Stránka 4 z 7
Napsal: 08.05.2007 11:41
od pavelk
Napsal: 08.05.2007 11:42
od pelen
couddy píše:je to tak sorry. nekamenujte me

diky. fakt sory.
Jeste tady nikdo nikoho nekamenoval, vetsinou se take nekdy spleteme a nekteri i nekolikrat, tak proc se kamenovat navzajem. Mame si tu pomahat, ne?

Napsal: 08.05.2007 11:47
od pelen
Kdy si konecne stahnes potrebne Jak na to? z:
http://www.fordfocus.hostuju.cz/
Tam to najdes na str. 89 a 90, prece to nebudeme z toho opisovat.

Napsal: 08.05.2007 12:08
od pavelk
Napsal: 08.05.2007 12:17
od pelen
Take jsem musel listovat, az jsem to nasel.

Napsal: 08.05.2007 13:09
od couddy
[quote="pelen"]
jasan, taky jsem rád za rady.

Napsal: 08.05.2007 13:22
od Skubi
couddy píše:je to tak sorry. nekamenujte me

diky. fakt sory.
vůbec nic se neděje, jak jsem už psal, tak v první chvíli jsem byl taky na vážkách, jestli to náhodou není jak říkáš ty. hold prostě některé věci, které děláme automaticky se pak těžko vybavujou
a navíc mýlit se je lidské, páč jsme lidi a ne stroje

Napsal: 08.05.2007 13:26
od couddy
jak říkáš

týden jsme si točili auta (xsara a nějaký vw a seat) a asi tam odsud mě to zmatlo

Napsal: 10.05.2007 22:18
od Jasio
Ještě k funkčnosti předního ostřiku. Zjistil jem totéž co Skubi...předek mi občas stříkál a občas ne.....ani pohyb stěračů, ale když doleju nádobku, tak to funguje vždy. Proto se ji snažím udržovat vždy plnou, ale stějně to nechápu.
Napsal: 11.05.2007 08:39
od Skubi
packa
Napsal: 11.05.2007 11:26
od LordMiras
Hoj mam uplne stejnej problem stema ostrikovacema a myslim ze je to tou packou ale ja proste na strane 89 90 nic nenasel
Napsal: 11.05.2007 11:44
od Foqus
ty chlape, já si na autě nedělám sám skoro vůbec nic, ale když jsem se šel podívat, jestli mám přípravu na cyklovač, tak jsem to bez problému zvládnul bez jakýhokoliv návodu. Prostě tam zboku (zleva, zprava) zatlačíš ty dva cvoky a vyndáš vrchní kryt nad volantem a pak už vidíš páčku, která je zajištěná opět zobáček, ten odheneš a páčku vysuneš a odpojíš kabel, při zasunování zpět zobáček zaskočí sám. Nevím, ale páčka asi dál rozebírat nejde, resp. prodává se ve Fordu v celku.
Napsal: 11.05.2007 13:48
od LordMiras
Jeee tak sem si vsiml ze tu nekdo rikal ze na tu packu musi brutalne zatlacit aby se to spustilo myslim ostrikovace a sterace a ono to fakt funguje takze na 100% packa ted uz jen zbyva co s tim jestli je to packa nebo ten spinaci mechanizmus nekterej si myslim ze ta packa tlaci co vy na to co s tim?
Napsal: 11.05.2007 16:52
od pelen
Kdyz jsi kutil a troufas si, tak se pust do te packy.
1) promerit na dratech, zda spinac uvnitr spina nebo jsou prelomene jen draty
2) packa se da rozebrat, i kdyz je nerozebiratelna, musis se na ni podivat zblizka a nekde bude mit delici roviny. V nich bych to opatrne riznul tak, aby se to dalo znovu svarit nebo slepit. Opatrne, aby nevyskocily nejake pruzinky.
3) pak bys mel jiz videt ten slavny spibnaci mechanismus a mohl ho opravit
Napsal: 12.05.2007 21:14
od pavelk
takže právě jsem vyndal páčku z auta:
- postup byl opravdu velice jednoduchý - v Jak na to se mi to zdálo nějaký složitý tak jsem šel přímo do auta a bylo mi to hned jasný - prostě ten hormí krycí plast za volantem má na stranách otvory pro strčení sroubováku - takže stačí strčit trochu zatlačit a nadzvednout a kryt se uvolní - pak už jen vyndat ten plast - trošku drží na tý gumě co je v tý mezeře pod budíkama
- no pak už jen zatlačit na pojsitku páčky a páčka sama vyjede - odpojit konektor páčky a je vyhráno
- teď se jdu pokusit rozebrat tu páčku - má po celém obvodu takový ty zacvakávací čudíky tak doufám že to nerozlámu
- jdu se totiž pokusit opravit ono brutální zatlačení aby to šlo zlehka