Engine system fault

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
Uživatelský avatar
MajklHe
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1046
Registrován: 16.05.2015 19:37
Bydliště: Humenné SR

Re: Engine system fault

Příspěvek od MajklHe » 26.11.2021 21:33

Ahoj, nie môj focus hlási chybu Engine systém fault a chyba P1922-60. Nádobka na aditivum je plná, vyresetujem po doplnení ale stále ta chyba a hlaska naskočí
Nejaký typ na čo sa zamerať?
IMG_20211126_212510.png

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13281
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Engine system fault

Příspěvek od stano. » 26.11.2021 21:44

Musis spustit servisnu proceduru doplnenia aditiva.

Uživatelský avatar
MajklHe
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1046
Registrován: 16.05.2015 19:37
Bydliště: Humenné SR

Re: Engine system fault

Příspěvek od MajklHe » 26.11.2021 22:02

To som robil, boli v ponuke dve cez forscan, obidve prebehla a stále to tam je... Nacitavalo, potom to chcelo naštartovať motor, vypnúť motor...

Uživatelský avatar
MajklHe
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1046
Registrován: 16.05.2015 19:37
Bydliště: Humenné SR

Re: Engine system fault

Příspěvek od MajklHe » 29.11.2021 06:30

Alebo neexistuje nejaký spôsob ako tu hlášku dostať preč z PP?

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3999
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Engine system fault

Příspěvek od djdekl » 29.11.2021 07:28

Pokud to stale hlasi, je neco spatne.

Uživatelský avatar
MajklHe
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1046
Registrován: 16.05.2015 19:37
Bydliště: Humenné SR

Re: Engine system fault

Příspěvek od MajklHe » 29.11.2021 07:55

:P áno to viem, skontrolujem ešte kabeláž ale podozieram nadrzku, že je tam niečo zlé... Dpf tam není, už

prometheuscz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 25.01.2013 23:42
Bydliště: Praha

Re: Engine system fault

Příspěvek od prometheuscz » 10.11.2022 08:38

Ahoj,
Cca před měsícem začal občas vynechávat (párkrát cuknul při jízdě do kopce, žádná chyba ani nechcipl) můj Focus s 1.6TDCi 80kW G8DB. Začalo to pár minut po natankování, ale nevím zdali to s tím spojovat.

Od té doby jezdil v pohodě, včera ale chcipnul ale šel po cca 1 minutě nastartovat. Ale při pokračování dále chcipnul ještě několikrát, ale nastartovat se ho povedlo vždy až cca po hodině. - hodina občasného startování, kontroly kabeláže,...

Chybu to vypisuje P0090 - zkoušel jsem kontrolovat kabeláž k čídlu tlaku paliva, ale vše vypadá v pořádku. Konektor u čidla jsem několikrát odpojil, zkoušel jsem promackat piny, ale není tam moc prostoru pro to to udělat.

Při jízdě čidlo ukazuje rozumné hodnoty, zde i záznam z čidla při jízdě až do chcipnuti, to nastalo při jízdě do mírného kopce.
Screenshot_20221110_083737.jpg
Pokud by byl problém s čidlem tlaku paliva, očekával bych, že na grafu bude nějaký výkyv. I pokud by byl problém v pal. Filtru, případně v těsnosti palivové soustavy.

Moc díky za pomoc.
Ford Focus IV 2.0 EcoBlue 110kW, 2019 ST-Line kombi
Ford Focus II 1.6TDCi 80kW, 2006 GHIA kombi >> Galerie <<

ica
Nováček
Nováček
Příspěvky: 114
Registrován: 03.02.2010 22:19
Bydliště: BA - SK

Re: Engine system fault

Příspěvek od ica » 10.11.2022 08:50

P0090 je regulator tlaku paliva a nie snimac tlaku paliva

prometheuscz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 25.01.2013 23:42
Bydliště: Praha

Re: Engine system fault

Příspěvek od prometheuscz » 12.11.2022 19:53

Ano, ale pokud by špatně fungoval regulátor tlaku paliva, mělo by to být přeci vidět na snímači tlaku paliva.
Včera mi tam vyběhla ještě chyba P0335 což je snímač polohy klikové hřídele. Což asi bude ten problém, objednal jsem nový. Uvidíme.
Ford Focus IV 2.0 EcoBlue 110kW, 2019 ST-Line kombi
Ford Focus II 1.6TDCi 80kW, 2006 GHIA kombi >> Galerie <<

