Perfektní vlákno, děkuju za inspiraci.

Ještě najít čas a nakoupit materiál..
Mě tedy nejvíc vytáčí rachot od čalounění dveří, jak při rádiu (když je víc nahlas), tak hlavně při přejezdu silnice s horším povrchem (díry nebo "kočičí hlavy").
Proto se ptám, jestli by pro můj případ nestačilo udělat jen plastové výplně dveří (tapec ?) tím Braxem a polepit ještě Sinus pěnou. Čím se tato pěna má přilepit na braxový nátěr a jestli je dobré dát ten brax po celém tapecu..

Kde nejlépe koupit všechny materiály na "akci dveře"?
Nebo si mám raději pohrát s celými dveřmi (po vašem vzoru) a vytlumit je včetně vnitřního plechu VIBRAFLEXEM 25? Ještě mě někdy vadí rezonance od plastu u B-sloupku, ale tam je airbag..
Nejhorší je, že čím je venku tepleji, tím je interiér hlučnější.. Řekl bych, že je to horší, než u mého předchozího FFII 5dv po stejně najetých km, což nechápu

Možná kombi karoserie není celkově tak tuhá a zvuky se do interiéru více šíří. Minimálně poklep na výplně dveří je opětován divným zadrnčením ..prostě děs!
Hluk od podvozku mě až tolik nebolí (mám perfektní pneu Hankook Ventus V12) a také motor 2.0TDCi je celkem slušně kultivovaný, pod 2500 ot. není uvnitř skoro slyšet.. To už bych se rozmazloval moc, tlumit i tyto části
A ještě bych prosil o radu - snad to nebude OT (hlavně majitele kombi, protože u 5dv jsem tohle též nepozoroval). Při pomalém přejezdu větších nerovností, kdy se karoserie více kroutí, je slyšet "vrzání" od zadních bočních i pátých dveří. Řekl bych, že je to třením gumových těsnění na dveřích o sebe. Existuje nějaký vyzkoušený přípravek na tohle těsnění, který tohle dokáže odstranit/zmírnit?
Děkuji
