Příspěvek
od zeli » 23.06.2012 23:00
EGR je pri pohledu zepredu vpravo vzadu od motoru. Vede k nemu kovova trubka z vyfukovejch svodu. Z nej vede opet kovova trubka oblecena opletenim, ktera vede dolu do sani. EGR je pripojen na okruh chladici kapaliny, takze pri opetovne montazi bude mozna potreba nove tesneni. Jinak je to ta jednodussi varianta ventilu, ovlada se to krokovym motorem (ta cerna vec na ctyrech sroubech), nicim jinym. Kontrolu funkce si ridici jednotka dela tim, ze kouka na hodnoty z vahy vzduchu a cidla tlaku v sani. Mozna i na lambdy. Chci rict, ze zaslepeni auto pozna. Nicmene nema se tam co pokazit, nejsou tam zadny ozubeny prevody, zadny podtlaky, nic. Jen krokac tlaci pastorkem primo na ventil. Tot vse. Muzu doporucit poradne ho rozhybat, prolejt nejakou srajdou a prostrikat kontakty konektoru. Vic se s tim neda delat a ani to neni potreba. Jo ten motorek se provozem celkem zahriva.
Jestli ma auto uz neco najeto, tak muze taky skubat motorem volnej setrvak...je tam dvouhmota.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza