Stránka 25 z 26

Re: 1.8 - volnoběžné otáčky

Napsal: 20.02.2015 20:51
od Bullitt
Ale jo, všechny tři silentbloky jdou vymenit bez větších problémů.
Pokud ti jde o tu spodní "kost" (momentovou vzpěru u převodovky), tak stačí přizvednout předek (pokud nemáš zvedák, jámu), povolit zadní(svislý) šroub silentbloku. Vpředu je silentblok připevněný pomocí hliníkového držáku na motoru, ten je lepší sundat (tři šrouby) a pak vytáhnout komplet i se silentblokem (motor pak bude viset na dvou horních silentblocích, není nutné ho podpírat). Při zpětné montáži zase našroubovat silentblok na hliníkový držák (nedotahovat napevno ten šroub), držák pevně přišroubovat na motor, nasadit zadní (svislý) šroub silentbloku a oba šrouby silentbloku dotáhnout aby silentblok nebyl nějak napružený.

Re: 1.8 - volnoběžné otáčky

Napsal: 20.02.2015 21:33
od stano.
Ja som drziak neodsrobovaval. Iba samotny silentblok. No ten zvisly srob, ktory je v nom a drzi o napravnicu, bol totalne zaoxidovany. Takze som ho samozrejme odtrhol. Potom som musel cely silenblok odtial dostat von s karbobruskou. A to ti je taka paradna robota... Miesta tam je ... dokopy vobec. Ked rezes zhora (musis aj zhora), si par centimetrov od serva. Zdola zavadzia napravnica. A samozrejme kusok odtial je prevodovka. No proste parada...

Napsal: 22.02.2015 23:28
od Nonid
Takze se do toho, vzhledem k absenci nejaky slusny pracovni plochy a nastroju, nemam poustet, chapu :D

Re: 1.8 - volnoběžné otáčky

Napsal: 23.02.2015 08:34
od stano.
Mozes. Ale ked ti ten zvisly srob silentbloku smeron na napravnicu nepojde povolit, tak to nechaj tak. To vypilovanie bez montaznej jamy alebo vysokeho zdvihavu si neviem predstavit.

Napsal: 23.02.2015 09:07
od Nonid
No hlavne mam 1,89m a docela siroky ramena+dlouhy ruce, takze ty prace ve stisnenym prostoru jsou pro me ultratezky :D

Re: 1.8 - volnoběžné otáčky

Napsal: 23.02.2015 09:12
od petulak
:arrow: přerostlej-- :Dancer: :nazdravi:

Napsal: 23.02.2015 09:14
od Nonid
Jop :lol: Ale dobre se diky tomu meje auto :D

Re: 1.8 - volnoběžné otáčky

Napsal: 23.02.2015 11:28
od Cimi
tak to jsme dvá Jakube :nazdravi:

Re: 1.8 - volnoběžné otáčky

Napsal: 20.04.2015 09:25
od MaaRA
Ahoj chlapi,
Mám tři dny nového ford focuse 2 kombi po FL rv 2010 motor 1,6 benzín.

Zpozoroval jsem jednu věc, když dám více plynu cca 3000 otáček třeba na trojku a chci rychle přeřadit na čtverku, dám spojku a pustím plyn, tak jakoby lehce povyskočí otáčky a pomaleji spadnou, je tam slyšet jakoby na tu spojku chvilku vytočený motor....je to normální? Pokud plyn pustím pomaleji nedělá to....někde na webu jsem četl , že to je snad kvůli emisím???

Když jsem to kupoval na diagnostice nic nebylo....

Díky moc za rady, :wink:

Mara.

EDIT:Hadice všechny ok, škrtící klapka vyčištěna, diagnostika ok...pořád to dělá...jinak plyn atd už je elektornickej....je to novej motor....skoro žádná součástka tady z toho fora, jek se doporučuje vyčist tam není :(

Re: 1.8 - volnoběžné otáčky

Napsal: 20.04.2015 09:43
od bajeluk
Nejsem odbornik a mam 1.8 mk1, ale dela mi to prakticky to same a za chybu to nepovazuju. Nijak mi to nevadi, pri klidnem razeni to je tak akorat, ze nez prehodim saltrpaku na vyssi kvalt, tak to spadne akorat na nizsi otacky a muzu plynule pustit spojku.

Re: 1.8 - volnoběžné otáčky

Napsal: 21.04.2015 02:31
od Druss
me to dela taky, po vyslapnuti spojky si motor chvilku ponecha otacky (tak pul sekundy) a pak jdou teprve dolu.

Re: 1.8 - volnoběžné otáčky

Napsal: 15.07.2015 14:15
od Takyr
U mě vyřešeno:

Mel jsem stejný problém s neklesajícími otáčkami ( Focus 1.8 16v benzín Mk1) a po výměně všeho co by mohlo mít na to vliv nakonec pomohla až výměna spínače na servo-čerpadle posilovače řízeni….

Po vyšlápnuti spojky třeba při řazeni nebo i na neutrálu třeba dojezd ke křižovatce atd… spínač hlásil řídící jednotce že není tlak oleje v servu a řídící jednotka samozřejmě zvýši otáčky motoru jelikož je takto od výroby naprogramovaná…..

Samozřejmě že by tady mohla byt možnost že tlak v systému posilovače řízeni opravdu není dostačující, ale pokud vám nikde neteče olej ze systému tak pravděpodobně bude tak jako u mě v háji tento spínač….

Když se vymáčkne spojka nebo dá neutrál tak řídící jednotka hlídá hlášeni ze spínače a pokud ten zahlásí že není tlak v systému servořízení tak jednotka zvýši otáčky motoru aby bylo dosaženo vyššího výkonu na čerpadle….

Po výměně vše OK a navíc se vyřešilo i mírně kolísající otáčky na volnoběh které se objevovali i po výměně ventilu volnoběhů….

Origo spínač mě vyšel ve Fordu na 1.300,- Kč
Výměna proběhla v pohodě (cca 15 min.) – je potřeba pouze trubkový klič 19“ (de to i s klasickým klíčem ale to už je trocha náročnější ) Spínač se nachází primo na čerpadle a vede do něj konektor se dvěma dráty.

Re: 1.8 - volnoběžné otáčky

Napsal: 15.07.2015 19:10
od petulak
:arrow: už, jsem to někde četl, :evil:
nechceš, to prásknout, ještě do jiných vláken???
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=30

Re: 1.8 - volnoběžné otáčky

Napsal: 15.07.2015 19:35
od miki21
Někteří se neobtěžují napsat vůbec jak svůj problém vyřešili :nunu:
Tohle mi příjde jako logické vyřešení a pokud je to k tématu, tak proč ne. :wink:

Re: 1.8 - volnoběžné otáčky

Napsal: 29.07.2015 14:40
od Takyr
petulak píše::arrow: už, jsem to někde četl, :evil:
nechceš, to prásknout, ještě do jiných vláken???
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=30
Nevím zda li to myslíš ironicky nebo jak ?

Je v tom nějaký problém že jsem to napsal i na jiné vlákno kde se probírá totožná závada?