Stránka 4 z 6
Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005
Napsal: 05.04.2011 17:14
od C-Maxis
Priznavam, ze jsem umel zavrit okna "dlouhym klickem", ale az tady nedavno jsem se dozvedel, ze se takhle daji i otevrit

Hloupe je, ze to vsechno ridi komputer, jinak by stacilo si udelat jen nejake tlacitko a bylo by to.
Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005
Napsal: 01.06.2011 21:53
od Flintik
Tak jsem to taky musel vyzkoušet - zase jsem o něco chytřejší

funguje zavírání i otevírání na dálku

to je nádhera, člověk se pořád něco učí.
Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005
Napsal: 01.06.2011 22:32
od C-Maxis
Jen je mi trochu lito baterky u DO

Ten dlouhy stisk u otevreni je opravdu dlouhy. safety first
Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005
Napsal: 15.08.2011 19:20
od Adow
Lepší téma jsem tu nenašel, tak bych to tu trošku probudil příbuznou otázkou..
Mám v elektrice jen přední okna - a to tak, že od řidiče jde řidičovo okno otevřít jedním zmáčknutím a spolujezdcovo jen držením. Při zavírání musím držet obě okna. Toto je takovej menší opruz
1. Jde vyměnit spínač spolujezdcova okna tak, aby při otvírání od řidiče to šlo bez toho držení?
2. Jde nějak udělat, aby to jezdilo samo i nahoru?
Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005
Napsal: 15.08.2011 19:23
od Anduril
Jedine predelat na ctyri el. okna.
A nebo nejaka samodomo vyroba

Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005
Napsal: 21.08.2011 18:07
od Nepér
Mám elektrická také pouze přední okna, předpokládám, že nějakou automatiku (dlouhý klíč?) na zavření oken při zamykání auta to nemá, je to tak?
Podle schémat se zdá, že přední okna jsou zapojena pouze "hloupě" přes pojistku (z napětí spínaného druhou polohou klíčku) a dvoupólové třípolohové přepínače (přepínají přímo napájecí napětí do motorů). Pro okno řidiče je zde navíc elektronika pro otevření jedním stiskem.
Zatímco verze se čtyřmi okny je řízená "chytře" přes sběrnici CAN...
Takže u té mé "hloupé" verze by stačilo svorku 24 z konektoru C100 přepojit (přes pojistku) na trvalé napětí, nebo na první polohu klíčku...
Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005
Napsal: 23.08.2011 10:21
od Evil_666
Ahoj, myslím, že máš pravdu, mělo by to stačit.
Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005
Napsal: 23.08.2011 10:28
od Giggo
A co pro chytrou verzi?

Su navyklej pokud chcu otevřít okna bez startování nebo zavřít když zapomenu použít klíč, ale zase člověk sedí v autě, tak nemá potřebu dycky otevírat všechny 4 okna
Dyž se nad tím tak zamýšlím, okna jdou otevírat / zavírat klíčem, když je auto vypnutý, tak proč by to nemohlo jít ovládáním

Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005
Napsal: 23.08.2011 16:14
od Evil_666
U "GEM" verze na pin 38 u konektoru C102, by mělo stačit přivést trvale napětí a mělo by to fungovat pořád, jestli jsem něco nepřekoukl. Ale kdybych měl tuto verzi tak by mi asi stačilo, dát klíček pouze do první polohy a stahovat jak se mi zlíbí...
Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005
Napsal: 23.08.2011 20:10
od Nepér
Nojo, jen aby se tím přivedením trvalého napětít nezaplo zapalování...

Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005
Napsal: 23.08.2011 22:13
od Evil_666
No to by se nemělo jen je potřeba změřit jestli tam má být +12V a nebo zem...
Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005
Napsal: 23.08.2011 22:49
od Nepér
Hele ale pozor. Ta verze, řízená přes CAN má jednak vstup trvalého napětí přes pojistku (5/C100 jde do 9/C729) a jednak má zprostředkovaně přes CAN informaci o tom, zda je zapalování alespoň v té první poloze (38 (nebo 36, není to dobře vidět)/C102 je vstup na CJB pro napětí z první polohy klíčku... přivedením trvalého napětí si bude asi CJB (a ostatní moduly na CAN sběrnici) myslet, že se pořád jede...
Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005
Napsal: 06.10.2011 21:57
od Don
Zavření oken při vypnutém zapalování mám už namontováno delší dobu. Pro Focuse I to vymyslel Bandab a je to věc k nezaplacení. Dokonce se dá nastavit jak dlouho tuto funkci chceš mít aktivovanou. Já to mám na dvě minuty, což mi připadá dostačující. Jen nevím jestli by to fungovalo i u Focusu II, který má přeci jenom vyspělejší elektroinstalaci. Dejte si do vyhledávače: Dojezd oken po vypnutí zapalování.
Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005
Napsal: 16.08.2012 11:48
od Nepér
Stačí odpojit napájení oken z původního pinu 24 na konektoru C100 a zapojit ho jinam. Nejlépe do krabičky, která bude připojená přes pojistku 25A k trvalému napětí, spínanému napětí od klíčku a na kostru a jejím výstupem bude napájení pro okna, které se zapne s klíčkem ale vypne po nějaké době. Je to na jedno relé a asi šest součástek...
Příští týden to asi rozeberu

Re: Zavření oken po vytažení klíče FoFoII rv. 2005
Napsal: 13.09.2012 19:44
od Mr.Zdenda
karel_st170 píše:
Fokalovi třeba na dálku chodí jen střešní okno...
taky mi bohužel chodí jen střešní okno, také mám jen předek v el. Zaráží mě ale, že na mondeu je to řešení jinak a funguje to i u takovéto chudší verze, alespoň co jsem tady vyčetl..
