Stránka 29 z 84

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 21.11.2011 21:23
od pavel28
V12 píše:pavel28 :

Na toto jazdi moj Plechac. Inak posledna generacia ma uz prisady, ktore mu umoznuju splnat C3 klasifikaciu, takze je vhodny aj pre vozy s DPF.

EDIT pre tunerov :
Keby som mal 1.6TDCI 80kW s vykuchanym DPF a navyse ho natiahol o par kilowatt, urcite by som presiel na 5W-50 A3/B3 (napr. Valvoline VR1 Racing, alebo Aral MegaTronic), alebo vzhladom na nie prilis nizke teploty v mojom okoli na 10W-60 (Castrol Edge Sport), eventualne 10W-50 (napr. Total Quartz Racing). Proste a jednoznacne - ten zabozrut prehrieva olej viac nez je zdrave, takze tomu treba prisposobit jeho tepelnu odolnost. Intervaly vymeny samozrejme max. 15k, to ale snad pisat nemusim.
Tak Motorový olej Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40 5L zítra obědnám a su moc zvědav.Ještě jednou díky. :palec_nahoru:
Ještě jsem našel tento http://www.autodily-prostejov.cz/motoro ... 40-5l.html Který by jsi mi raději doporučil.
Už z toho začínám magořit!!! :wallbash: :shocked:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 22.11.2011 09:00
od pepé
V12 píše:pavel28 :
Ano, iba mu pomozes. Ako som uz pisal, ruky by som dolamal tomu, kto vo Forde predpisal pre 1.6HDI 5W-30 A1/B1, ked vyrobca PSA predpisuje 5W-40 A3/B3, co je vzhladom na tepelnu zataz v dosledku zavaznych konstrukcnych chyb tohto motora rozumne minimum.

Maly priklad - P307 SW 1.6 HDI 80kW pri ceste 130 - 140 z Trnavy do Ziliny (cca 160 km) sa mi olej zohrieva na 130 stupnov. Na to nemam komentar - niekto nieco tragicky zbabral :nunu:
Mně se asi taky dost zahřívá, když zaparkuju v garáži, tak ho tam dost cítím,bohužel teplotu nevidím, používám Mobil super 3000 formula FE 5W30-olej, který je doporučen pro Ford.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 22.11.2011 20:20
od Dav
To:pavel28
Doporucuji ti tento, je levnejsi a predepsany primo od PSA pro 1,6hdi, tedy tdci. Myslim, ze neni lepsi volba :wink:
Kdyz si prectes prispevky v sekci o olejich, tak tam ho vice lidi doporucovalo pro nase PSA motory. viz.
http://www.autodily-prostejov.cz/motoro ... 40-5l.html

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 22.11.2011 21:05
od V12
Dav :
Tiez dobra volba :palec_nahoru:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 22.11.2011 21:16
od pavel28

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 23.11.2011 17:19
od V12
Valvoline nema specku od Forda, Castrol ano, Total zasa od PSA (vyrobca motora 1.6HDI). Ja by som sa rozhodoval medzi Castrolom a Totalom. Volbu necham na Teba, ani jednym nic nepokazis. Mozno Ti k rozhodnutiu pomozu ceny.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 23.11.2011 19:08
od pavel28
V12 píše:Valvoline nema specku od Forda, Castrol ano, Total zasa od PSA (vyrobca motora 1.6HDI). Ja by som sa rozhodoval medzi Castrolom a Totalom. Volbu necham na Teba, ani jednym nic nepokazis. Mozno Ti k rozhodnutiu pomozu ceny.
OK.Tak moc děkuji . :palec_nahoru:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 29.11.2011 20:52
od pepé
Nicco píše:
Někteří motoristé, kterým drahý díl přestal fungovat, uvažují o jeho demontáži. "Filtr pevných částic se vymontovat dá, ale pokud máte děti a vozíte je na zadních sedačkách, tak je otrávíte," varuje Petr Petřík. "Spaliny se vracejí zpátky a pronikají do interiéru, bývá to i vidět, na panelech obložení se usazují saze."

I starý filtr pevných částic se dá podle Petříka zachránit. "Dá se vyčistit. Existují firmy, které ho dají do pece, vypálí v asi 600 stupních a filtr funguje dál," popisuje. Petr Petřík se s filtrem, který u moderních nafťáku čistí to, co jde z výfuku, zase vrací ke kvalitě české nafty: "Všechna auta, která v cizině fungovala bez problémů, začnou po pár měsících provozu na českou naftu hlásit závadu filtru pevných částic."
http://auto.idnes.cz/udrzovat-auto-v-ko ... jetiny_fdv

Ja osobne si neviem predstavit, ze by to slo do kabiny. Vyfuk je utesneny.
Inak som zvedavy, dokedy bude STK tolerovat odmontovane DPF pre Euro5, pripadne 4, tam kde bol.
Nevie niekto, aka bola situacia, ked zaviedli katalyzatory? Trvalo to 2-3 roky, kym na to zareagovalo STK, alebo vtedy este STK nebolo?

Po nastartování cítím spaliny v autě(jenom chvíli), je to cítit i v garáži po příjezdu, před demontáží DPF jsem toto nepozoroval. Nemáte s tím někdo taky takové zkušenosti.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 30.11.2011 09:01
od klobi2664
chlapci, když vás tak čtu, nebylo by lepší si koupit za 6tis. filtr a nemuset furt laborovat.... já si osobně koupil z http://www.cats2u.co.uk DPF v přepočtu za 5.700,- včetně dopravy, včera si ho nechal vyměnit a jsem v klidu... spotřeba mi klesla, emise budu mít v poho, auto jede jak má...

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 30.11.2011 09:05
od stand
Lepší by to bylo, pokud by při čištění filtru nedocházelo k ředění oleje naftou a neničilo se turbo přehříváním :nixw:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 30.11.2011 09:13
od pepé
stand píše:Lepší by to bylo, pokud by při čištění filtru nedocházelo k ředění oleje naftou a neničilo se turbo přehříváním :nixw:

To je jedna věc a druhá, že za 20 000km to můžeš měnit znovu. :(

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 30.11.2011 10:02
od vita_k
Na tom se tezko shodnout. Kazdy at zvoli svou variantu.
Je tu nenulova pravdepodobnost, ze bez dpf to bude delat trable a nepujde to vyresit. Ja osobne bych to treba zase nechal odstranit.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 30.11.2011 10:10
od pepé
Tak co ty spaliny, nebo si to namlouvám, trochu to ale cítím, ještě zkusím vypnout ventilátor na nulu při startu-jestli se něco změní.
Kde je prosím ta nádržka na EOYLS, nemůžu ji najít pokud ji tam mám.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 30.11.2011 10:22
od vita_k
nadrzka je nekde u praveho zadniho kola? rikam to dobre?

Spaliny, hm, zkontroluj jarovou vodou tesnost potrubi od vystupu z motoru po zacatek vyfuku... Pri nastartovanem a studenem motoru. Me trochu unikaji spaliny u turba u VNT ovladani, ale v norme...

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 30.11.2011 10:32
od Raada
Podivej se taky na tesnost vstriku jestli ti nepodfukujou. Pokud uvidis napecenej bordel kolem vstriku tak to muze byt ono.