Cukání motoru při rychlé jízdě

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Cukání motoru při rychlé jízdě

Příspěvek od Sobull » 02.02.2011 15:09

Dík. Mrknu na to.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Cukání motoru při rychlé jízdě

Příspěvek od pavel28 » 05.02.2011 18:47

vita_k píše:Tak mam novinky. Za cca 4000 km po vyjmuti filtru jsem zpozoroval dvě regenerace. Prvni regenerace byla popsana v předchozím příspěvku. Druhá regenerace nastala teď v neděli, nezastavoval jsem, čímž se turbo zchladilo. Melo to stejne projevy jak jsem popsal prvne.

Dnes podle diagnostiky se načetly chyby:
- překročeno přeplnování vstupního vzduchu
- překročen tlak obtokového ventilu
- frekvence regenerace filtru pevnych častic
Dále tam byla vzdalenost od posledni regenerace, která odpovídala neděli, čímž jsem potvrdil podezření na regeneraci..

Podle mého názoru ten tlak to vyhodnotí jako chybový protože při regeneraci motor není "brzděn" DPF a tím pádem se turbo "přetočí" - dá větší tlak, když se regeneruje

Shrunuto: Regenerace filtru dále probíhají, s výraznými projevy, auto opravdu moc nejede. Po cca 7 km to přestane. Turbu to zrejme dobře nedelá, kdyz se tak zahřívá. V tomto připadě bych třeba zastavil, ale nevypinal motor, aby se nepálil olej v turbu.
No já mám po odstranění DPF najeto teprve ,asi 7500km.a jestli probíhá regenerase tak to opravdu nepoznám,ale oleje v motoru mám furt stejně.A jestli má to cukání s tím něco společné :?: :?: :?:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Cukání motoru při rychlé jízdě

Příspěvek od vita_k » 06.02.2011 22:53

pavel28 píše: No já mám po odstranění DPF najeto teprve ,asi 7500km.a jestli probíhá regenerase tak to opravdu nepoznám,ale oleje v motoru mám furt stejně.A jestli má to cukání s tím něco společné :?: :?: :?:
v příspěvku jsem psal, že to vyšlo podle diagnostiky.

viz.:
Dále tam byla vzdalenost od posledni regenerace, která odpovídala neděli, čímž jsem potvrdil podezření na regeneraci..

tzn: Kdyz cukalo, zapsal jsem kilometry... V diagnostice je údaj: počet km od poslední uspesné regenerace. tento udaj jsem odečetl od celkových km a vyšlo stejné číslo. Zatím.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů