Stránka 26 z 30
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 11.11.2012 09:04
od Petrákkk
Hulí to bíle a smrdí to nespálenou naftou. No já nevim, ale myslel jsem, že rail je jen kus trubky, kde se akumuluje natlakovaná nafta a je tam akorát čidlo tlaku, nebo snad je tam něco mechanického?
Smrdí to a zvukově se to projevuje stále stejně od doby, kdy mi začala blikat z nenadání kontrolka. Nové vstřiky na to nemají vliv.
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 11.11.2012 10:12
od voreza
No pokud jsi nechaval repasovat vstriky a jsou kalibrovany na stolici tak maj novej kod, kterej k tem vstrikum nedavaj jen tak. Zkusil bych tohle. Pokud je nemas,jsi v loji. Ja je kupoval repasovany i s protokolama o kalibraci. Mam vadny vstrik na druhym valci a diag ukazala ze se vychilil z nejake normy. To cislo nebylo o moc vetsi nez norma,ale uz jednotka hlasila problem. Nechaval jsem to delat v Nyranech ve fordu. Zacli jsme lacnejsi metodou a to bylo znova ho zkalibrovat podle kodu na vstriku. Mam najeto od te doby 17tis a drzi. Cena kalibrace jednoho vstriku 135kc.
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 11.11.2012 10:49
od djdekl
Nevim jak to vypada v railu, ale nemuze bejt treba pricpanej u toho vyvodu ke "spatnymu" vstriku? Trubky ke vstriku si asi nechal puvodni, tesni, nemohla z nich vlitnout nejaka sponka po znovu dotazeni?
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 11.11.2012 16:51
od Petrákkk
Rail je opravdu jen kus trubky a je tam takovej tlak, že se to jentak ze srandy nezacpe, to by se tam musel dostat centimetrovej kus něčeho. Přívodní trubičky jsou vyčištěné ultrazvukem, tak snad to bude OK.
S tim kódovánim nevim, každej člověk, se kterým jsem se dostal do styku ohledně těch vstřiků mi tvrdil, že se to kódovat nemusí, že si to jednotka srovná sama, tak nevim, zkusit to můžem.
Každopádně můj osobní názor je, že to se vstřikama moc společného nemá, protože jak před tak po výměně se to auto chová víceméně stejně, ví bůh co s tim je, mě už napadá jen čerpadlo.
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 11.11.2012 19:35
od voreza
Nevím jesli si s tím ECU dokáže poradit sama, technika je pokročilá, ale proč jsou tam tedy ty kody? Domnívám se, pokud si s tím ECU poradí, tak tím, že jí ty kody naprogramu, ulehčím práci s tím se nějak srovnat aby to šlapalo.. Pokud jsi to nedělal, udělal bych to, tím nic nezkazíš

... Máš nějaké mechaniky, servisy, který dokážou instalovat, rozebírat CR a veškeré související věci s výměnou(repasí) vstřiků a čerpadla v okolí Plzně?
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 11.11.2012 22:10
od Petrákkk
Jasně, že to zkusíme.
Jinak v Plzni znám snad jen 3 servisy,
http://www.autoopravna-tesar.cz/,
http://www.cernikplzen.cz/ a ve St. Plzenci SHS autoopravna. Jestli víš o nějakých dalších typech, tak sem s nimy.
Moje auto se servisuje u privátního mechoše, ale není to takovej ten "garážista", nýbrž člověk s mnoha lety praxe a profesionálně vybavenou novou dílnou.
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 12.11.2012 09:14
od Yeshterr
Zkus napsat uživateli Tomin123, ten Ti o kódování vstřiků řekne asi nejvíc, sám vytvořil soft, který mimo jiné i zmíněné vstřiky kóduje.
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 16.11.2012 15:40
od foxos hifonics
petrákkk. pročítám si tady co prožíváš s mondeem. Byl jsem na tom (jsem) podobně. Už dva roky se se mi občas stává že při přidání se najednou auto hodí do nouzáku. Vypnu klíček nastartuju a je to v pohodě. Dva roky to řešim a nikdo nedokázal přijít na to čim to je. Minulou zimu když jsem jednoho dne jel do práce tak, se mi to zase stalo. Potřeboval jsem předjet auto a ejhle škubanec a auto v nouzáku. Zastavil jsem, vypnul klíček nastartoval a pohoda. Ujedu 200 metrů a znova. vypnu klíček nastartuju kontrolka bliká pořád. Nějak jsem se dokodrcal do práce a začal obvolávat někoho kdo mi auto opraví. Bylo mi řečeno že jsou to vstřiky a dostal jsem číslo na Tesaře. Tomu jsem zavolal a on ať auto přivezu že se na to podívaj. Bohužel už jsem auto nenastartoval tak si pro něj přijeli a odtáhli ho. Tesař mi řekl že cena bude kolem 4500 tisíc a auto bude hotové do dvou dnů. Nakonec jsem na auto čekal přes tejden s tim že ta cena byla 8000kč(test vstřikovačů, repase 3tího vstřiku, zaslepení egru) a upřímně ti řeknu že k tomu arogantnímu debilovi už bych si v životě auto nedal. Problém je v tom že do toho nouzáku se to hází občas stále a já už fakt nevím co s tím.

.
Jestli budeš dělat vstřiky tak kolem Tesaře to vem velkym obloukem.
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 16.11.2012 15:53
od voreza
ahoj foxos hifonics..čtu tady co píšeš a zatím takový problém nemám, ale píšeš tu že ti repasoval 3x vstřik a ty další věci za cca 8tisíc. Není to na repasy vstřiku nějaký směšný obnos? Kdyby je repasoval tak minimální cena je určitě 4tis/ks což by odpovídalo jiné cifře, takže věříš vůbec tomu, že tam máš tři repasovaný vstřiky? Jen já kupoval z druhé ruky za 11tis (kdyby někoho zajímalo proč z druhé ruky, tak proto, že majitel je do svého mondea nestihl nandat ((bouračka)) se všemi potřebnými věcmi C2I kod s kalibračníma protokolama...
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 16.11.2012 15:58
od foxos hifonics
blbě jsem to napsal repasoval třetí vstřik. Jinak čtvrtej co jsem koukal na papíru o testů tam má taky nějaký špatný čísla tak přemýšlím jestli neudělat ještě ten
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 18.11.2012 12:27
od cafe-racer
Zdravím všechny,
na ohřátém motoru nedávno při mírné akceleraci auto spadlo do nouzového režimu s blikající kontrolkou žhavení. Chod motoru se výrazně změnil, kromě sníženého výkonu i hlučný zvukový projev. Kontrolka blikala i po vypnutí motoru a nastartování.
Na diagnostice se ukázala chyba P2337 - nadměrné klepání 2. vstřiku, nešla vymazat (resp. po vymazání se znovu objevila, i když mezitím nedošlo k nastartování motoru. Při kontrole jsme zjistili, že C2I kódy jsou pryč (samé nuly), takže jsme je opsali ze vstřiků (bez demontáže) a znovu zadali přes ForDiag. Kontrolka přestala blikat, ale kódy tam nejsou uložené.
Jízda je normální, za studena o něco víc klepe než před pár dny ale ohřátý je OK.
1) je běžné, že ForDiag zapsané kódy nezobrazí ?
2) pokud auto jezdí normálně, mám ještě něco řešit nebo počkat až se to projeví znovu ?
3) přizpůsobuje se řídící jednotka aktuálnímu stavu vstřikovačů, nebo bere natvrdo zadané hodnoty z diagnostiky (vstříky už mají >100.000 km)
Předem díky za rady.
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 18.11.2012 13:02
od djdekl
Jelikož máš ještě 2 ŘJ tak Fordiag nenačte kódy i když jsou uložený správně... nějaká automatická korekce tam je.
http://forum.fordiag.cz/viewtopic.php?f=16&t=46
http://forum.fordiag.cz/viewtopic.php?f=16&t=14
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 19.11.2012 21:12
od pelen
Mel jsem to same. Kdyz jsem potreboval vykon, tak prechod do nouzaku. S casem se to stavalo casteji, az jsem potom nenastartoval, cca 124000 km na tachometru. Nasledoval repas cerpadla a vsech 4 vstriku. I tak mi to jednou pri cca 131000 km na tachometru slo do nouzaku. Ted pridavam do nafty M2T v pomeru cca 1:400 a bez prechodu do nouzaku v plnem tahu jsem predjizdel 3 kamiony z Bile smerem na Bumbalku bez nouzaku, na tachu uz mam skoro 146000 km. Za chvili budu menit motorovy olej a soucasne filtr paliva, na ktery jsem po repasech prilozil velmi silny magnet. Jsem zvedavy, zda ve filtru najdu jeste nejake zbyle ocelove piliny, protoze pri repasech jsem nemenil palivovou nadrz.
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 20.11.2012 18:08
od foxos hifonics
a neřekli ti čim to je že se to házelo do nouzáku? rovnou udělali vstřiky a čerpadlo??
Re: TDCi - vstřikování
Napsal: 20.11.2012 19:20
od LeFort
pelen: Dávat na palivák magnet je zbytečnost, mikropiliny, které způsobovaly(před faceliftem v r.2003, než bylo upraven materiál VT čerpadla) přidírání trysek, se uvolňovaly z vysokotlakého čerpadla, které je ale umístěné až za palivovým filtrem. Navíc jsou tak malé a stačí jich tak málo, že by se jich člověk podle mě jen těžko všimnul
