jen jedno, už se blíží doba kdy s nefunkčním filtrem neprojdeš emisema a tím pádem nemáš zelenou známku a nemůžeš na STK. Od příštího roku přechází odpovědnost za technický stav vozu na STK a na ME na technika který provádí kontrolu. Tedy tím razítkem na protokolu a svým podpisem potvrzuje, že vozidlo odpovídá technickým podmínkám. Silně pochybuju, že i někdo z techniků dovolí pustit něco co neodpovídá daným podmínkám. V německu technik který pustí auto který není v cajku a následná kontrola to zjistí má doživotní zákaz činnosti. V německu si nikdo nedovolí dpf filtr sundat z auta protože tam si takový auto koupí jen ten co má i na jeho údržbu. Jen v ČR si koupí člověk ojetýho dýzla s ověřenými 120 tisíci km

a za 10 tisíc km zjistí problém s filtrem a njlepším řešením je ho vyndat. Proč ne emisema a technickou nějak prolezu. To bude docela pohled časem na ty odstavený auta bez zelený známky vzadu kvůli emisím

On si každý myslí, že když si koupí dýzla co táhne vocpodu vole tak ušetří na palivu a nějak ho netankuje ta údržba. Pak se člověk nemůže divit, že dojede 5 let starýho dýzla kterej v kopci hulí jak 20 let stará Karosa :cajda: Lidi by si neměli kupovat auta na jejichž řádnej provoz aúdržbu nemají peníze. A jestli to někdo považuje za píčovinu tak je to jen ten co se neumí o auto řádně starat. Hlavně že tam nacpe nějaký čínský xenony, aspoň 19" gumy který nemá nikde zapsaný, folie na celý auto černý jak uhel dozadu dva vejfuky ať to má tah a pak si nasadí na hlavu bejsbolku s kšiltem dozadu nejlépe aby směřoval šikmo opře se doprostřed o loketku a všichni mi vyhulte.

Re: vykuchany filtr pevnych castic (DPF)
Napsal: 07.01.2015 08:46
od Slid
To co napsal Technik o STK by bylo pekne, kdyby to tak opravdu bylo, nic takoveho jsem nikde nenasel, tak prosim o odkaz na dany zakon.
STK nebo emise odpovidaji za stav vozidla pri prohlidce.Takze neni realne, aby policista postihoval technika z stk, za vozidlo ktere proslo pred tydnem emisema.Policie by musela stat za dverma STK a pak muze pokutovat. Za vozidlo je odpovedny ridic, takze zda aute ma dpf nebo nema odpovida on a tak je to spravne.Takze veskere pokuty a postihy jdou za nim a ne za technikem z STK, az ridic pojede do nemecka a zastavi ho kontrola bude velky problem a pokuta neni ve 100eurech ale 1000 eurech.
Ano je realne ze auto dostane cervenou znamku na technicke se shnilema prahama, atd. Tady je jasne ze realne na technicke auto nebylo, protoze auto neshnije za tyden. To bych pak veril, ze se zacne stourat, ale to je uz risk kazde STK do ceho jde a do ceho ne.
V nemecku chapu ze si to nekdo na TUV neriskne, protoze se boji atd. a hlavne jejich mentalita je uplne jinde, cesi chteji vse ocurat, hold to mame v sobe. A kazdy sam asi vi jak se dela STK v CR, kdyz na aute je neco co nema byt.
Re: vykuchany filtr pevnych castic (DPF)
Napsal: 07.01.2015 12:40
od Lázňator
Mám nezvratné důkazy u tom že tu věc zvanou DPF tam domontoval těsně před prodejem nějakej garážmistr v německu a prodejce,a to si umím živě představit, si za tu věc DPF naúčtuval několik 1000eur.
Podívejte se taky na fotky jak je přidělán DPF a jak sem málem přišel po 8měs. o auto.
Důkazy.
1. Chybějící plech nad DPF po prohlídce několika bazarů sem dospěl k závěru že plech mají z výroby pouze vozy s DPF ,bez DPF mají jen trubku a izolaci.
2. Na prase namontovaný DPF na tupo přiložený k sobě následně omotaný 2x plechem a stáhnut svorkamy. Trubka na DPF průměr 60mm a výfuková trubka průměr 58mm nasadit to na sebe nejde a svařit nevím rozdílný průměr a DPF z nerezu výfuk z oceli
3.Poslední a nezvratný důkaz informace z fordzona jasně informují že mám pouze Euro3 (sem zmaten já myslel že 2.2tdci byla vždy Euro4 bez DPF může prosím někdo vysvětlit)
WF0WXXGBBW5R29605
30.06.2005
Mondeo 2001-2007
Kombi
Série 56 - GHIA X
Duratorq DI 2.2 (150PS)
6st. manuální převodovka - MMT6
LHD FWD
4.071/2.850
2000 EEC (EEC 7)
Výpis z Fordzona mi napsal Emise: 2000 EEC (EEC 7),
což je EURO 3, nemýlím-li se, ty jsou vždy bez DPF filtru.
Kdybych měl ofiko DPF tak by to bylo asi takhle VIN půjčený z inz.
09.11.2006
Mondeo 2001-2007
Kombi
Série 50 - GHIA
2.2L Duratorq 16V TC (150PS) - Puma
6st. manuální převodovka - MMT6
LHD FWD
4.071/2.850
Emisní stupen IV + DPF
Tímto slibuji že nedudu nic vyřezávat a kuchat jen povolím 4 šrouby ona ta věc upadne sama a já si auto dám do původního stavu tak jak ji vyrobil Ford Werke, Koln, SRN.
Re: vykuchany filtr pevnych castic (DPF)
Napsal: 07.01.2015 12:48
od Slid
Vyfot co mas za egr? To je nejake divne aby 2005 mela Euro3.
Euro 3 maji podtlakove turbo a i egr ne? Tak pak nemuze byt dpf.
Re: vykuchany filtr pevnych castic (DPF)
Napsal: 07.01.2015 16:50
od Lázňator
řekl bych vše podtlakové

