Stránka 29 z 38

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Napsal: 03.10.2011 15:01
od Vewehr
Jak je to s tlumením vysokých frekvencí generovaných mimo kabinu (čerpadlo v nádrži). Pomůže na tyto vyšší frekvence spíš pěna (např. STP BTP) nebo pevnější pláty typu Dynamat Extreme? Je fakt, že zvuk negeneruje plech samotný, ani nerezonuje (zatlačení rukou na plech nic neudělá), ale pěnu bych spíš typoval na nižší frekvence. Díky.

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Napsal: 03.10.2011 16:36
od ZonixX
je to presne naopak, bitumenove platy na nizke frekvence, pena na vyssi

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Napsal: 03.10.2011 22:38
od Vewehr
Dík. Zkusím BTP a uvidíme. Tedy snad neuslyšíme :D

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Napsal: 03.10.2011 23:31
od ZonixX
je tady nekdo, kdo tyhle drahe samolepici penove platy pouzil?? ..nejsem si jist, jak moc jsou ucinne, dost by mne to zajimalo

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Napsal: 04.10.2011 08:08
od Marťas
Mam v aute 3 baleni STP BTP10 po 3 platech - mam ho na vsech sloupkach, strese, mezi motorem a kabinou (uvnitr) i ve vsech dverich. Dost to izoluje okolni zvuky - napriklad sanitku slysim az kdyz je blize :D.
Aerodynamicky hluk se od 100km/h taky krasne snizil :palec_nahoru:
Proti jinym penam ma vyhodu, ze se da zmacknout podle potreby i na 1mm a perfektne lepi.

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Napsal: 04.10.2011 10:39
od Milan86
Marťas píše:Mam v aute 3 baleni STP BTP10 po 3 platech - mam ho na vsech sloupkach, strese, mezi motorem a kabinou (uvnitr) i ve vsech dverich. Dost to izoluje okolni zvuky - napriklad sanitku slysim az kdyz je blize :D.
Aerodynamicky hluk se od 100km/h taky krasne snizil :palec_nahoru:
Proti jinym penam ma vyhodu, ze se da zmacknout podle potreby i na 1mm a perfektne lepi.

Ahoj prosimtě plánuji odhlučnit přepážku mezi mnou a motorem ( a pod pěnou na kapotě ) :) Tady čtu u tebe že to máš odhlučněné zevnitř ?? A já mam v plánu se tam nějak dostat od motoru, budu rád za tvoje rady :nazdravi: Nejvíce mi vadí hluk od motoru :wallbash: a to při rychlosti 130 a více na dálnici ... Mam nově pěnu pod kapotou a kryt pod motorem.

Diky moc :)

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Napsal: 04.10.2011 10:47
od Vewehr
Ta přepážka by mě taky zajímala, ale asi nic pro mě. Nemám moc času se v autě vrtat :nixw:.

2 Milan86: Co máš za pěnu? Plánuju na plechy kapoty mezi žebra nalepit Dynamat extreme (zas tak moc ho nebude a tu trochu uživým) a přes celou plochu pro deku Dynamat Hoodliner. Snad to má cenu... BTW, koukal jsem jinde, že někdo to lepí i přes hadice od ostřikovačů, ale ty nechám raději přístupné. Trocha tepla od motoru jim v zimě může prospět...

Přepážku asi zkusím alespoň trochu jako medva na str. 24.

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Napsal: 04.10.2011 11:18
od Marťas
Milan86 : Mam celou podlahu krytou bitumenem (STP Gold) a na tom jeste STP BTP10 - to vse pod puvodnim kobercem, kde bylo jeste misto. Nevim, jak to je u Focusu s mistem ale penu bych moc blizko motoru nedaval kvuli teplu :!: Proto jsem ji daval dovnitr...

