Stránka 23 z 25
Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi
Napsal: 04.06.2010 21:17
od photoph
Pánové pár poznatků a dvě otázky
zahřatý motor mi při jízdě začínal škubat, odpojil jsem dráty od ERG a ejhle, škubání přestalo, zvýšil se výkon (znatelně), motor přestal kouřit a spotřeba klesla. Tzn. samé pozitiva. Otázka zní: Nestačí teda odpojit ERG od elektroniky? Musí se zaslepovat mechanicky? Díky za reakce.
Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi
Napsal: 11.06.2010 07:18
od Wincenzou
TO by mě taky zajímalo :/ ... ale to by chtělo dotaz přímo na někoho...
Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi
Napsal: 11.06.2010 14:17
od Palec4
ja som egr este nezaslepoval ale asi spravim aj to a poriadne to vycistim.
Inak niekde som cital ze staci prestrihnut podtlakove hadicky k EGR ktore ho otvaraju a zatvaraju.
Urobil som to uz asi pred 3 mesiacmi.Najprv som nic nepocitoval a potom auto tiahlo odspodu ovela lepsie, dokonca aj mechanik bol prekvapeni ked sa v tom viezol. ze diesel a ako taha od spodu

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi
Napsal: 15.06.2010 17:59
od RabjavNaj
Nazdar chlapi, mám dotaz, volnoběžné otáčky za teplého i studeného motoru 1,8 TDDi (2000) necelých 800 a motor se kope, nezhasíná ale "mele" sebou, čím nebo jak otáčky zvednout na původní hodnotu +-950ot/1min? Díky za radu
Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi
Napsal: 15.06.2010 18:43
od kaminek
No, mně moje TDDI ukazuje při volnoběhu na předposlední čárku před 1 000 ot. to znamená asi 750 ot.za min, motor běží klidně ,rovnoměrně a to ať je studenej nebo teplej, pořád točí stejně

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi
Napsal: 15.06.2010 20:19
od fester A
ahoj kluci prosím vás nemáte někdo záslepku na prodej na ventil někde sem tady četl že je někdo nechal vyrobyt z nerezu děkuji
Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi
Napsal: 15.06.2010 20:31
od kaminek
Když by ti stačil jenom hliníkový plech 0.8 mm ,tak toho můžu mít kolik chci (máme ho v práci), že by sis jí vystříhl sám ,podle návodu co tady je ,já jí mám taky z něj ,Akorát nevím jak to poslat ,v dopisní obálce?

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi
Napsal: 16.06.2010 00:17
od Marcelus
a co takhle zalepit dát známku a jít s ní na poštu,oni zváží a pak se dozvíš jestli připlatíš nebo ne, ale za Alu asi připlácet nebudeš

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi
Napsal: 16.06.2010 16:23
od fester A
kluci děkuji za rychlou odpověd alu plech doma mám jde mi o to že na tom lejzru to bude asi nejpřesnější no zkusim to dle rad co sem se zde dočetl a dám vědět jak to dopadlo jen nevim kdy se na to dostanu snad příští výkend
Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi
Napsal: 17.06.2010 14:01
od xcsacek
RabjavNaj píše:Nazdar chlapi, mám dotaz, volnoběžné otáčky za teplého i studeného motoru 1,8 TDDi (2000) necelých 800 a motor se kope, nezhasíná ale "mele" sebou, čím nebo jak otáčky zvednout na původní hodnotu +-950ot/1min? Díky za radu
něco podobnýho se mně taky děje, že se motor "mele" a diagnostika ukázala chybu předvstřiku, ale dal k řešení jsem se zatím nedostal...
Jinak EGR ventil mám zaslepenej vic jak půl roku a nepozoruju výraznější změny ve spotřebě nebo, že by to víc táhlo, ale kouření se omezilo, takže spokojenost
Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi
Napsal: 23.06.2010 20:00
od Fous
Z dřívějc měl sem dráty z ERG ustřižený a netáhlo to zapojil sem je a dal tam plech tak šel výkon vejš i spotřeba níž takže positiv a ty dráty je něco do sebe asi zůstává ERGčko otevřený.
Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi
Napsal: 29.08.2010 12:53
od Mateo
No dnes sem zaslepil EGR ventylek

a radsi i odpojil el. tak sem zvedav jak se bude chovat

mam za to ze ho staci asi jen odpojit od el. ale takhle je to aspon jistejsi

Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi
Napsal: 29.08.2010 15:34
od Fako sk
Mateo: a rozdiel si pocítil?
Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi
Napsal: 29.08.2010 18:22
od Mateo
no byl sem to zkusit

nevim no

mozna to tahne trochu lip odspodu

ale nechal sem si pred mesicem zrepasovat vstrikovaci cerpadlo protoze kleklo:) a to byl potom rozdil

sem myslel ze je to chipnuty
no po par ujetych kilometrech bych rekl ze to opravdu od spodu zabira lip , hlavne čtverka a pětka.
Re: Jak zaslepit EGR ventil Tddi
Napsal: 17.10.2010 13:44
od huskye
Ahoj, uvažuju koupit focuse '99 1.8TDDi combi. Snažim se o něm dovědět co nejvíce. Podle tohoto tématu se toho motoru bát nemusim? Když se egr ventil rozbije, tak ho můžu prostě nějakým způsobem vyřadit a nic se neděje? Bude to pořád jezdit dobře s dobrou spotřebou a bez nadměrného kouře? Zajímalo by mě kdo z vás to už dělal, k jakým došlo změnám, hlavně výkon/spotřeba/kouř (kvůli stk...). Díky za info
