Stránka 4 z 4

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Napsal: 24.03.2010 08:08
od K86
Neprozivate to nejak moc? je to akorat dobre postavene auto.

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Napsal: 24.03.2010 12:50
od V12
Ved prave - je to kua dobre postavene auto :)

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Napsal: 24.03.2010 19:19
od cole
V12 píše:cole :
Mam dojem, ze som Ta dnes navecer v Soporni videl. Tmavy Focus II, siel okolo skoly...
ee este som nebol doma, ale kludhe behni do cesty ak ma uvidis.. :wink:
ja mam na konci spz CR a foto najdes v galerke "grey pearl" ..ty mas tusim CT ak si ten co myslim, foto som tu nevidel.. :lol:
sorry za OT

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Napsal: 03.04.2010 12:57
od corado4
Skús dolu kopcom ..

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Napsal: 04.04.2010 03:44
od georgi
vcedula píše: ... Ked chces maximalku, musis ju dosiahnut v bode max vykonu. Benzin ma max vykon posunuty do vysokych otacok, diesel uz po 3500 upada, takze nema zmysel podradovat. ...
Vlado, dovolim si nesuhlasit. Predstav si to ako 2 krivky -> jedna je krivka vykonu motora - stupa po max. potom klesa (necakane) a krivka odporu (stupa s rychlostou... a neklesaaa). Predstav si teraz obe krivky v 1 grafe (ratame konkretny rychlostny stupen, takze sa da prepocitat vykon z rpm na rychlost resp. naopak odpor z rychlosti na otacky). Kym je vykon vyssi ako odpor, dokaze auto zrychlovat. Akonahle sa to vyrovna, rychlost sa stabilizuje - auto nezrychluje ani nespomaluje (kym sa nezmeni odpor - vietor, kopec...). Je ale velmi mala sanca, ze tento vyvazeny stav nastane v mieste maximalneho vykonu, skor sa to stane mierne za nim, co je ale pochopitelne - vzhladom na prudky pokles vykonu (hlavne u benzinu) sa krivky rychlo pretnu.

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Napsal: 31.05.2010 01:23
od kiowa
já mám focuse asi 14 dní, ale je to normálně super stroj a trošku i raketa

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Napsal: 31.05.2010 10:37
od Anndy
ta raketa ta po chvili prejde :D

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Napsal: 31.05.2010 18:54
od V12
Anndy :
... po prvej pokute za rychlost.

Osobne sa uz coraz lepsie dokazem udrzat na uzde, no prve kilometre s Fofom som mal problem zmestit sa do limitu bez toho, aby som stale necumel na tacho. Dnes uz pocuvam motor, je to lepsie. Darmo, 100 kW je oproti 51 raz tolko.
Zatial jazdim bez pokuty klop klop na drevo.

Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi

Napsal: 31.05.2010 21:07
od Anndy
Tak mojich ubohych 92 kw mi po necelych dvoch rokoch pride zalostne malo.