pbjun :
Za tisicku neporiesi ani vymenu DPF a doliatie aditiva
250k km je pre commonrail takmer smrtelna porcia kilometrov, pretoze :
- vstreky cca 1200 EUR
- CR cerpadlo cca 600 EUR
- turbo cca 900 EUR
- spojka + dvojhmota + lozisko cca 1200 EUR
- DPF + aditivum cca 1500 EUR
- rozvod + vodna pumpa cca 200 EUR
- robotu radsej nepocitam, no lacna nebude
Za 5600 EUR sa pomaly da kupit postarsi slusny benzinak s polovicnym nabehom. Ked si predstavim, ze to kupil za minimalne 6 tisic EUR (skor ale viac - je to predsa r.v. 2008 - po FL, tie su drahe), tak v kratkej dobe do toho natlaci rovnaku sumu, co za to auto dal. A to je podla mna riadna blbost. V tom aute je este prevodovka, ramena, loziska a fura dalsich veci. Cize kupil vrak, ktory sa jednoducho neoplati opravovat, pretoze je dojazdeny. Keby to auto kupil za 2 - 3k EUR, o takejto generalke by sa uvazovat dalo. Takto ani nahodou.
PS
Ceny su orientacne, za nove diely, ziadny repas ci povodom z buracky.
foki :
S velkou radostou sa zbavujem predsednictva

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO