Stránka 4 z 4

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 29.01.2011 21:59
od cr4sh3r87
Ať je napojená třeba na Mars. na 2.0l prostě některý důležitý čidla nejsou, tak jsem zvědavej na co to napojíš :D

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 29.01.2011 22:12
od Luuker
Tak já si tady třepim hubu a nanic.Povidam že to měl koupeny k sobě s tim motorem jen to propojit kabelem kterej jje přimo ne ten typ motoru!!!přímo ne ten hlavní konektor jak je u víka hlavy.prý na turbo by to chtělo jen jeden snímač navíc.On si to doma dělal sám ,stavý si vlastní prototipy a dává do nich tyhle 2.0 zeteci.Ted už ne protože je na prototipy nově euro 3,tak proto mi ho prodal,už mu byl na ho.no

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 29.01.2011 22:14
od pbjun
Tak predevsim ta jednotka se musi naucit totalne vsechno od piky a to umi jen par borcu tady v cr! A kdyz to nastavis blbe tak ten motor padne za vlast temer okamzite! Ty bys na tyto pokusy mel sehnat nejakou vylitanou 2,0l za par korun a na te si zkouset nejakej soft, ale nikdy to nemas sanci v domacich podminkach odladit tak aby to skutecne jelo jak ma - treba to nejak pojede, ale budes mit od 1500ot do 6000ot vykon 100k a mezi 6000ot a 6100ot 250k a pak uz zase nic a kroutak taky muzes tak pekne dodrbat ze to uz nikdy nikdo neda dokupy... To uz je realnejsi toto rozchodit s karburatorama...

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 29.01.2011 22:17
od pbjun
Ta jednotka je na atmosfericky motor a cidla na tom motoru mas taky na atmosferu! A atmosfera je jak znamo podtlakova a turbo je pretlakove a to nepoberou ani cidla ani jednotka... Takove veci se vetsinou resi tak, ze bud se ovladani motoru resi RJ z turbomotoru o podobnych vlastnostech a nebo se koupi plne programovatelna jednotka a necha se to nekym kdo to umi odladit tady v okoli ostravy snad jedina firma - BitPower...

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 29.01.2011 22:18
od Luuker
Jo trumpety byly taky v uvaze,jen nevim koli bych z toho dostal.

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 29.01.2011 22:21
od Luuker
Ta je plně programovatelna,a jedině by ten přetlak oblbnul možná vzduchovou váhu a to se da řešit.

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 29.01.2011 22:35
od pbjun
Predevsim ty atmosfericke cidla jsou v uplne jinem rozsahu nez u turbo motoru... Dalsi veci je, ze u turbo motoru bude daleko vic cidel... Neni to tak lehke jak si myslis.... Motor Ti stejne budou muset davat dokupy lidi kteri na to maj veci, budes muset vyrobit podlozku pod hlavu a nebo primo tlustsi tesneni, mas uz spocitane kolik budes tlacit? A kompresi uz vis jakou budes potrebovat? Nebo ty pisty a ojnice jsou jiz upravene pro pouziti standartni hlavy a tesneni bez podlozky? Protoze se na nektere motory daji sehnat i pisty a ojnice ktere snizi kompresni pomer, ale ty jsou uplne jinaci... Jeden takovy projekt je na jinem foru a je tam videt ze je tam hromada jinych problemu nez jen jednotka... V teto chvili bych asi hodil motor do auta s beznou RJ a chvili jezdil - treba ti vykon noveho 2,0 bude bohate dostacovat - mi vykon nove 1,6 taky staci, stara jela mnohem hur...

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 29.01.2011 22:42
od Luuker
Jo jsou ty písty upravený z 9.6:1 udělaj 9:1 poměr,takže když fouknu 1 atm. bude poměr 10:1 a výkon cca 260hp,což je ideal.Jo maš pravdu zatim ho zajedu s origo řj. a třeba se sport. svodama,třeba to bude stačit.

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 29.01.2011 22:45
od r0mik
svody z ST170 urcite udelaji vice uzitku nez "sportovni" svody za 5tis, kdyz uz jej zvazujes zkouset bez fukaru :wink:

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 29.01.2011 22:51
od Luuker
A co tyhle http://www.highperformanceparts.cz/laze ... -421.10881
Nebo http://www.nuclear-racing.cz/zbozi/6562 ... 8---2-0-ZE
proč jedny maj dvě diry na lambdu a druhy jednu.Kolik jich vlastně má 2.0

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 29.01.2011 23:07
od foki
1 lambda do 2001

2 lambdy od 2001 euro 4

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 30.01.2011 09:05
od pbjun
No ohledne tech svodu si nejdriv musis rozmyslet, jestli chces ziskat kroutak nebo vykon... Ted nevim co k cemu patri, ale 4-2-1 a 4-1 je docela velky rozdil - jedny pomuzou s kroutakem a jedny s vykonem, ale nereknu Ti ktere k cemu patri. Jinak souhlas s romikem, hod tam motor, normalni jednotku, ST170 svody a uvidis. Pripadne pak muzes zapojit tu programovatelnou jednotku a nechat to odladit na atmosferu - tim bys mel dosahnout trochu vyssiho vykonu - ale spise optimalizace map nez zvyseni vykonu. A az toto vsechno rozchodis tak bych teprv resil predelavku na turbo... Ono i jen rozchozeni toho motoru na bezne RJ bude chvili trvat a da Ti to celkem pokourit :D

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 17.12.2014 20:27
od Luuker
Tak už na ty jednotce jezdim,jen pro info mi to trvalo asi dva dny ta instalace a zprovozněnì. Koupil jsem i nerez svody 4-1 a jede to jak prase. Už mam připravenou i 4 klapku co jsem vyrobil. Turbo by taky nebyl problem .

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 04.07.2015 08:56
od vitr73
a ja zas myslim ze pro normalni jizdu bez spechu 100 koni je dost a dost...a jednodussi a hlavne financne nejmene narocne je kratkodobe zvyseni vykonu(jen kdyz je to opravdu potreba) by slo resit nastrikem NOS a nebo systemem MW50(50/50 voda a methanol)..a urcite by to vyslo daleko levneji nez komplet prestavba(mysleno funkcni) na preplnovani turbem...a v podstate ..kolikrat za jizdu kdo potrebuje 2x vetsi vykon nez ma serie? tudiz 2x vetsi namahani dilu v motoru...
Co vy na to?