Stránka 4 z 8

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Napsal: 09.05.2013 16:24
od Anduril
Nema, je uplne stejna, pokud je rec o Ti-VCT. Vacka je stejna uz na FF2. Tedy obe vacky.

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Napsal: 15.05.2013 09:48
od C4R3W
Podle jeho tvrzeni jsou stejny 1.6 63 kW a 1.6 77 kW -> ty se lisi pouze softwarove (63 kW verze pak ma, tusim, kratsi stalej prevod, ale to se netyka motoru). 1.6 92 kW by mela mit krome jinyho sw jeste prave jinou vacku, proto prestavba na tuhle verzi neni mozna.

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Napsal: 15.05.2013 10:12
od Anduril
V katalogu dilu jina neni :)

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Napsal: 15.05.2013 11:09
od C4R3W
To je ovsem jina :) Tzn. prestavba by teoreticky mela bejt mozna... Otazka je, esli s tim ma nekdo zkusenost - nez jsem poridil Ecoboost, pohraval jsem si s myslenkou koupit 1.6 77 kW a predelat na 92 kW... :)

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Napsal: 16.08.2013 23:21
od vbery
Podle mých zpráv od Forda je tam jiná celá hlava

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Napsal: 17.08.2013 11:01
od MK2
:D
To bylo asi menší nedorozumění. Rozdílná hlava je jedině u verze 1,6 16V a 1,6 Ti-VCT - ovšem to je u Focuse 2 generace.


Několik lidí tady bylo s 1.6 Ti-VCT (Focus 2) na měření výkonu motoru a naměřili i 95 kW. Ale to už se opakuju...

EDIT: Focus 3: Jedna verze hlavy pro všechny výkonové varianty (85, 105, 123 koní) 1,6 Ti-VCT :idea:
Druhá verze pro FFV 1,6 Ti-VCT (ethanol)
Bez názvu.JPG
Celý motor pro všechny výkonové varianty je stejný (jiný u FFV a automat. převodovce)
Bez názvu1.JPG

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Napsal: 18.08.2013 20:50
od sacoer
Takže už je iba otázka, kde sa dá ten softvér na 92 kW zohnať. :dih:

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Napsal: 25.08.2013 17:27
od vbery
Jak si na to přišel že jsou motory stejný?Kdyby byly stejný tak mají stejný finis kód.
Podle mě jsou ty obrázky pouze info. protože se slkádají ze stejných věcí.Když máš přístup do systému tak se zkus podívat jestli jsou stejný i vačky jestli mají stejný finis

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Napsal: 25.08.2013 18:36
od MK2
vbery: Prosím podívej se ještě jednou na ten druhý obrázek a zaměř se na poslední řádek :wink:

Pro 1,6 atmosféru (Ti-VCT) je pouze jeden typ vačky (sací strana). To znamená, že .... :)

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Napsal: 26.08.2013 08:38
od Anduril
Asi tak, jsou stejne uz jako u FF2 VCT .. psal jsem to o kousek vyse.

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Napsal: 28.08.2013 15:22
od PE68
Pro toho kdo kupuje nové auto už je to o ničem. FF3 1.6 92kW prodávají pouze s automatem a 1.6 77kW pouze s manuálem. Tak výběr podle převodovky nebo zapomenutá skladovka. Zelenou má EB.

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Napsal: 21.09.2013 21:52
od C4R3W
Komentoval jsem ted prispevek na jinym vlakne a na neco jsem si vzpomnel:

Nedavno ve Svete motoru (c. 23/2013) resili Fiestu a jeji slavnou 1.25 - pri mereni zjistili, ze 44 kW verze ma od nejakych 4000 rpm zapornej predstih, takze haze jiskru az za horni uvrati pistu. Tedy je krasne umele uskrcena. Kdyz si vybavim jizdu s Focusem 1.6 Ti-VCT 77 kW, prislo mi, ze zatimco v nizsich otackach zabiral dobre, ve vyssich se mi zdal neprirozene pridusenej - patrny to bylo pri najezdu na dalnici a jednom predjizdecim manevru, kterej me svoji dylkou docela neprijemne prekvapil.

S tim co nahore psali jini o shode dilu, zacinam skutecne verit tomu, ze uprava bude pouze softwarova... Dokazal by nekdo z vas ten predstih zmerit? Ja jsem pouze teoretik :)

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Napsal: 17.11.2013 10:43
od Zdenekold
Jenom se k tobě připojím, že máš naprostou a stoprocentní pravdu s tím přidušeným motorem ve vyšších otáčkách. Odpich na jedničku v naprosté pohodě, ale pak je to již i ničem. To je ten rozdíl, který cítím proti 1.6 u FF2.
Dokonce tvrdím, že to auto je pro okresky nebezpečné, protože tě může zradit délka předjížděcího manévru.

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Napsal: 18.11.2013 09:41
od C4R3W
Podivejme se na to trochu bliz :)

Verze 1: 1.6 Ti-VCT, 77 kW pri 6000 rpm, 150 nm pri 4000-4500 rpm

- pri maximu kroutaku (4000 - 4500 rpm) dava vykon 62.8 - 70.65 kW
- pri otackach maximalniho vykonu (6000 rpm) je kroutak 122.6 nm

Verze 2: 1.6 Ti-VCT, 92 kW pri 6000 rpm, 159 nm pri 4000 rpm

- vykon na maximu kroutaku (4000 nm) je 66.6 kW
- pri otackach maximalniho vykonu (6000 rpm) je kroutak 146.5 nm

(vypocet je nasledujici: vykon ve wattech = kroutici moment v nm * uhlova rychlost v radianech za sekundu)

Z toho, co vidime nahore, je chovani 77 kW verze celkem jasne vysvetleny: motor je priskrcenej a po prekroceni hranice 4500 rpm zacina momentova krivka velice rychle padat - proto ma vykon pouze 77 kW, proto neni v pasmu mezi 4500 - 6000 rpm temer zadnej narust vykonu, proto je to ve vyssich otackach chcipak, ackoliv v nizsich a strednich se projevuje zive.

92 kW verze uskrcena neni, momentova krivka pada relativne dost pomalu a proto vykon mezi 4000 - 6000 rpm plynule narusta.

Zajimalo by me, cim konkretne motor skrtej: jestli jenom casovanim ventilu, nebo k tomu pridavaj i posunuti predstihu jako v pripade fiesty... Asi to bude kombinace obou, nicmene, pokud skutecne ma shodnej hardware, nevidim duvod, proc by 77kW verze nesla predelat na silnejsi.

PS: V priloze jsou grafy kroutaku a vykonu pro obe verze :)

Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW

Napsal: 18.11.2013 09:45
od C4R3W
Zdenekold píše:Dokonce tvrdím, že to auto je pro okresky nebezpečné, protože tě může zradit délka předjížděcího manévru.
Jinak bych uplne netvrdil, ze je auto pro predjizdeni nebezpecny - ono to stale jede slusne, problem je pouze v tom, ze te to "namlsa" slusnym zatahem, ale ve vyssich otackach reaguje linejc, nez bys cekal :) Kdyz to auto znas, neni to podle me problem - me to dost neprijemne prekvapilo, protoze to byla predvadecka a FF3 jsem ridil poprvy. Ale protoze jsem s tim predtim uz absolvoval najezd na dalnici s vytocenim az do cervenyho, tak jsem to moh predpokladat :)