Stránka 26 z 32

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Napsal: 08.10.2015 10:38
od pkadecka
enjoy píše:Úspornější dvoulitrové autmosféry málo. Vybíral jsem kromě Mondea i z Subaru Legacy taky s 2.0i tam v diskusích obecně tak o litr víc spotřeba než ford s 2.0i.
Subaru je čtyřkolka, ne? To si vezme svůj díl paliva (což je IMHO taky důvod, proč třeba škodovka má jen haldex - stálej pohon všech 4 kol žere víc než poháněná jedna náprava a v případě potřeby se připne i druhá; má to samozřejmě i svoje nevýhody).

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Napsal: 08.10.2015 10:57
od speleo
enjoy píše:To museli provést s 1.6i ve Focusu nějaký zázrak, protože zetec 1.6i, který jsem měl 5 let, tak ten mi bral 9,5l/100km průměr. Místama jsem z toho byl nešťastný, protože 90 koní za 9,5l mi nepřišlo úplně výhodný :mrgreen:
To máme stejný zkušenosti - Zetec 1.6 66kW v Escortu kombi mi jezdil za 57 tankování za 8,4l/100km (čistě po Praze klidně i za 10,5l) a tenhle dvoulitr zatím průměrně za 8,3l/100km. Ovšem je pravda, že nabízí mnohem lepší dynamiku, takže z této strany spokojenost a věděl jsem, že to může žrát ještě i víc jak ta 1.6 a jsem mile překvapen, že ne o tolik.

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Napsal: 08.10.2015 11:33
od Zizass
Ono něco jiného je jezdit po Praze a potom meziměsto na spotřebu. :D
Profil uživatele na spotřeby.cz:
Automobily uživatele
FORD FOCUS II. 1.6 16V 74 kW / 100 HP (2007)BenzínFORD FOCUS II. 1.6 16V 74 kW / 100 HPUživatel:
Poslední tankování: 30. 8. 2015
Evidovaná vzdálenost: 14 999 km
Evidovaná spotřeba: 959 l
Průměrná spotřeba: 6,39 l / 100 km
Myslím ,že při podobném stylu tam prostě drobné rozdíly budou.0,5-1 l /100km na dle objemu benz.motoru.
Umně se pohybuje průměrná spotřeba v ,,nezimním,, období kolem 7l/100,dříve u mkI 1,8i to bylo cca o litr víc :wink:
Takže já jsem taky spokojenej,nějakej koník navíc by se ovšem hodil.

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Napsal: 11.10.2015 16:36
od Johny181
enjoy píše:To museli provést s 1.6i ve Focusu nějaký zázrak, protože zetec 1.6i, který jsem měl 5 let, tak ten mi bral 9,5l/100km průměr. Místama jsem z toho byl nešťastný, protože 90 koní za 9,5l mi nepřišlo úplně výhodný :mrgreen:
Tak ve Focusu je 1.6 16V 74KW(101koní) jiný motor než v byl Escortu.Já mám Mk1 sedan a nejmíň jsem jel za 6,3l a nejvíc za 8,3l při dotankování.V průměru za necelý 2 roky jezdím za nějakých 7l/100km.Ale výkon 2.0 to nemá :D

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Napsal: 12.10.2015 16:58
od Fossa
Ahoj, je potřeba prosím pro tento motor při provozu na lpg přidat přimazávání ventilových sedel stejně jak u 1.6? Nebo to zvládne bez něj? Jezdím s tím teda už dva roky a uvažuju nad tím, že bych to tam nechal namontovat. Investice cca 5 tyček.

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Napsal: 12.10.2015 18:15
od croc
myslím že to potřeba není, já mám lpg z výroby a přímaz nemám, někde jsem četl že když má 2.0 plyn z výroby tak má zesílená sedla ventilů :D I tak si myslím že to je zbytečný :nixw:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Napsal: 12.10.2015 18:47
od viduka55
Ty co maji plyn od vyroby maji jiny typove oznaceni motoru

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Napsal: 12.10.2015 19:24
od Jeylow
Tuším, majú aj tie original od výrobi aj primazávanie, čo je pri LPG dôležité. Chuderky ventili :|

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Napsal: 12.10.2015 20:35
od marian.sk
Original od vyroby ma kod motora SYDA.Ja mam kod AODA a radsej som domazavanie dal.

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Napsal: 13.10.2015 09:02
od Dreede
Jeylow píše:Tuším, majú aj tie original od výrobi aj primazávanie, čo je pri LPG dôležité. Chuderky ventili :|
Originál, nemá primazávanie. Má FFV hlavu s tvrdenými sedlami a ventilmi.

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Napsal: 13.10.2015 13:05
od Fossa
Je to tak, já mám motor AODA, plyn dodatečně namontován a tvrzená sedla nemám. Jde mi o to, jestli to má význam ten přímaz tam dávat. Investice to je nemalá, ale kdyby to ty ventilový sedla ochránilo před zničením, tak by to svůj smysl mělo.....tak nevím. Je opravdu takový rozdíl mezi hořením plynu a benzínu? Velký rozdíl teplot? Větší expanze nebo co?

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Napsal: 14.10.2015 06:09
od marian.sk
Skus si pozriet toto,mna to presvedcilo,ze to ma vyznam davat http://www.ochranamotoru.cz/flashlube-s ... -fluid.php. Staci pozriet ten graf.A tych 50-60e za domazavanie nie je az tak moc.

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Napsal: 14.10.2015 15:46
od Fossa
Zdravíčko, tak jsem se dneska objednal na to přimazávání. Snad to bude mít nějaký smysl a motůrku to pomůže. Ještě otázečka: musím nechat po nějaké době seřídit ventily nebo to u tohoto motoru není třeba? Mám najeto poctivých 118 tkm. a možná by to už nějakou údržbu krom výměny oleje a filtrů chtělo.... :)

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Napsal: 14.10.2015 19:53
od marian.sk
Ahojte.Mal som s tymto motorom dva problemy.Popisem,mozno to niekomu pomoze.Po nastartovani a zaradeni rychlosti,motor nechcel ist do otacok,az zacal sklbat autom.Po prejdeni caa 500m bolo vsetko v poriadku a auto islo bez problemov.V servise prezreli co mohli a nic,diagnostika ok.Nakoniec mechanik vtavy,ze sa motor dost rychlo zahrieva.Skontroloval cidlo a zistil,ze motor mal 30-40stupnov a cidlo ukazovalo 90.Po vymene ranny rozjazd super.Druhy problem bol kolisanie otacok na volnobehu pri dojazdoch.Odsledoval som,ze ked rychlost klesla pod 10km/h zacali kolisat.Ked som zastavil tak ok.Jasne cistenie klapky,nepomohlo.Dal som si nahrat novy softwere a problemi prestali.Zatial uz asi dva mesiace je to ok.

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Napsal: 14.10.2015 20:49
od Fossa
Mě zase po nastartování auto chcípalo. Bylo to nakonec starým benálem v nádrži, samozřejmě díky tomu, že mám LPG a na benzín najedu celkem prd. Po natankování novýho (raději vysokooktanovýho) vše OK. Tak snad to taky někomu pomůže :P