fotky sou naprd fotím tel. a nemám blesk
a su nasranej chtěl sem speciálně 2.2Tdci a to proto, protože sem měl za to že všechny 2,2tdci 2004-2007 byla s elektronickým turbem ,egrem euro4 a bez DPF. No a teď mám doma nějakej paskvil s DPF a vše v podtlaku to by jeden

Re: vykuchany filtr pevnych castic (DPF)
Napsal: 07.01.2015 17:16
od Slid
Vidim poprve mondeo tdci z roku 2005 ktere je EURO 3 a vse podtlakem

a jeste dodelavanej DPF ktery neni ani od vyroby.
Re: vykuchany filtr pevnych castic (DPF)
Napsal: 07.01.2015 17:50
od pj$lf
Slid: Treba ja mam 2.0TDCi Euro 3 rocnik 2005. Vse podtlakem a bez DPF. Na tuhle kombinaci si nemuzu stezovat

Re: vykuchany filtr pevnych castic (DPF)
Napsal: 07.01.2015 18:22
od Slid
No to verim aspon mas klid, s pokazenym egrem a pokazenou jednotkou turba
Jen vazne cumim ze to tak je a nerozumim tomu ted uz vubec, proc se tedy vyrabi i mondea ve stejnem roce, s el. ovladanym turbem a el. egrem Euro 4 ( bez DPF ) to ma tchan.
Re: vykuchany filtr pevnych castic (DPF)
Napsal: 07.01.2015 18:43
od Peters56
Slid píše:To co napsal Technik o STK by bylo pekne, kdyby to tak opravdu bylo, nic takoveho jsem nikde nenasel, tak prosim o odkaz na dany zakon.
STK nebo emise odpovidaji za stav vozidla pri prohlidce.Takze neni realne, aby policista postihoval technika z stk, za vozidlo ktere proslo pred tydnem emisema.Policie by musela stat za dverma STK a pak muze pokutovat. Za vozidlo je odpovedny ridic, takze zda aute ma dpf nebo nema odpovida on a tak je to spravne.Takze veskere pokuty a postihy jdou za nim a ne za technikem z STK, az ridic pojede do nemecka a zastavi ho kontrola bude velky problem a pokuta neni ve 100eurech ale 1000 eurech.
Ano je realne ze auto dostane cervenou znamku na technicke se shnilema prahama, atd. Tady je jasne ze realne na technicke auto nebylo, protoze auto neshnije za tyden. To bych pak veril, ze se zacne stourat, ale to je uz risk kazde STK do ceho jde a do ceho ne.
V nemecku chapu ze si to nekdo na TUV neriskne, protoze se boji atd. a hlavne jejich mentalita je uplne jinde, cesi chteji vse ocurat, hold to mame v sobe. A kazdy sam asi vi jak se dela STK v CR, kdyz na aute je neco co nema byt.
Tak policie nikoho postihovat nebude ale zřejmě se jedná o toto v zákoně 56
V § 82 se za odstavec 2 vkládá nový odstavec 3, který zní:
„(3) Zjistí-li osoba pověřená výkonem státního odborného dozoru závažné porušení povinností kontrolním technikem, zejména při provádění evidenční kontroly, nebo pokud by porušení povinnosti mohlo vést k ohrožení bezpečnosti silničního provozu nebo života a zdraví člověka, zakáže v řízení na místě tomuto kontrolnímu technikovi činnost a zákaz činnosti neprodleně oznámí provozovateli příslušné stanice technické kontroly a ministerstvu. Ministerstvo tuto skutečnost zaznamená do informačního systému stanic technické kontroly a do 30 dnů od obdržení oznámení zahájí řízení o odnětí profesního osvědčení kontrolního technika. Zákaz činnosti uložený podle věty první trvá do doby nabytí právní moci rozhodnutí vydaného v řízení o odnětí profesního osvědčení kontrolního technika nebo do uplynutí lhůty podle věty druhé, nebylo-li takové řízení zahájeno.“.
V § 82 odstavec 5 zní:
