
Jinak chybka tam musí být určitě, protože ono i při zařazené rychlosti auto udržuje rychlost podle otáček, které nechtějí spadnout. Auto je tedy stále v tahu dokud se to neumoudří. Někdy chvilka a někdy několik minut...
To by mě zajímalo u jakých? Tohle slyším poprvé! Normálně se kalibrují na zkušební stolici, která následně vygeneruje kal. kódy a ty se pak nahrají do ECU pro vstřikovače. Jak by se injektory zkalibrovaly v motoru je mi záhadou! Iggyrockkutil píše:U některých automobilek se vstřikovače na autě automaticky kalibrují, aby se odstranil vliv jejich opotřebení.
Tak to jsme na tom úplně stejně. Já si myslím, že tam budu mít problém s tou klapkou co řídí množství vzduchu. Když to zrovna zlobí tak mi kolikrát pomůže sešlápnutí plynu při sešláplé spojce a dá se to do kupy. Z toho důvodu si myslím, že se ta klapka někdy úplně nezavře (jestli to teda tak funguje, že se otvírá tím víc čím víc je potřeba výkonu) a opětovný "požadavek" na otevření ji uvolní.lucass píše:potýkám se s podobným problémem. Po startu otáčky mezi 800 a 900 ot./min., po zařazení, rozjetí, vyřazení a úplného zastavení se drží na 1250 ot./min. a neklesnou ani po prošlápnutí motoru či spojky. Občas se ale stane, např. při delším stání na semaforu, že najednou klesnou.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů