Stránka 22 z 30

Re: Ford Mustang jinak

Napsal: 30.04.2010 14:41
od Quickie
Damon píše:Ten čumák já fakt můžu.
to sme tu asi viacerí na tom takisto :palec_nahoru:

Re: Ford Mustang jinak

Napsal: 30.04.2010 17:10
od ZonixX
Ford Mustang Shelby GT vs. Nissan 350Z :) epizoda c.1 na http://theforumwars.tv/episodes.html

Re: Ford Mustang jinak

Napsal: 30.04.2010 18:57
od Damon
Ještě ne ono to nezáleží na mě a hlavně přes zimu tam toho moc není ale uuuuž snad brzy.

Re: Ford Mustang jinak

Napsal: 03.05.2010 18:20
od MikeX

Re: Ford Mustang jinak

Napsal: 03.05.2010 19:03
od MartyBartos
To mi přijde až moooc... U mě za čumáky od Mustangů vede jasně klasika od Shelbyho :arrow: Super Snake a GT500KR :!: :palec_nahoru:

PS: Ale jsme v sekci "Ford Mustang jinak" takže se sem předchozí příspěvek samozřejmě hodí víc než klasika... :lol: :mrgreen:

Re: Ford Mustang jinak

Napsal: 14.05.2010 17:13
od kasi

Re: Ford Mustang jinak

Napsal: 15.05.2010 15:43
od kasi

Re: Ford Mustang jinak

Napsal: 15.05.2010 17:32
od - V6 -
noo takhle bych si představoval svůj důchod :mrgreen:

Re: Ford Mustang jinak

Napsal: 15.05.2010 18:41
od Damon
Tak to je slušná partie :shocked: Ale u nás ten důchod asi bude tak max na benzín a asi tak na 10min. :roll: :roll:

Re: Ford Mustang jinak

Napsal: 15.05.2010 19:33
od - V6 -
myslím že ani na ten benzín to nebude, jelikož je v ČR jeden z nejdražších... A vůbec, nevím co řešíme, dyť žádnej důchod mít nebudu, zdechnu v práci a kdybych s enáhodou dožil důchodového věku, což bude asi tak 80let tak mě postaví ke zdi a zastřelí jako kolaboranta protože důchod nebude možnej.. :hhura:

Re: Ford Mustang jinak

Napsal: 19.05.2010 19:38
od kasi
Shelby GT500 2011: o 9 sekund rychlejší než dřív
lepšit čas na okruhu o sekundu nebo dvě není problém – stačí, když se za volant posadí nějaký ještě rychlejší závodní jezdec. Ale srazit čas o celých devět sekund?
http://www.autofun.cz/2011-shelby-gt500-4875/


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aR7PIZhF ... r_embedded[/youtube]

Re: Ford Mustang jinak

Napsal: 19.05.2010 20:11
od TripleJay
radsej nech caruju zo zadnou napravou, ta stoji za houby a drzi mustang spat co sa jazdy tyka voci EU konkurencii :roll:

Re: Ford Mustang jinak

Napsal: 19.05.2010 20:17
od vcedula
TJ, ale ta zabava :)
na zabavu nemuis ist co najrychlejsie :)
Mustanga som soferoval a bol som prijemne prekvapeny spravanim sa podvozku. Takze vobec to nevidim tak tragicky :)
Hlavne nech tam nie je ziadna elektronika !!! :wallbash:

Re: Ford Mustang jinak

Napsal: 20.05.2010 15:39
od misoo
vraj tam ma byt diesel, som myslel ze sa mi sniva, ale nie, oni ho tam fakt daju !!! :irre:

Re: Ford Mustang jinak

Napsal: 04.06.2010 10:19
od Marťas
Saleen S302

Obrázek

"Tento víkend představuje společnost Saleen Performance Vehicles svůj nový model S302. Základem je samozřejmě Ford Mustang GT v provedení pro modelový rok 2011 s pětilitrovým osmiválcem.

Saleen S302 je první letošní premiérou společnosti Saleen Performance Vehicles a navazuje na modely S281 a 435S představené v loňském roce. Tato novinka bude nabízena v obou karosářských verzích, tedy jako kupé nebo kabriolet.

Pod kapotou pracuje atmosférický pětilitrový osmiválec. Ten ve svém sériovém provedení disponuje výkonem 412 koní (303 kW) při 6500 min-1 a točivým momentem 529 Nm při 4250 min-1.

U Saleenu S302 je pouze upraveno sání a výsledkem je zvýšení výkonu na 425 koní (313 kW) a točivého momentu na 536 Nm při stejných otáčkách motoru jako u sériového Mustangu. S osmiválcem spolupracuje šestistupňová manuální převodovka a samosvorný diferenciál.

Podvozek je standardně vybaven odolnějšími stabilizátory a tlumiči
z programu Saleen Racecraft. Na přání budou k dispozici tužší přední
i zadní pružiny a stavitelné tlumiče.

Kontakt s asfaltem zajišťují 20palcová 7paprsková kola obutá do pneumatik Pirelli
P-Zero Rosso o rozměrech
275/35 ZR20 vpředu a 275/40 ZR20 vzadu. Zkrocení Saleenu mají na starosti brzdové kotouče s vnitřním chlazení o průměru 12,4palce vpředu a 11,8palce vzadu. Na přání budou montovány přední 14palcové kotouče.

Saleen S302 se od výchozího Mustangu na první pohled odliší díky novému přednímu nárazníku s maskou chladiče a kapotě motoru s funkčním vstupem
vzduchu. Na bocích jsou namontovány nové nástavce prahů a kryty zadních bočních oken, připomínající klasické Mustangy šedesátých let. Záď je až na světla kompletně upravena. Na nový zadní nárazník navazuje prodloužení blatníků, které nahoře přechází do protažení víka zavazadlového prostoru v nenápadný spoiler.

V interiéru je nové čalounění sedadel i bočních výplní dveří. Středová konzole a některé další časti jsou v lesklé černé barvě, rychloměr je ocejchován až do 200 mph a nechybí plaketa se sériovým číslem nebo koberce s logy Saleen."

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

http://www.autofun.cz