„(5) Osoba pověřená výkonem státního odborného dozoru může bezprostředně po provedení technické prohlídky nebo měření emisí vyzvat fyzickou osobu, která vozidlo k technické prohlídce nebo měření emisí přistavila, aby na dobu nezbytně nutnou přistavila zkontrolované vozidlo k opakované částečné nebo celkové technické prohlídce nebo k měření emisí, pokud má důvodné pochybnosti o dodržení stanoveného rozsahu a postupu provádění technických prohlídek nebo měření emisí nebo o tom, že vozidlo je technicky způsobilé k provozu na pozemních komunikacích. Fyzická osoba, která vozidlo k technické prohlídce nebo měření emisí přistavila, je povinna na základě výzvy osoby pověřené státním dozorem přistavit silniční vozidlo k opakované technické prohlídce nebo k měření emisí. Bezprostředně opakovanou technickou prohlídku nebo měření emisí provede bezplatně kontrolní technik nebo mechanik pod dozorem osoby pověřené výkonem státního odborného dozoru.“.
§ 83
Přestupky
(1) Fyzická osoba se dopustí přestupku tím, že
m) v rozporu s § 60 odst. 1 provádí technické prohlídky silničních vozidel bez profesního osvědčení kontrolního technika,
n) jako kontrolní technik v rozporu s § 61a odst. 1 písm. a) neprovede technickou prohlídku ve stanoveném rozsahu, způsobem a v souladu s technickými podmínkami pro hodnocení výsledku technických prohlídek,
o) jako kontrolní technik v rozporu s § 61a odst. 1 písm. b) nevyznačí zjištěné závady a jejich hodnocení stupněm závad do záznamníku závad,
p) jako kontrolní technik v rozporu § 61a odst. 1 písm. b) nevloží údaje o výsledku technické prohlídky do informačního systému stanic technické kontroly nebo nepředá dokumentaci osobě určené provozovatelem stanice technické kontroly,
q) jako kontrolní technik v rozporu s § 61a odst. 2 neoznámí skutečnosti týkající se výkonu funkce kontrolního technika,
r) jako mechanik v rozporu s § 67a písm. a) nepostupuje stanoveným způsobem nebo ve stanoveném rozsahu při měření emisí nebo při vyznačování měření emisí,
s) jako mechanik v rozporu s § 67a písm. b) neoznámí skutečnosti týkající se výkonu funkce mechanika nebo jejich změny, nebo
t) v rozporu s § 69 odst. 1 provádí měření emisí silničních vozidel bez profesního osvědčení mechanika.
(2) Za přestupek podle odstavce 1 písm. l) lze uložit pokutu do 5 000 000 Kč a za přestupek podle odstavce 1 písm. a) až k) a m) až t) lze uložit pokutu do 50 000 Kč. V blokovém řízení lze za přestupky podle odstavce 1 písm. b) a i) uložit pokutu do 5 000 Kč. Ostatní přestupky nelze projednat v blokovém řízení.
http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2013-239/print
Re: vykuchany filtr pevnych castic (DPF)
Napsal: 07.01.2015 21:35
od krenda
Slid píše:No to verim aspon mas klid, s pokazenym egrem a pokazenou jednotkou turba
Jen vazne cumim ze to tak je a nerozumim tomu ted uz vubec, proc se tedy vyrabi i mondea ve stejnem roce, s el. ovladanym turbem a el. egrem Euro 4 ( bez DPF ) to ma tchan.
Viděl bych to tak, že v roce 2005 prošlo Mondeo v 10. měsíci 2. faceliftem. Toto se mohlo dotknout třeba i motorů a jejich ovládání EGR a turba. Tím bych si vysvětlil rozdíly u stejných ročníků

Ale může to být i jinak...
Napsal: 07.01.2015 23:36
od vita_k
Jestli to bude u nás jako na Německu, tak se vsichni zbaví euro IV s DPF a pořídí si oficiální euro IV nebo III bez DPF. Jaký bude teda podle vás celkový efekt? Chce to trochu selka rozum