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Napsal: 04.10.2011 21:02
od Milan86
Marťas
No já na tu přepážku a pod tu pěnu ... ještě jsem to nezkoumal chci nějak dostat toto http://www.ahifi.cz/tlumici-material-stp-silver.html a snad to utlumí ten šílenej řev a jinak ta pěna je toto ... http://www.renaultclub.cz/pictures/a1d6 ... f633cb.jpg

Nějak to objednám a pokusim se to tam vyplnit mno, jen nevim jestli z pod auta nebude lepší ... je to tam šíleně těsné a nic vyndavat nebudu :nnou: :D

A DÍKY :nazdravi:

Vewehr:
Přesně jak píšeš na straně 24. jak to má medva :bravo22: :shocked: chci taky :palec_nahoru:

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Napsal: 04.10.2011 22:09
od Vewehr
Ještě přemýšlím, jestli polepit jen tu svislou část přepážky nebo i tu, co vybíhá pod plast. Asi podle toho, kolik zbude. Čím víc, tím líp, ale v tom teple už to taky nebude ono. BTW, jen pro zajímavost. Netušíte někdo, kolik tak má za jízdy vzduch v motorovém prostoru? Vzduch tam přeci jen proudí a motor je chlazený na kolem 90 st. blok, takže by to zas tolik být nemuselo (myslím třeba 60 st.C).

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Napsal: 05.10.2011 00:57
od medva
Panove vzpomnel jsem si kdyz jsem lepil tu prepazku, ze kdyz se otevre kapota tak na leve strane vzadu pod oknem je takovy prazdny prostor ve tvaru krychle cca 15 cm hluboky (asi na neco co me chude vybavene vozidlo nema). Tak ten jsem tim bitumelem taky kompletne vylepil.

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Napsal: 05.10.2011 15:12
od Milan86
Medva: Díky za upozornění, určitě to taky vyplnim ... jinak jsem tam ted koukal jen tak informativně a neuvědomil jsem si, že mam udělaný ted nově LPG :dih: Takže přez motor se tam skoro nedá dostat přez ty ptákovinky ... jedině nějak odendat ten plast, co v něm jsou stěrače apod - to proti zapadnutí bordelu do motoru ... takže snad to pak nějak odendám :bebng: ... cca příští měsíc bych to chtěl udělat ,pokud teda nebude už sníh :puke_r: :palec_nahoru:

Plánuji koupit 3x to balení -

http://www.ahifi.cz/tlumici-material-stp-silver.html

ohlučnění interiéru

Napsal: 13.12.2011 08:47
od honza27
Nazdar lidi. Mám FoFo 2005 diesel. Chci se zeptat jestli mitu může někdo potvrdit že to odhlučnění opravdu funguje? Mám vybranej i materiál. Buď vibraflex nebo STP SILVER. Chtěl bych jenom vědět jestli to opradu funguje a když nalepím i něco pod kapotu tak jestli ten motor půjde slyšet míň. Díky všem za zkušenosti.

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Napsal: 13.12.2011 11:47
od MK2
No můžeš si to tu přečíst a dozvíš se víc...

Nikdo neměřil hluk nějakým přístrojem před a po vytlumení, takže objektivně se nedá říct nakolik to pomohlo. Ale subjektivně je to lepší.
Pokud ti jde hlavně o hluk od motoru tak je důležité se zaměřit na přepážku mezi interiérem a motorem (nejlépe vytlumit zevnitř), a vytlumit kapotu.

Re: Tlumení dvěří a tlumení všeobecně

Napsal: 13.12.2011 18:33
od Marťas
Kapota tolik neda, ale hlavne prepazku....a ne Goldem nebo Silverem, ale BTP-ckem (ze sortimentu STP). Jinak mrkni ke me do galerky par stran od konce - je tam videt co a jakym zpusobem jsem tlumil (ikdyz to neni Ford, princip je stejny). Rozdil je fakt obrovsky, ale stravis u toho hromadu casu a vlastne i penez, navic je idealni tlumit behem leta...