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1007
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Engine system fault

Příspěvek od hihi » 13.11.2022 18:29

Je jisté, že to nedělá palivový filtr? Nedostatek paliva při požadavku na zvýšený přísun (jízda do kopce). Ale P0335 by za tím jít neměla, takže sipočkáme na informaci o stavu po výměně :-).
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

prometheuscz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 25.01.2013 23:42
Bydliště: Praha

Re: Engine system fault

Příspěvek od prometheuscz » 18.11.2022 11:28

Motor chcipal právě spíše po zahřátí, tedy chcípl třeba v momentu kdy běžel na volnoběh, ale byl zahřátý dlouhou jízdou do kopce. Někdy chcíp přímo při jízdě do kopce. Ale pokud bezel jen na volnoběh, tak nechcip ani po hodině.

Po výměně čidla polohy klikové hřídele zatím 200km abez problémů, ale neabsolvoval jsem zatím žádnou delší cestu mimo město. Tak uvidíme.

Staré čidlo mělo ulomeny plastový výčnělek co zapadá do motoru (tedy ten plastový kousek co drží v motoru správnou polohu čidla (jinak je jen na jednom sroubku)), nevím zdali byl ulomený dříve, nebo se ulomil až při demontáži.

Pokud se zde již neozvu, tak výměna pomohla :)
Ford Focus IV 2.0 EcoBlue 110kW, 2019 ST-Line kombi
Ford Focus II 1.6TDCi 80kW, 2006 GHIA kombi >> Galerie <<

Jezko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 12.05.2010 14:08

Re: Engine system fault

Příspěvek od Jezko » 31.01.2023 09:38

Dobry den, presiel som cele vlakno, bohuzial moja situacia je ina.
Ford Focus II 2.0 TDCi 100kW, r.v. 2005
Chybu Engine system fault mi vypisuje pri nizkych teplotach a nejde vobec nastartovat. Vid video
https://youtu.be/fqhUN4nl2uM
Ked sa teplota dostane nad nulu, niekedy vypise ESP system fault, ale dovoli nastartovat, pripadne tato chyba po niekolkych kolach :poloha 1 - poloha 0 - poloha 1: zmizne a auto funguje normalne.
Prvykrat sa tato situacia stala v januari 2017, ked po celonocnom mraze -20°C (a silom vetre pri pocitovej teplote -40°C) ma museli odtiahnut z Donovalov. Po odtiahnuti samozrejme motor naskocil - v tom case bolo okolo -14°C a u servisaka v garazi sa to uz nijako neprejavilo, odvtedy sa hranica, kedy motor naskoci, posunula na 0°C.
Vid video v ten isty den o par hodin neskor:
https://youtu.be/8dqK9g6pvS8
Chcel by som vas poprosit o nasmerovanie, kde hladat chybu. Auto posledne 3 roky pouzivam len v surnych situaciach (lebo covid a home-office, predtym som za rok najazdil okolo 20000 km - vacsina z toho cesta do prace a z prace).
Problem nie je v baterii, po pripojeni externeho zdroja (ine nastartovane auto, power pack) je situacia rovnaka. Bateria bola menena v r. 2019 aj s alternatorom.
Dakujem
Ford Focus kombi 2005, Ghia, 2.0, 100kW, R16

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24159
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Engine system fault

Příspěvek od ZaQik » 31.01.2023 10:41

diagnostikou vycist chybu
(mozna to bude spatny konektor v budikach - na foru je to uz popsane)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1838
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Engine system fault

Příspěvek od C-Maxis » 31.01.2023 14:46

Nemůže to být nějak propojené s nízkou teplotou a naftou?
A jak je ten obří konektor do skřínky v motoru (jak klepeš na relátka), já měl malinko přiohlý 1 PIN a taky problém. Zaqik to naštěstí diagostikoval. Pak stačilo párátko na narovnání.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13304
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Engine system fault

Příspěvek od miki21 » 31.01.2023 22:56

Bez diagnostiky můžeš rozebrat půl auta a stejně na to nepřijdeš. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti